طراحی سایت در محمودآباد
4 سال پیش
طراحی سایت در محمودآباد

طراحی سایت در محمودآباد

طراحی سایت( طراحی سایت در محمودآباد ) یعنی تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای عرضه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی می باشد. طراحی سایت یک پروسه می باشد که از لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل گشته است. در حقیقت اگر شما می‌خواهید یک سایت قدرتمند ایجاد نمایید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، کالا یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید همه اصول فنی و ظاهری طراحی یک  سایت را رعایت نمایید.

 

 

طراحی سایت

یک طراح سایت با توجه به اینکه در چه پروسه‌ای از طراحی سایت ( طراحی سایت در محمودآباد ) درگیر می باشد، وظایف گوناگونی دارد. به صورت کلی در طراحی و راه اندازی یک سایت، دو تیم یا فرد برای طراحی Back-end یا همان بخش کدها و Front-end نیاز است.

متخصص طراحی Back-end فردی است که مسئولیت نوشتن کدهای گوناگون برای ایجاد ساختار اصلی سایت را به عهده دارد. این کدها همان چیزی می باشند که از نظر بازدیدکنندگان یک سایت پنهان می باشند و بیش از هر چیز وظیفه راه اندازی و عملکرد یک سایت را به عهده دارند. یک متخصص طراحی سایت که وظیفه توسعه Back-end را به عهده دارد از زبان های برنامه‌نویسی مثل Python، ASP و PHP استفاده می‌نماید.

طراحی سایت

برای طراحی سایت به چه ابزاری نیاز داریم؟

ابزارهای طراحی سایت ( طراحی سایت در محمودآباد ) ، معمولا با توجه به اینکه در چه پروسه‌ای از بحث طراحی وب درگیر باشند،  کاملا از هم می‌توانند متفاوت باشند. این ابزارها معمولا در گذر زمان با نسخه‌هایی جدیدتر جایگزین می‌گردند تا کار طراحی سایت را آسانتر و مفیدتر نمایند. البته تکنولوژی که پشت هر کدام از این ابزار قرار دارد، همچنان ثابت می‌ماند و تنها کارایی آن‌ها است که دستخوش تغییر می‌گردد.

یک طراح سایت از ابزار و تکنولوژي‌هایی مانند HTML، CSS، PHP یا هر زبان و تکنولوژی دیگری مربوط به طراحی سایت استفاده نماید.

 

طراحی سایت

انواع طراحی سایت( طراحی سایت در محمودآباد )

وب سایت‌های فعلی به دو گونه وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک دسته‌بندی می‌گردند.

طراحی سایت استاتیک

در طراحی سایت استاتیک، یک فایل متمایز به ازاء هر صفحه وب سایت روی سرور ذخیره می‌گردد و هر بار که این صفحه مورد نیاز باشد، عینا از سرور بازخوانی می‌شود و برای کاربر نشان داده می‌شود. از مزایای این طور طراحی سایت که در بیشتر تا سال ۲۰۱۵ محبوبیت داشت، راحتی طراحی صفحات استاتیک و امنیت بالای آن برای سرورهای آن دوره بود.

طراحی سایت

طراحی سایت داینامیک

صفحات داینامیک وب سایت به صورتی طراحی می‌گردند که خود صفحه ثابت، ولی محتوای آن متغیر باشد. ساختار این صفحات توسط یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت‌های سمت سرور را فراوری می‌کند، ایجاد می‌گردد.

 

 

 

 

شرکت لحظه وب با ده ها سال سایقه در زمینه طراحی وب سایت( طراحی سایت در محمودآباد ) آماده خدمت رسانی در همه شهرهای زیر استان مازندران می باشد :

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است.

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت و  برای سفارش طراحی سایت در محمودآباد ، طراحی سایت در آمل،  طراحی سایت در ساری و طراحی انواع سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، مشاوره املاک ، پرتال های سازمانی و اداری و همچنین فروشگاه های اینترنتی ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی ، معلم 4 نبش نیمای 6