طراحی سایت در کرج
4 سال پیش
طراحی سایت در کرج

طراحی سایت در کرج

طراحی وب سایت ( طراحی سایت در کرج ) یکی از اولین اقدامات در حوزه بازاریابی دیجیتال می باشد. طراحی وب سایت بخش های گوناگونی دارد و طراحی وب سایت توسط برنامه نویسان وب انجام می گردد.بعد از انجام پروسه جمع آوری و تحلیل و بررسی داده ها در مورد حوزه فعالیت کسب و کار خود و رقیبان، علاقه مندی و جنبه روانشناختی مخاطبان بازار هدف و … باید اقداماتی در این زمینه انجام گیرد که در این بین ایجاد وب سایت برای یک کسب و کار مهم ترین کار در حوزه بازاریابی می باشد و کم اهمیت ترین وجه ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار شما، ایجاد نوعی اعتبار برای کسب و کار می باشد.

 

طراحی سایت کرج

 

پروسه ایجاد یک وب سایت خوب، کار پیچیده و وقت گیری می باشد. اولین گام در فرایند ایجاد یک وب سایت ( طراحی سایت در کرج ) ، طراحی آن می باشد. طراحی وب سایت به طور کلی به مهارت و فرایند ساخت و راه‌اندازی صفحات وب می گویند . در حال حاضر با رشد این تخصص و فراگیر شدن استفاده از وب سایت توسط هر سازمان، ارگان، شرکت، برند، کسب و کار و… ، استفاده از متخصصان و طراحان وب سایت برای طراحی و ایجاد یک وب سایت امری غیرقابل انکار بدل شده است.

همانطور که قبلا هم ذکر شد، وب سایت کسب و کار و برند شما، ویترینی برای معرفی خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما می باشد . از این رو، این ویترین هرچه جذاب تر و بی نقص تر باشد، احتمال دیده شدن کسب و کار و برند شما بیشتر می باشد . بعد استفاده از تیمی مجرب و خلاق در پروسه طراحی و ساخت وب سایت امری کاملا واضح است.

متخصصان و طراحان وب سایت شما در لحظه وب با تکیه بر خلاقیت، دقت و تجربه خود می توانند شما را در پروسه طراحی وب سایت همراهی نمایند .

با خواندن ادامه این مقاله شما می توانید اطلاعات سودمندی را به زبانی ساده در حوزه وب سایت، طراحی وب سایت و طرح وب سایت ( طراحی سایت در کرج ) به دست آورید.

طراحی سایت کرج

وب سایت چیست؟

به زبانی ساده، وب سایت یا تارنما مجموعه‌ ای از فایل‌ های گوناگون اعم از تصاویر، متون یا فایل‌های برنامه نویسی شده ‌است که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده ‌اند. این فایل ها روی یک کامپیوتر که «سرور» می گویند، قرار می‌ گیرند و با یک اسم دامنه مشترک برای مثال لحظه وب قابل جستجو  می باشند.

قالب یا طرح وب سایت

طرح وب به قالب نمایشی و تصویری وب سایت و طراحی گرافیکی صفحات موجود در آن گفته می شود که معرف محتوا و مطالب آن وب سایت می ‌باشد. قالب یا طرح وب جلوه بصری وب سایت است و اولین بخش از یک صفحه وب است که ذهن مخاطب را با خود درگیر می‌ کند؛ از این رو، صرف هزینه و زمان و استفاده از نیروهای خلاق و ریزبین در این زمینه، می تواند به شما برای داشتن وب سایتی جذاب و در عین حال بی نقص کمک شایانی کند.

طراح وب سایت کیست؟

یک طراح وب با در نظر گرفتن هدف سایت و مخاطبان آن و با استفاده از المان ‌های متناسب با رویکرد سایت و به کمک ذهن خلاق و ذوق هنری خود در به کار بردن ابعاد و رنگ ها، طرحی خلق می نماید که ضمن ایجاد یکپارچگی در همه صفحات وب سایت، نمای تکرار شونده و خسته‌ کننده را به مخاطب القا ننماید. در طراحی وب سایت باید از الگوی ثابتی در صفحات استفاده نمود که کاربر موقع دیدن صفحات متوجه این که همه صفحات در یک سایت مشخص هستند، بشود.

یک طراح وب باید توانایی بالایی در حوزه برنامه نویسی وب، استفاده از ابزار برای ایجاد  مشخصه های بصری جذاب و همچنین توانایی درک بالایی در حوزه روانشناسی برای ایجاد ارتباط با مخاطب سایت نیز داشته باشد. این ها فقط بخش کوچکی از خصوصیات و توانمندی های طراحان وب گروه لحظه وب است و موفقیت های کسب شده از پروژه های قبلی نیز گواهی بر این مدعاست.

در ادامه به ذکر چند مورد از نکات مهم در طراحی وب سایت( طراحی سایت در کرج ) می پردازیم:

 

5 نکته مهم در طراحی وب سایت( طراحی سایت کرج )

طراحی وب سایت و ایجاد قسمت های گوناگون آن، از اهمیت بسیاری برای معرفی برند و کسب و کار شما دارد. پس در زمینه طراحی وب سایت جنبه ‌های گوناگونی باید در نظر گرفته شود که به علت پیشرفت روزافزون اینترنت همیشه بر این موارد افزوده می ‌شود.

 

برای وب سایت ‌های تجاری عمومی، 5 مورد زیر از جمله اصلی‌ ترین آن ‌ها به ‌حساب می آید:

1. طراحی سایت( طراحی سایت در کرج ) باید متناسب و بر طبق عنوان و محتوای مطالب باشد؛ یعنی برای مثال اگر وب سایت برای یک برند غذایی است و محتوا و مطالب آن در حوزه مواد غذایی می باشد ، طراحی وب سایت این برند باید متناسب با حوزه فعالیت آن باشد.

2. همه محتوا، مطالب و اطلاعات درون وب سایت باید مطابق با هدف کسب و کار و برند باشد و طیفی از عموم را نشانه رود که به دنبال اطلاعات ارائه شده در سایت می باشند.

3. وب سایت باید قابل فهم باشد به طوری که برقراری ارتباط با آن حتی برای مخاطبانی که آشنایی چندانی با فضای وب ندارند، راحت باشد. چنانچه سایت به اندازه کافی بزرگ بوده و اطلاعات زیادی را شامل گردد، باید اطلاعات راهنما را به صورتی به کار برد که به سرعت در اختیار بیننده قرار گیرند.

4. قالب و طرح وب سایت باید به صورتی باشد که بتواند پایداری و ثبات را القا نماید. استفاده از طراحان کار آزموده می تواند این موضوع را به کلی حل کند.

5. سبک نگارش باید زیبا و تخصصی بوده و مناسب با سلیقه مخاطبان و محتوای سایت باشد. این نکته که خود شاخه ای جدا در زمینه ساخت  وب سایت برای وب سایت برند و کسب و کار شماست، علاوه بر ایجاد ارتباط با مخاطب، در سئو سایت و رتبه بندی آن در سرچ موتورهای جست و جو بسیار موثر می باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .