طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران
4 سال پیش
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران

درخواست طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و داشتن اپلیکیشن فروشگاهی ( طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران ) از آن مواردی می باشد که در حال حاضر بسیار شنیده می شود و اشخاص با کسب و کار های گوناگون قصد طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود و راه اندازی فروش اینترنتی خود  می باشند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایل

 

فروش اینترنتی 70 درصد از درآمد های دنیای تکنولوژی اطلاعات را بر عهده دارد و جزء معدود بخش هایی از آن است که با وجود فعالان بسیار فراوان این عرصه ، اکثرا از سود مناسب و سرشاری برخوردار می گردند. به همین علت است که  در حال حاضر طراحی فروشگاه اینترنتی بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است.

تکنولوژی دیحیتال در آینده تغییرات گسترده ای را در کسب و کارهای گوناگون ایجاد خواهد نمود به همین خاطر باید در نظر داشت که همسو شدن با این بازار نوین قطعا سبب پیشرفت و سودهی بیشتر کسب و کار ما می شود.

 

در صورتی که شما کسب و کاری داشته باشید که در  عرصه فروش محصولات خاصی است به آسانی حتی اگر وبسایت نداشته باشید می توانید محصولات خود را بوسیله اپلیکیشن فروشگاهی معرفی و به فروش برسانید.
با توجه به گستردگی استفاده از گوشی های موبایل یکی از شیوه های تعامل با مشتری و معرفی محصولات و ارائه خدماتت ساخت اپلیکیشن موبایل  می باشد.سیستم اپ ساز شما را قادر می سازد که خودتان بدون دانش فنی خاص در عرض چند دقیقه اپلیکیشن اندروید و iOS فروشگاه خود را ایجاد کنید و در مارکت های جهانی و معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور انتشارش دهید!

اپلیکیشن موبایل سبب می گردد فروشگاه شما همیشه در جیب مشتریان شما باشد و هر موقع خواستید با آنها ارتباط برقرار نمایید. آنها را از اخبار و اطلاعیه های جدید مانند تخفیف ها و… از طریق ارسال نوتیفیکیشن با خبر نمایید، محصولات جدید خود را سریع وارد اپلیکیشن کرده و هر موقع به روز رسانی انجام دهید، در ضمن اطلاعات;مربوط به شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس فروشگاه را وارد نمایید.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایل

بعضی از اصلی ترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی( طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایل )

 

معرفی سریع تر محصولات

اگر شما بتوانید محصولات فروشگاه خود را به طور سریع تری به مشتریان معرفی نمایید، قطعا رشد و پیشرفت آن در زمان کمی شاهد خواهید بود. امروزه بیش از نیمی از جمعیت کشور از تلفن های هوشمند استفاده می نمایند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی این میزان بیشتر هم می شود. به همین دلیل باید سعی کنید تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و افراد را برای نصب اپلیکیشن فروشگاهی خود بر روی گوشی های شان ترغیب نمایید.

رقابت بهتر و کسب اعتبار بیشتر

یکی از مهم ترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، متمایز نشان دادن خود در میان سایر همکاران و هم صنفانتان می باشد. شما با داشتن یک اپلیکشن خود را به روزتر از سایر رقبا می توانید نشان دهید و اعتبار بالاتری را برای خود کسب کنید.

ارائه منظم تر خدمات

در موقع استفاده از اپلیکیشن فروشگاه تان متوجه می شوید که در حال ارائه مطلوب تر خدمات هستید و  کالاهای خود را به شکل منظم تری می توانید به فروش برسانید. البته این موارد به نوع اپلیکیشن شما، امکانات و نحوه ساخت آن مرتبط است به هر حال مشتریان شما می توانند یک کالا را با دقت بهتری بررسی نموده و آن را با سایر نمونه ها مقایسه نمایند. به این طریق خواهید دید که مشتریان رضایت بیشتری از خرید خود دارند و کسب و کار شما هم منظم تر شده است.

عدم نیاز به مکان خاصی برای فروش

یکی از مزایای داشتن اپلیکیشن این می باشد که شما محصولات و خدمات خود را می توانید تنها به صورت آنلاین ارائه دهید. یعنی حتی اگر فروشگاه فیزیکی ندارید و یا در حال جا به جایی فروشگاه، تعمیرات و … می باشید، فروش شما ادامه داشته و کار متوقف نمی گردد.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی موبایل

 

دریافت سفارش ۲۴ ساعته

با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی خود، کالا ها یتان را به صورت شبانه روزی به فروش برسانید. مشتریان شما سفارش کالا را در هر ساعتی می توانند ثبت کنند و اطلاعات پستی خود را برای دریافت کالا در اختیار شما بگذارند.

امکان ساخت حساب کاربری

مشتریان ثابت شما می توانند دارای یک حساب کاربری در اپلیکیشن باشند و اطلاعات تماس خود را برای انجام سفارشات بعدی و افزایش سرعت خرید، در آن ثبت نمایند.

نظر سنجی از مشتریان

انجام نظر سنجی از مشتریان و اعمال نظرات منطقی آنها نشانه احترام شما به مشتریان می تواند باشد. این کار موجب می شود تا نواقص احتمالی اپلیکیشن، مشکلات ایجاد شده در موقع خرید و … کاهش یابد. نظر سنجی محبوبیت شما و اعتماد مشتریان را نسبت به فروشگاه شما افزایش می دهد.

بعلاوه می توانید امکان امتیازدهی به هر محصول را در اپلیکشن خود ایجاد نمایید تا به آسانی متوجه محبوبیت محصولات و خدمات خود در میان مشتریان گردید.

امکان محاسبه مبلغ قابل پرداخت

مبلغ قابل پرداخت برای هر محصول با توجه به استفاده از پست، اندازه، کیفیت و وزن آن می تواند متفاوت باشد. از مزایای یک اپلیکیشن فروشگاهی( طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران )، امکان محاسبه همه این موارد در موقع تعیین مبلغ نهایی کالا می باشد.

درگاه پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین برای خرید از فروشگاه، نیاز به مراجعه به بانک را از میان برداشته و از جهتی امکان خرید غیرحضوری و افزایش سرعت خرید را فراهم نموده است.

ارائه توضیح در مورد هر کالا

در اپلیکیشن ( طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران ) خود، تصویر هایی از کالا و در ضمن توضیحاتی را در مورد طرز استفاده، مواد سازنده و یا فواید استفاده از آن ارائه دهید تا مشتری بتواند تصمیم مناسبی را بگیرد.

 

 

شرکت لحظه وب با ده ها سال سایقه در زمینه طراحی وب سایت و  طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ( طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران ) آماده خدمت رسانی در همه شهرهای زیر استان مازندران می باشد :

 

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است.

 

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت و  برای سفارش طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در مازندران ، طراحی سایت در آمل،  طراحی سایت در ساری و طراحی انواع سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، مشاوره املاک ، پرتال های سازمانی و اداری و همچنین فروشگاه های اینترنتی ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی ، معلم 4 نبش نیمای 6