طراحی سایت شبکه های اجتماعی
4 سال پیش
طراحی سایت شبکه های اجتماعی

طراحی سایت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از پر طرفدارترین و پر بازدید ترین سایت ها در دنیای امروز می باشند.  پس از مرورگر ها پر استفاده ترین سایت های اینترنتی، سایت های شبکه های اجتماعی می باشند. به اشتراک گذاشتن محتوا اساس کار طراحی سایت های شبکه های اجتماعی می باشد. پروفایل برای کاربران و به اشتراک گذاشتن متن و عکس و ویدیو و ایجاد کامنت و لایک برای پست دوستان از مشخصه  های طراحی سایت شبکه های اجتماعی  می باشد.

 

امکانات در طراحی سایت های شبکه های اجتماعی

هر سایت شبکه اجتماعی امکانات خاصی را  می تواند در اختیار کاربران خود بگذارد .

 

 

 بطور کلی همه سایت های شبکه های اجتماعی امکانات زیر را دارا می باشند:

 

آپلود عکس و به اشتراک گذاشتن آنها

امکان عضویت برای کاربران سایت

جستجو افراد در سایت جهت یافتن دوستان برای کاربران

داشتن پروفایل برای هر کاربر و نمایش اطلاعات هر کاربر

ارسال پیام برای دوستان و امکان چت در سایت

نمایش اشخاص آنلاین در سایت

امکان درج کامنت و لایک برای پست دوستان

امکانات ذکر شده در بالا بعضی از مشخصه  های اصلی در سایت های شبکه های اجتماعی می باشند . اما ممکن است که ویژگی ها و امکانات بیشتری را نیز در این سایت ها ایجاد نماییم.

 

مشخصات طراحی سایت شبکه های اجتماعی

سایت های شبکه های اجتماعی برای اهداف خاصی طراحی می گردند. مهمترین این اهداف گرد هم آمدن افراد در کنار هم می باشد. شبکه های اجتماعی علاوه بر جنبه تفریحی که مورد توجه ویژه بعضی از کاربران می باشد، در تجارت و کسب و کار افراد نیز از اهمیت فراوانی بر خوردار می باشد. شما به راحتی کسب و کار و محصولات خود را در این سایت ها می توانید معرفی نمایید و در بین میلیون ها کاربر در سایت های اجتماعی دیده گردید. به همین خاطر طراحی سایت های شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا نمودند. پس طراحی سایت شبکه های اجتماعی درآمد بالایی را برای مدیران این سایت ها می تواند به وجود آورد.

 

سئو در طراحی سایت شبکه های اجتماعی

در سایت های شبکه های اجتماعی بحث سئو و بهینه سازی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد . به این علت که بعضی از اطلاعات و مطالب به اشتراک گذاشته شده در سایت های شبکه اجتماعی دارای اهمیت ویژه ای می باشند و یا دارای موضوع سودمندی هستند که بهتر است در اختیار سایر اشخاص نیز قرار بگیرند. پس اعمال سئو در این سایت ها  به رتبه گرفتن مطالب در موتور های جستجو می تواند کمک کند.

 

طراحی سایت شبکه های اجتماعی در طراحی لحظه وب

شرکت طراحی سایت لحظه وب با داشتن سابقه بالا و همچنین نیروی فنی حرفه ای  شما را در طراحی سایت شبکه های اجتماعی از مشاوره تا پیاده سازی آن می تواند یاری کند . تا شما بتوانید یک سایت شبکه اجتماعی حرفه ای و بسیار قوی با در آمدزایی بالا داشته باشید.

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .