تاثیر طراحی فروشگاه اینترنتی در کسب در آمد
4 سال پیش
تاثیر طراحی فروشگاه اینترنتی در کسب در آمد

تاثیر طراحی فروشگاه اینترنتی در کسب در آمد

امروزه شاهد افزایش فراوان فروشگاه های اینترنتی برای فروش محصولات در بستر اینترنت می باشیم  . این روند رو به افزایش است و در طولانی مدت سبب شده است که همه خرید و فروش های محصولات در دنیای مجازی و از این طریق صورت گیرد . برای اینکه بتوانیم محصولاتمان را به مشتریان و مخاطبینی که در حال جستجوی محصولات ما می باشند نشان دهیم و آنها را به سوی  فروشگاه خودمان هدایت کنیم باید رتبه ی قابل قبولی در گوگل داشته باشیم تا بتوانیم در صفحات اول و بخصوص در لینک های اول ظاهر گردیم زیرا نود درصد کاربران به لینک های بعدی در گوگل که در صفحات اول و یا بهتر است بگوییم صفحه اول نباشند مراجعه نمی نمایند.

 

 

در حال حاضر شرکت های طراحی فروشگاه اینترنتی زیاد هستند ولی نکته ی حائز اهمیت در این میان این است که آیا همه این شرکت ها در کارشان موفق می باشند؟ خیر!

در این رابطه باید بگوییم که طراحی فروشگاه اینترنتی ( طراحی فروشگاه آنلاین ) فقط بخشی از کار است . بخش مهمتر کار اینجاست که شرکت طراحی سایت بتواند شما را به بالای نتایج گوگل برساند و شما بتوانید در بین رقبا بدرخشید . اینکه مخاطبان سایت یا فروشگاه اینترنتی بتوانند به مشتری تبدیل شوند هنر طراح وب سایت است که توانسته باشد شما را به مخاطبین نشان داده و از آنها برای شما مشتری بسازد .

بنابر این انتخاب شرکتی که بتواند شما را به همه این اهداف برساند بسیار مهم است .

 

در ادامه توضیحات بیشتری درباره شیوه طراحی سایت فروشگاهی خدمت شما عزیزان خواهیم داد و اینکه شما چگونه باید یک شرکت معتبر برای انجام طراحی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب نمایید و مزایا و معایب اینگونه فروش ها را نیز بررسی خواهیم نمود.

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب و معتبر از یاد نبرید که باید برای مشتری ، فروشنده ی خوش قولی باشید .زیرا مشتریان می توانند سایت شما را به یکدیگر معرفی کنند . و این سبب خرید اعتبار برای شما می گردد. برای فروش محصولاتتان عجله نکنید و برنامه ریزی داشته باشید . به عنوان مثال اگر جنسی را موجود ندارید سریعا اعلام عدم موجودی نمایید زیرا اگر مشتری جنسی را سفارش بدهد و هزینه آن را پرداخت نموده و بعدا متوجه نداشتن آن جنس شوید به دردسر می افتید زیرا هم اعتبارتان نزد مشتری از بین می رود و هم پروسه ی پرداخت و برگرداندن دوباره وجه به مشتری زمان شما را تلف خواهد نمود و ممکن است که مشکلاتی از قبیل فراموش کردن عودت وجه و یا انتقال های وجه اشتباه  کلا شما را از فضای تجاری تان دور کرده و برایتان دغدغه های غیر قابل جبرانی بسازد.

پس تا می توانید در فروشگاه اینترنتی خود واضح و شفاف صحبت نمایید و شفاف سازی سیر خرید جزء اولویت هایتان باشد.

اگر در مراحل اولیه ساخت و یا طراحی فروشگاه اینترنتی می باشید نسبت به دریافت ای-نماد (enamad)  اقدام کنید . ای-نماد یکی از ملزومات داشتن یک فروشگاه اینترنتی رسمی و قانونی است . و یکی از راه هایی که مردم به شما اعتماد نمایند و با خیال آسوده از سایت شما خرید کنند دیدن همین نماد اعتماد ملی است .

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .