عکاسی صنعتی در بابل
4 سال پیش
عکاسی صنعتی در بابل

عکاسی صنعتی در بابل

عکاسی صنعتی ( عکاسی صنعتی در بابل ) شاخه ای از هنر عکاسی می باشد که عهده دار نمایش تبلیغی محصولات،تجهیزات و گاها روند تولید صنایع می باشد که متناسب با نوع پیامی که از آن خواسته شده دکوپاژ و چیدمان شده و نور ، رنگ و محیط را به خدمت می گیرد تا آن پیام را به بهترین نحو به مخاطب منتقل نماید.

عکاسی صنعتی در بابل (2)

 عکاسی صنعتی در بابل

لحظه وب ( عکاسی صنعتی در بابل )با تیم متخصص در زمینه عکاسی و ویرایش عکس در خدمت شما عزیزان می باشد این مجموعه از سال ۸۸ فعالیت خود را در این زمینه شروع نموده و یکی از بخش‌هایی که این گروه در آن تخصص دارد عکسبرداری صنعتی با دوربین های فوق پیشرفته می باشد.

لحظه وب با بهره گیری از استودیوی نسبتا پیشرفته و تجهیزات عکاسی روز و دانش فنی بالا تلاش در عرضه بهترین خدمات عکاسی برای بابلی ها  و هم استانی های عزیز خود دارد. سرعت ، دقت و نو گرایی و پویایی از مشخصه های این مجموعه به حساب می آید بعلاوه نظارت کامل طراحان گرافیک بر روند عکاسی در این مجموعه موجب یکدست و موثر بودن تصاویر در دیگر محصولات تبلیغی در این مجموعه خواهد بود .

 

عکاسی صنعتی چیست ؟

نوعی عکاسی می باشد که به کالای ویژه ای که قصد فروش آن را دارید، توجه می‎نماید. شما عکاسی صنعتی را شبیه به یک “تصویر استوک” می‎توانید بدانید که در موقع جستجو برای یک کالای خاص در محیط آنلاین دیده‎اید. هدف عکاسی صنعتی به سادگی به تصویر کشیدن ماهیت یک کالا به بهترین شکل ممکن می باشد. مصرف‎ کننده ،  کالایی که می‎خواهد بخرد را می‎شناسد، حال وقت آن فرا رسیده است که او به خرید این محصول خاص قانع شود و این کار بوسیله عکاسی صنعتی و نشان دادن جلوه‎های زیبای این کالا به او انجام می شود.

 

نکات عکاسی صنعتی:

شما به بهترین تجهیزات ممکن در عکاسی صنعتی( عکاسی صنعتی در بابل ) ، نیاز دارید از جمله لنزهای زاویه باز، زوم مناسب، سه ‎پایه، نورپردازی با کیفیت برای نشان دادن جزئیات و فیلترهای ضروری.
در ضمن ممکن است از یک برنامه دیجیتالی با کیفیت برای ویرایش عکس استفاده نمایید تا هرنوع نقص احتمالی رفع گردد. در عکاسی صنعتی مهم می باشد که به خاطر داشته باشید همه چیز در مورد کالا است.
نورپردازی، پس زمینه و طراحی صحنه همه باید به صورتی صورت گیرد که توجه به کالا را افزایش دهد و حواس مشتری را از آن پرت ننماید.

 

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی (عکاسی تبلیغاتی در بابل )

عکاسی تبلیغاتی  به طور کلی، تخصصی از عکاسی صنعتی می باشد، یعنی در هنگام تبلیغ حیطه وسیع‎تری از تبلیغ کالا را در بر می‎گیرد. بیشتر عکاسان به این تفاوت به صورت جدی می‎نگرند.عکاسی تبلیغاتی پر زرق و برق‎‌تر می باشد. نوعی از عکاسی که البته خود زیرشاخه عکاسی صنعتی به حساب می آید و به احتمال زیاد در چندین صفحه از یک مجله استفاده از آن را شاهد بوده‎اید . تصاویر تبلیغاتی بیشتر در مورد به تصویر کشیدن یک ایده یا یک احساس می باشند. به نسبت عکاسی صنعتی جنبه تبلیغاتی این نوع عکاسی به مراتب بیشتر می باشد. در عکاسی صنعتی، شما در حال عکاسی یک کالا  هستید ولی به عنوان یک عکاس تبلیغاتی، شما با آن ‎که هنوز در حال فروش یک کالا یا خدمات هستید، اما  از تصویر خود برای بیان یک داستان استفاده می نمایید تا خدمات یا کالای شما جذابیت بیشتری داشته باشد. شما با گفتن چیزی که کالا به نمایش می‎گذارد انگیزه خرید را در اشخاص به وجود می‎آورید، تا این‎که کالا را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید.مثل عکاسی از محصولات آرایشی که همیشه داستان های زیادی پشت هر عکس می باشد.

عکاسی صنعتی ( عکاسی صنعتی در بابل )در مقابل عکاسی تبلیغاتی به معنای از خاص به عام رفتن می باشد. عکاسی تبلیغاتی یک داستان را می‎گوید، در حالی‎که عکاسی صنعتی لحظه را در زمان متوقف می‎نماید. هر دو نوع عکاسی زمانی که به درستی انجام شوند، جزو قوی‎ترین ابزار بازاریابی به حساب می آیند.

عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی( عکاسی تبلیغاتی در بابل ) زمینه کاری پرسودی برای عکاسان حرفه‎ای می باشند. این دو نوع عکاسی برای اهداف تبلیغاتی استفاده می‎گردند تا ثبت یک عکس برای یادگاری یا داستان‎گویی به شکل عکاسی هنری و فوتوژورنالیسم (عکاسی خبری). فرق بین عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی توجه و تکنیک می باشد. برطبق آمار منتشر شده توسط بخش آمار و اقتصاد مشاغل در وزارت کار آمریکا، فرصت‎هایی شغلی برای عکاسان پیش‎بینی می‎گردد به نسبت سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۸ با رشد ۱۲ درصدی همراه شود.

اهمیت عکاسی صنعتی( عکاسی صنعتی در بابل )

عکاسی صنعتی در ارتباط با گرفتن عکس برای استفاده در مواردی مثل مجلات، تبلیغات، منوهای رستوران، بروشورها و به طور کلی برای تبلیغ یا فروش یک کالا یا خدمات می باشد.

هدف اصلی عکاسان صنعتی فروش کالا با تاکید بر ویژگی‎ها و مزایای آن می باشد. یک عکاس صنعتی در حیطه کاری خود بسیار حرفه‎ای است و محصولات شرکت شما را به شکل بسیار خلاقانه به نمایش می‎گذارد تا توجه مشتریان بالقوه به آن جلب گردد. او از رنگ‎های بی‎نظیری در پس‎زمینه استفاده می نماید تا ظاهر محصول جذاب نمایان گردد.

 

مزایای استفاده از عکاسی صنعتی برای کسب و کارها

بالا بردن سطح کیفیت تصویر برند شما

عکاسی صنعتی( عکاسی صنعتی در بابل ) موجب به نمایش گذاشتن کالا و خدمات شما به یک شکل حرفه‎ای می‎گردد. مشتری شما می‎تواند به شکل موثرتری از ذات فعالیت و محصولات شما آگاه گردد و هم‎چنین یک وجهه حرفه‎ای گری برای شرکت شما به وجود می‎آورد.

بالا بردن سطح برتری برند شما

اگر شرکت شما می خواهد یک رویداد بزرگ را برگزار کند ، شما با استخدام یک عکاس صنعتی می‎توانید از این رویداد تصاویر جذابی بگیرید. شرکت‎ها می‎توانند این تصاویر را در وب‎ سایت ‎های رسمی خود، بروشورها و صفحه فیس‎بوک منتشر نمایند تا برتری برند آن‎ها در پیش مشتریان بیشتر گردد.

بالا بردن سطح آگاهی از برند

عکس‎های خلاقانه بر روی مشتریان بالقوه می‎تواند تاثیر بادوامی بگذارد و هم‎چنین به افزایش فروش یک شرکت کمک نماید.

افزایش فروش و برگشت سرمایه

انجام عکاسی صنعتی به شکل مبتکرانه و خلاقانه برای یک شرکت سبب بهبود فروش کلی و برگشت سرمایه بیشتر می‎گردد.

 

لحظه وب با تیم مجرب در زمینه عکاسی صنعتی در بابل  در خدمت شما هموطنان گرامی می باشد شما می توانید برای عکس برداری صنعتی از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید.

 

مزایای همکاری با تیم عکس برداری لحظه وب

 

  • مشاوره رایگان
  • استفاده از تجهیزات با کیفیت
  • استفده از جدید ترین دوربین ها
  • داشتن نمونه کارهای بسیار در زمینه طراحی وب سایت
  • ارائه عکس در کوتاهترین زمان ممکن

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد .پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

شما می توانید برای عکس برداری صنعتی و سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم 4  نبش نیمای 6