طراحی سایت در فریدونکنار
4 سال پیش
طراحی سایت در فریدونکنار

طراحی سایت در فریدونکنار

طراحی سایت یا Web Design به معنی ایجاد یک بستر اینترنتی برای ارائه خدمات، اطلاع رسانی، نمایش یا فروش محصولات می باشد. طراحی سایت( طراحی سایت در فریدونکنار ) از خرید دامنه و هاست، طراحی گرافیک ، کدنویسی صفحات وب، تولید محتوا و رعایت اصول سئو تشکیل شده است.

طراحی سایت

در حقیقت شما باید یک وب سایت متناسب با زمینه کاری خود و کاربر پسند را ایجاد و سپس آن را برای بهتر دیده شدن به صفحه اول گوگل بیاورید. در هر دو مورد تیم طراحی لحظه وب آماده ی ارائه ی مشاوره و خدمت رسانی به شما می باشد.

انواع طراحی سایت ( طراحی سایت در فریدونکنار  )

وب سایت ها به دو کلی به دسته ی وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک دسته بندی می گردند:

طراحی سایت

طراحی سایت استاتیک

در طراحی سایت استاتیک، یک فایل متمایز به ازای هر صفحه سایت روی سرور ذخیره می گردد و هر بار که این صفحه مورد نیاز باشد، دوباره از سرور بازخوانی می گردد و برای کاربر نمایش داده می شود. از مزایای این طور طراحی سایت که تا سال ۲۰۱۵ محبوبیت داشت، آسانی طراحی صفحات استاتیک و امنیت بالای آن برای سرورهای آن دوره بود.
پس از گذشت زمان با ارائه سرورهای ارزان قیمت‌ و بالا رفتن تکنولوژی امنیت سرور، کم کم این طراحی ( طراحی سایت در فریدونکنار  ) جای خود را به طراحی سایت داینامیک (پویا) داد. البته هنوز هم در همه وب سایت‌های داینامیک، بخش‌هایی با طراحی استاتیک ایجاد می گردند و در حقیقت همه وب سایت ها چند بخش استاتیک در طراحی خود دارند.

طراحی سایت داینامیک

صفحات داینامیک سایت به صورتی طراحی می گردند که خود صفحه ثابت،  ولی محتوای آن متغیر باشد. ساختار این صفحات توسط یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت‌های سمت سرور را فراوری می نماید، ایجاد می شود. درحقیقت محتوای چنین صفحاتی با توجه به جستجوی کاربر، ایجاد می گردند. این بدان معنی است که محتوای صفحه به خودی خود روی سرور نیست و با فراخوانی چنین محتوایی از یک صفحه سایت داینامیک، این صفحه روی سرور ایجاد شده و برای کاربر فرستاده می شود.

در یک سایت داینامیک، صفحات معمولا محتوای مورد نیاز خود را از یک دیتابیس در Back-end فراخوانی می نمایند. توسعه اولیه صفحات داینامیک وب مستقیما در زبان‌هایی مثل PHP، Perl یا ASP صورت می‌گرفت.

 

هدف از طراحی سایت ( طراحی سایت در فریدونکنار  )چه می‌تواند باشد؟

وب سایت‌ها انواع گوناگونی دارند. ممکن است هدف یک فرد از طراحی سایت با هدف فرد دیگر از زمین تا آسمان فرق داشته باشد. امروزه تقریبا برای هر هدفی یک سایت طراحی می‌گردد تا به عنوان پایگاه اطلاع رسانی یا فروش یا هر منظور دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید متوجه تعداد فراوانی از وب سایت‌های تجاری، E-Commerce، خبری و وبلاگ‌های شخصی شوید که فعال می باشند. ولی اگر دقت کنید موفق‌ترین این سایت‌ها، گروه‌هایی می باشند که از اصول طراحی سایت ( طراحی وب سایت در فریدونکنار )و بهینه سازی و هدف گذاری سئو پیروی نموده‌اند تا اطلاعات درون وب سایت خود را به مشتریان یا بازدیدکنندگان هدف خود نمایش بدهند.

 

طراحی سایت

 

شرکت لحظه وب با ده ها سال سایقه در زمینه طراحی وب سایت ( طراحی سایت در فریدونکنار  ) آماده خدمت رسانی در همه شهرهای زیر  استان مازندران می باشد :

 

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت و  برای سفارش طراحی سایت در فریدونکنار ، طراحی سایت در ساری ، طراحی سایت در آمل، طراحی سایت در نور و طراحی انواع سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، مشاوره املاک ، پرتال های سازمانی و اداری و همچنین فروشگاه های اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی ) ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی ، معلم 4 نبش نیمای 6