طراحی سایت در استان البرز
4 سال پیش
طراحی سایت در استان البرز

طراحی سایت در استان البرز

طراحی سایت در استان البرز ،یکی از خدمات تیم طراحی شرکت  لحظه وب برای همشهریان کرجی و همه عزیزان در سرتاسر کشور می باشد. لذا تمام سعی خود را بر این داشته تا به گونه ای کاملا حرفه ای ، برطبق استانداردهای طراحی سایت در این زمینه فعالیت  نماید به گونه ای که طراحی سایت پلن سایت، برترین و باکیفیت ترین طراحی سایت در کرج شناخته شود و رضایت مشتریان عزیز را جلب کند.

 

طراحی وب سایت در استان البرز

 

طراحی سایت ( طراحی سایت در استان البرز ) یا Web Design ، به معنی ایجاد یک بستر اینترنتی برای ارائه خدمات، اطلاع رسانی، نمایش یا فروش محصولات می باشد . طراحی وب سایت از خرید دامنه و هاست، طراحی گرافیک ، کدنویسی صفحات وب، تولید محتوا و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

در حقیقت شما باید یک وب سایت متناسب با حوزه کاری خود و کاربر پسند را ایجاد و سپس آن را برای بهتر دیده شدن به صفحه اول گوگل بیاورید.

یک طراح سایت با توجه به اینکه در چه پروسه‌ای از طراحی وب سایت درگیر می باشد ، وظایف گوناگونی دارد. به صورت کلی در طراحی و راه اندازی یک سایت، به دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان بخش کدها و Front-end یا همان بخش گرافیکی و قابل نمایش سایت لازم داریم.

 

طراحی وب سایت در استان البرز

انواع طراحی سایت( طراحی سایت در استان البرز )

 

وب سایت ها به دو دسته ی وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک طبقه بندی می گردند:

 

طراحی سایت استاتیک( طراحی سایت در استان البرز )

در طراحی سایت استاتیک، یک فایل متمایز به ازای هر صفحه سایت روی سرور ذخیره می گردد و هر بار که این صفحه مورد نیاز باشد، دوباره از سرور بازخوانی می گردد و برای کاربر نمایش داده می شود.

از مزیت های این گونه طراحی سایت که تا سال ۲۰۱۵ محبوبیت داشت، آسانی طراحی صفحات استاتیک و امنیت بالای آن برای سرورهای آن دوره بود.

بعد از گذشت زمان با ارائه سرورهای ارزان قیمت‌ و بالا رفتن فناوری امنیت سرور، کم کم این طراحی جای خود را به طراحی سایت داینامیک (پویا) داد.

البته هنوز هم در همه وب سایت‌های داینامیک ، بخش‌هایی با طراحی استاتیک ایجاد می گردند و در حقیقت همه وب سایت ها چند بخش استاتیک در طراحی خود دارند.

طراحی سایت ( طراحی وب سایت در استان البرز )

صفحات داینامیک سایت به گونه‌ای طراحی می گردند که خود صفحه ثابت، اما محتوای آن متغیر باشد. ساختار این صفحات توسط یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت‌های سمت سرور را فراوری می نماید، ایجاد می شود.

در حقیقت محتوای چنین صفحاتی با توجه به جستجوی کاربر، ایجاد می گردند.

این بدان معنی می باشد که محتوای صفحه به خودی خود روی سرور وجود ندارد و با فراخوانی چنین محتوایی از یک صفحه سایت داینامیک، این صفحه روی سرور ایجاد گشته و برای کابر فرستاده می شود.

در یک سایت داینامیک، صفحات معمولا محتوای مورد نیاز خود را از یک دیتابیس در Back-end فراخوانی  می نمایند .

 

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت و برای سفارش طراحی سایت در استان البرز و  طراحی انواع سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، مشاوره املاک ، پرتال های سازمانی و اداری و همچنین فروشگاه های اینترنتی ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن زیر با ما در تماس باشید:

شماره تلفن همراه 09122141469