آیا تعداد دیدگاه ها بر سئو سایت تاثیرگذار است ؟
4 سال پیش
آیا تعداد دیدگاه ها بر سئو سایت تاثیرگذار است ؟

تاثیر دیدگاه ها بر سئو

شاید از دید بعضی افراد وجود بخش نظرات در طراحی سایت ، چندان مهم نباشد ولی این افراد اشتباه می کنند چون بخش نظرات سایت ، یکی از بخش هایی است که می تواند تاثیر فراوانی در بالا بردن سئو سایت داشته باشد. فقط با تولید محتوا نمی توان انتظار رشد در کسب و کار را داشت بلکه تعامل با کاربران و ایجاد ارتباطات موثر با آنهاست که می تواند سبب رشد کسب و کار شما در محیط اینترنت شود.

 

 

اثر دیدگاه ها بر سئو سایت بسیار  زیاد است . به این علت است که سبب می‌شود کلمات کلیدی جدیدی در سایت بوجود بیاید، محتوای مطالب افزایش بیابد و موضوعات جدیدی مطرح گردد. بعلاوه با افزایش تعداد نظرات انتخاب مشتری افزایش می یابد و در نتیجه موجب بالارفتن میزان فروش می‌گردد.


تاثیر دیدگاه ها بر سئو :

ایجاد بخش دیدگاه کاربران، یکی از امکاناتی است که در طراحی سایت مطرح می‌باشد. وجود بخش دیدگاه در سایت می‌تواند موجب شود که ارتباط بهتری با مخاطب برقرار شده و تولید کنندگان محتوا بتوانند از دیدگاه مخاطب خود آگاه شوند، با قرار دادن بخش دیدگاه می‌توان با افزایش تعامل با کاربر اعتماد وی را جلب نموده و در نتیجه رضایتمندی مشتری را افزایش داد. به گونه ای که دیدگاه‌های ثبت شده در وبسایت  به طور بالقوه می‌تواند بر مشتریان تاثیر بگذارد. پس می‌تواند در محتواهایی که در وبسایت تولید می‌گردد از کاربران خواست که دیدگاه و یا پیشنهادات و انتقادات خود را به اشتراک بگذارند. با اشتراک‌گذاری این انتقادات و پیشنهادات برای بهبود کسب و کار خود می‌توان استفاده نمود. البته باید با پاسخ دادن به دیدگاه ثبت شده اعتمادسازی نمود، پس وجود بخش دیدگاه بسیار ارزشمند می باشد و هر شخصی که به سئو سایت اهمیت می‌دهد نباید این بخش را از یاد ببرد.

 

نکاتی برای بهبود سئو توسط مدیریت دیدگاه

لینک‌های کامنت nofollow باشد.

نگذارید کاربران اینترنتی از بخش دیدگاه سایت شما برای مقاصد اسپم گونه استفاده نمایند، لینک‌های خروجی بخش دیدگاه سایت شما، رتبه صفحه را کاهش می دهد و به رتبه‌بندی سایت صدمه می زند. به عبارت دیگر با ایجاد کامنت اسپم کاربر کامنتی می گذارد که شامل لینکی به سایت کاربر می باشد. با این کار کاربر اسپم کننده سبب افزایش پیج رنک سایت خود می‌گردد به این علت که لینکی از سایت معتبر با پیج رنک بالا توانسته  ، ایجاد کند. پس صاحبان سایت با تگ nofollow که در کامنت گذاشته می‌شود به گوگل و سایر موتورهای جستجو می‌گویند که لینک اسپم را در محاسبات پیج رنک و شمارش تعداد لینک‌ها نادیده بگیرند.

 

 

لینک‌ها را در دیدگاه کاملا محدود نمایید.

می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و به سادگی لینک‌های خروجی را از ابزار دیدگاه خود محدود نمایید. این کار به بهبود امنیت وبسایت کمک خواهد نمود (توسط محدود نمودن ورودی‌های HTML) و اجازه نمی‌دهد دیدگاه‌ها کاربران را به وبسایت‌های بد یا خراب از سایت شما هدایت نمایند.

مطمئن گردید که یک محتوای سودمند ، قابل اشتراک و مهم ایجاد نموده‌اید که اشخاص به گذاشتن نظر تشویق گردند. پس تولید محتوای فوق‌العاده نقش هسته‌ای و بلند مدت در سئو دارد. با افزایش تعداد دیدگاه‌ها، تعداد کلمات کلیدی سایت افزایش می یابد و  به این ترتیب بطور مستقیم به تاثیر دیدگاه ها بر سئو  پی می بریم. همچنین با افزایش تعداد دیدگاه انتخاب مشتری افزایش می یابد و در نتیجه سبب بالارفتن میزان فروش می‌گردد.

 

 

از نظرات کاربران برای تولید محتوا استفاده نمایید.

سوالاتی که کاربران در بخش دیدگاه می فرستند، می تواند سوالات بسیاری از اشخاص دیگر نیز باشد، با پاسخ دهی مناسب به این سوالات و تولید محتوای مفید در این زمینه می توانید کاربران بیشتری را بوسیله کلمات کلیدی و پرس و جوهای جدید به سوی سایت خود هدایت نمایید. پس همیشه سعی نمایید تعامل خوبی با کاربران سایت خود در بخش دیدگاه داشته باشید.

 

با استفاده از Call to Action از کاربران بخواهید که نظر خود را با شما مطرح نمایند.

فراخوان برای عمل یا call to action ها، جملاتی امری می باشند که از کاربران می خواهند عمل یا اقدام  ویژه ای را انجام دهند. با استفاده از CTA می توانید تعامل بهتری با کاربران خود داشته باشید و به بهبود کیفیت مطالب سایت خود کمک نمایید.

 

جمع بندی

امروزه ، تولید یک جانبه محتوا کمک زیادی به شما نخواهد نمود، بلکه تعامل با کاربران و ایجاد ارتباطات موثر می باشد که می تواند سبب رشد کسب و کار شما در محیط اینترنت گردد. از سوی دیگر، با دریافت دیدگاه کاربران می توانید مطالب خود را از نظر محتوا غنی تر نمایید و موتورهای جستجو نیز به این موضوع اهمیت فراوانی می دهند.

 

امیدوارم مقاله اثر دیدگاه ها بر سئو که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .