طراحی سایت در ساری
4 سال پیش
طراحی سایت در ساری

طراحی سایت در ساری

لحظه وب با بهره گیری از متخصصان حرفه ای در زمینه طراحی سایت در ساری ، ارائه دهنده خدمات طراحی انواع سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، مشاوره املاک ، پرتال های سازمانی و اداری و همچنین فروشگاه های اینترنتی می باشد. طراحی و توسعه وب سایت در لحظه وب با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی روز دنیا نظیر طراحی ریسپانسیو(واکنش گرا)، فریم ورک های مطرح و توجه به نکات مهمی مثل سرعت بارگزاری، امنیت، سئو(بهینه سازی برای موتورهای جستجو)، تم و گرافیک مرتبط با حوزه کاری سایت و… انجام می شود.

 

طراحی سایت در ساری

از دیگر نکات بسیار با اهمیت در طراحی سایت ( طراحی سایت در ساری )، پشتیبانی بلند مدت  است بنه صورتی که در صورت لزوم طراح و توسعه دهنده وب سایت باید همیشه در دسترس سفارش دهنده و کارفرما باشد تا ایرادات فنی احتمالی، بروز رسانی ها، وضعیت سایت و سرور و بعلاوه امکانات فنی جدید و مورد نیاز کارفرما به آسانی قابل پیاده سازی و اجرا در سایت باشند.

ما در لحظه وب برای طراحی سایت ها ( طراحی وب سایت در ساری ) و پرتال ها از قالب های آماده و موجود استفاده نمی نماییم و بصورت اختصاصی قالب سایت را طراحی نموده تا از بروز مسائلی مثل امنیت کم و وجود کدهای مخرب در قالب های آماده، تکراری بودن، عدم قابلیت تغییر چیدمان المان ها در صفحات و عدم امکان توسعه سایت در آینده اجتناب گردد.

 

طراحی سایت در ساری

شرکت لحظه وب به عنوان یکی از مراکز باسابقه طراحی سایت در ساری ، به پویا بودن سایت‌های تولیدی خود توجه ویژه‌ای می نماید. ما سایتی که برای شما ایجاد می کنیم کاملاً پویا و داینامیک می باشد و به آسانی منوها، مطالب، محتوا، تصاویر و هر آنچه در آن است را می توانید ویرایش نموده، به دلخواه خود کم و زیاد نمایید یا تغییر دهید. سایت شما دارای چندین مدیر و یا مولف و ویرایشگر محتوا می تواند باشد و به صورت همزمان با توجه به دسترسی های معلوم و قابل تعیین به ویرایش محتوا و افزودن مطالب می توانند بپردازند. ساختار سایت شما نیز کاملا پویا بوده و هر موقع می توان آیتم‌های جدیدی را به آن افزوده و یا حذف کرد و محدود به یک قالب با فضاهای از قبل مشخص نیست . شما در هر موقع می توانید محتوای مثل کلیپ های ویدیویی، عکس، فایل صوتی، متن، گالری تصاویر و یا هرگونه اطلاعات دیگر را به آسانی به سایت خود اضافه کنید. پنل مدیریت سایت توسط شما در کنار داشتن امکانات فراوان، خیلی ساده و راحت بوده و به آسانی و به زبان فارسی به مدیریت سایت خود می توانید بپردازید.

پلتفرمی که سایت شما بر آن بنا می گردد، از پلتفرم های استاندارد و بسیار طرفدار جهان می باشد که میلیون ها نفر در سراسر دنیا در حال توسعه و کاربری آن می باشند و در آینده امکان افزودن هرگونه قابلیت دلخواه و مد نظر شما را دارا می باشد و برای اضافه نمودن امکانات جدید یا انجام تغییرات در طراحی و ساختار سایت ( طراحی سایت در ساری )الزاما نیاز به تیم طراحی اولیه سایت نمی باشد و  آن را به هر طراح وارد و مجربی می توان سپرد.

 

طراحی سایت در ساری

 

از دیگر نکات بسیار پر اهمیت که در سایت های طراحی شده توسط مرکز طراحی سایت لحظه وب به آن توجه می‌گردد ریسپانسیو بودن و یا واکنش گرا بودن سایت می باشد. سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو سایتی می باشد که در تمام مرورگرها، دستگاه‌ها و صفحه نمایش ها با ابعاد گوناگون به درستی نمایش داده شود. با توجه به کوچک بودن صفحه نمایش دستگاه هایی مثل موبایل و تبلت نسبت به صفحه نمایش رایانه، لازم است تا چیدمان عناصر و المان ها و اندازه متون و محتوا در موقع نمایش صفحات وب سایت ها روی صفحات کوچکتر تغییر نماید.

 

طراحی سایت در ساری

 

در یک سایت ریسپانسیو کاربر قادر می باشد تا به آسان ترین شکل ممکن و بدون نیاز به بزرگ و کوچک کردن (زوم)، صفحه را مشاهده کرده و با آن در تعامل باشد. در حال حاضر آمار مشاهده سایت ها بوسیله موبایل بیشتر از کامپیوتر و لپ تاپ است و موتورهای جستجو مثل گوگل توجه ویژه‌ای به ریسپانسیو بودن وبسایت ها نشان می دهند.

 

طراحی سایت در ساری

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است.

شرکت لحظه وب با ده ها سال سایقه در زمینه طراحی وب سایت آماده خدمت رسانی در همه شهرهای زیر  استان مازندران می باشد :

 

 

 

 

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت و  برای سفارش  طراحی سایت در ساری ، طراحی سایت در آمل، طراحی سایت در نور و طراحی انواع سایت های شرکتی، آموزشی، آگهی، خبری، شخصی، گالری، مشاوره املاک ، پرتال های سازمانی و اداری و همچنین فروشگاه های اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی ) ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی ، معلم 4 نبش نیمای 6