طراحی سایت فروشگاهی در تبریز
6 سال پیش
طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یکی از فعالیت های سایت لحظه وب می باشد و از آنجاییکه سایت فروشگاهی و اینترنتی برای معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در اینترنت بسیار مناسب می باشد در این نوشته قصد داریم که در مورد طراحی سایت فروشگاهی به توضیحات اجمالی بپردازیم .

 

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

 

نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید مورد توجه قرار داد؟

در یک سایت فروشگاهی شما میتوانید خدمات و کالاهای خود را به صورت منظم و دسته بندی شده درجدول ها و لیست های مناسب قرار داده و برای فروش یا عرضه آنها سعی کنید. سایت فروشگاهی باید متناسب با دید مشتریان ساده و بسیار زیبا و جذاب باشد و طوری باشد که بازدید کنندگان در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات را دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشوند. امکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها باید به نوعی ای باشد که تبادل به راحتی صورت پذیرد و عملیات داد و ستد در کمترین زمان ممکن انجام شود.

سایت فروشگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی فعال اند سایت های فروشگاهی مناسب است و از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچکترین کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کار خود را ترقی دهند. نکته جالبی که احتمالاً در اینترنت گردی به آن برخورد کرده اید این است که حتی افراد زیادی بوده اند که در ابتدا اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با گسترش سایت فروشگاه ها و انبار هایی را برای خود ساخته اند و اکنون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی به حساب می آیند.

معرفی و امکان مقایسه محصولات

امکاناتی نظیر امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های ویژه روزانه و تخفیف هایی جهت مناسبت ها و گارانتی و دریافت نظرات خریداران در مورد کالاها می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جذاب باشد.از دیگر جذابیت هایی که سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات متفاوتی است که بر حسب نیاز صاحب سایت در آن گنجانده می شود.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست؟

ظاهر سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این شکل که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها دارای گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد.در واقع یک سایت فروشگاهی دارای ویترینی است که محصولات را به همراه قیمت و جزئیات به معرض دید عموم می گذارد و از آنجایی که محصولات بسیار متنوع هستند و ممکن است دائما در حال تغییر قیمت باشند لازم است که هر روز به این موارد رسیدگی شود و اینجاست که طراحی سایت فروشگاهی باید طوری باشد که به آسانی بتوان آنرا مدیریت نمود و مدیر سایت در این مسئله با سختی مواجه نباشد.  برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود.از تفاوت های دیگر طراحی سایت فروشگاهی در مقایسه با سایت های دیگر آمار دهی جامع آن است. در سایت فروشگاهی شما قادرید آمار روزانه ،هفتگی،ماهانه و سالانه فروش محصولات را دریافت کنید و آنها را با هم مقایسه و بررسی کامل کنید.

طراحی سایت فروشگاهی سازگاری با انواع تبلت ها و تلفن های همراه

طراحی سایت فروشگاهی با در نظر گرفتن سازگاری آن با انواع موبایل ها و تبلت های هوشمند یکی از بدیهی اتی است که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار گیرند. اهمیت رعایت این مورد در این است که امروزه نزدیک به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها انجام می شود و طبیعتاً دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای مدیران سایت بوجود می آورد که هر شخصی در هر جایی و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت دیدن و یا خرید کند. همچنین رعایت سازگاری سایت با گوشی های هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز اهمیت دارد و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می شود.

امنیت در بستر فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنای خرید و فروش اینترنتی می باشد. با گسترش اینترنت و دسترس پذیری آسان آن، ورود به کسب و کار اینترنتی و توجه به اهمیت آن غیرقابل انکار شده است. استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی و سیستم های رمزگذاری و رمزگذاری و تمامی موارد امنیتی در بستر طراحی سایت فروشگاهی باید لحاظ شود. استفاده از پروتکل های امنیتی به منظور برقراری امنیت برای اطلاعات حساب کاربران در فروشگاه اینترنتی ضروری می باشد.

ویژگی های تبلیغاتی در طراحی وب سایت فروشگاهی

ویژگی های هر سایت با توجه به نیاز فروشگاه و نوع محصولات تفاوت دارد . وب سایت شما نیاز به بهینه سازی و تبلیغات موثر جهت موفقیت بیشتر خواهد داشت. سئوکار با بهترین متخصصان ، سئو سایت فروشگاهی شما را از ابتدا با اصول سئو طراحی خواهد کرد تا گام های سریعتری برای شناساندن خود به مشتریان بردارید و  از همه ابزارها برای رشد کسب و کار شما استفاده خواهد کرد. از ویژگی های تبلیغاتی سایت تان ایجاد پنل رایگان اس ام اس انبوه و تبلیغاتی است.

نکات و امکانات ضروری در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همانند چیدمان قفسه های یک فروشگاه می باشد. چگونه محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو برای کاربران به عرضه بگذاریم. استفاده از کاتالوگ و نماهای گرافیکی زیبا از محصولات، بیان ویژگی های محصولات، قیمت و حتی مقایسه ای با دیگر محصولات مشابه بسیار موثر خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی فروشنده وجود ندارد تا خریدار را راهنمایی نماید لذا باید همه اطلاعات لازم را در بستر طراحی سایت فروشگاهی قرار دهید.

ویژگی های لازم برای راه اندازی و طراحی وب سایت فروشگاهی:

طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند با پنل مدیریتی ساده برای وب سایت
ارائه یک تجربه خرید بزرگ
ایجاد پرداخت آنلاین ایمن و مطمئن
استفاده از تم های حرفه ای وب سایت
مدیریت تصاویر و فیلم ها
واردات و عرضه محصولات به بازار
انتشار به هر سرور و شروع به فروش
طراحی سایت واکنش گرا
قرار گرفتن در بالاترین مکان موتورهای جستجو “گوگل”
افزایش فروش محصولات با تخفیف
تبدیل مشتریان به اعضای وفادار وب سایت
مراقبت از تحویل محصولات خریداری شده
اتصال به سیستم حسابداری سایت و سیستم آمارگیری جامع و دقیق
پیگیری نتایج تبلیغات محصولات
گرفتن نمایندگی فروش محصولات
مدیریت سفارش محصولات از هر نقطه و مکانی
ایده آل برای کسب وکارهای کوچک و بزرگ به طور یکسان
تنظیم کسب و کار شما در سطح بین المللی
به دست آوردن قدرت بیشتر از طریق شرکای جدید
100٪ گارانتی برگشت پول در صورت نارضایتی از محصول
راه اندازی تالار گفتگوی مشتریان
ارتباط با مشتری و راه اندازی سیستم مدیریت crm
در صورت نیاز طراحی سایت چندزبانه
ایجاد حالت نمایش اسلایدی تصاویر محصولات

 

امیدوارم از خواندن این مقاله رضایت کافی را داشته باشید .شما عزیزان می‌توانید جهت سفارش هدایای تبلیغاتی ، طراحی سایت ،طراحی لوگو ،طراحی ست اداری ،طراحی سربرگ اداری، طراحی کارت ویزیت و طراحی و چاپ کاتالوگ در تبریز از سایت لحظه وب دیدن کنید و از نحوه انجام کار و قیمت‌ها به‌ طور کامل اطلاع یابید و تمامی سوالات خود را مطرح سازید .ممنون از اینکه از سایت لحظه وب دیدن کردید منتظر مطالب بیشتر روزهای آینده در این سایت باشید.