جدید ترین سبک طراحی سایت ۲۰۱۹
5 سال پیش
جدید ترین سبک طراحی سایت ۲۰۱۹

جدید ترین سبک طراحی سایت ۲۰۱۹

لحظه وب همیشه به دنبال سبک های جدید در روش ها و تکنولوژی های طراحی سایت بوده و اکنون با جدید ترین سبک طراحی سایت ۲۰۱۹ برای ساخت سایت های با بهترین بازدهی در خدمت شما عزیزان می باشد. دنیای تکنولوژی به سرعت حرکت می کند و همین موضوع سبب میشود تا دولوپرها و طراحان سایت همیشه در پی جستجوی این باشند که دقیقا چه اتفاقی در این صنعت بی پایان در حال اتفاق افتادن است.  لحظه وب نیز با دانش روز و تجربه سعی دارد سایت ها را با جدید ترین سبک های طراحی تولید نماید تا بهترین کیفیت را داشته باشند. چون همین به روز بودن رمز بقا در بازارهای رقابتی است.

 

طراحی سایت ۲۰۱۹

طراحی سایت ۲۰۱۹

امروزه سبک های طراحی قالب سایت جدیدی با توجه به بهترین تجربه کاربران از سایت به وجود آمده اند . ریشه شکل گیری این سبک های جدید طراحی سایت در ایجاد ارتباط با کاربر سایت به بهترین صورت ممکن می باشد.

بعضی از جدید ترین سبک طراحی سایت ۲۰۱۹ :

طراحی دو بعدی Flat Design

به نوعی از طراحی گفته می شودکه از گرافیک های سه بعدی در قالب استفاده نمی گردد و المان ها در ساده ترین وضعیت خود طراحی می گردند. در این مدل طراحی دریافت و درک اطلاعات سایت بسیار سریعتر انجام می شود زیرا ذهن کاربر درگیر گرافیک ها و بعدهای متفاوت سایت نمی گردد. این مدل طراحی سایت همچنین با سایزهای مختلف صفحه نمایش بسیار ساده تر سازگار می گردد چون از گرافیک های تصویری در این مدل کمتر استفاده می شود. در این مدل طراحی معمولا فونت ها بسیار بزرگتر از قبل می باشد به صورتی که ارائه اطلاعات به کاربر در اولویت قرار می گیرد تا گرافیک سایت و به این نوع طراحی سایت معمولا محتوا اول Content Firest نیز می گویند .

طراحی تک صفحه One Page Design

در این مدل طراحی با کلیک بر روی بعضی از منوهای سایت به جای آنکه به صفحه دیگری منتقل گردیم به بخشی از همان صفحه انتقال داده می شویم و می توانیم تا اطلاعات لازم را در همان بخش مطالعه کنیم. سرعت ارائه مطالب در وب سایت های تک صفحه بسیار بالاتر هست و نیازی نیست تا صفحه جدیدی بارگذاری گردد تا کاربر اطلاعات را مشاهده کند. این سبک طراحی همچنین با توجه به بالا بردن مدت زمانی که کاربر در صفحه اصلی سایت باقی می ماند موجب افزایش رنکینگ صفحه و در نتیجه افزایش رتبه سئو صفحه سایت می شود. امروزه مدت زمانی که کاربر در یک صفحه از سایت می ماند یکی از با اهمیت ترین المان هایی است که گوگل در رنگ دهی نتایج جستجو لحاظ می کند.

طراحی ریسپانسیو Responsive Design

در این مدل طراحی با استفاده از HTML و CSS سایت به صورتی طراحی می شود تا با نمام سایزهای مرورگر سازگار باشد و به عنوان مثال در صورتی که سایت را با موبایل و تبلت مشاهده کنید سایت بدون هیچ مشکلی و بدون نیاز به زوم و جا به جایی اسکرول به چپ و راست قابل دیدن باشد. امروزه با توجه به اینکه ۵۰ درصد از کاربران اینترنت از موبایل برای رویت سایت استفاده می کنند نسخه موبایلی سایت یکی از الزامات وب سایت می باشد و موتورهای جستجو خصوصا گوگل مدیران سایت را تشویق به راه اندازی نسخه موبایلی و سازگاری آن برای سایزهای مختلف صفحه می کنند.

طراحی انیمیشنی Animated Design

وجود بخش های متحرک در سایت سبب جذابیت بیشتر سایت و پویا بودن آن می شود و در صورتی که این کار به درستی انجام شود حس بهتری نسبت به سایت های بدون تحرک در کاربر ایجاد می شود. قبلا برای انیمیشن سازی در صفحه سایت مجبور بودیم از فلش برای متحرک سازی المان های مختلف صفحه استفاده کنیم که مشکلی که وجود داشت آن بود که بعضی از مرورگرها از فلش پشتیبانی نمی کردند و معمولا فایل های فلش بسیار سنگین تر نسبت به سایر المان های صفحه بودند و سبب کندی سایت می شدند. امروزه متحرک سازی معمولا با استفاده از HTML و CSS و کتابخانه های جاوا اسکریپت نظیر JQUERY و MOOTOOLS و … انجام می شوند که حجم پیاده سازی انیمیشن به مراتب پایین تر از فلش می باشد.

طراحی 3D Design

این نوع طراحی سایت طرفداران مخصوص به خود را دارد و برای آنهایی مناسب تر است که به دنبال قالب های خاص می باشند. در این نوع طراحی قالب به صورتی طراحی می گردد که حس سه بعدی بودن فضا در کاربر ایجاد شود و البته این سبک طراحی تداخلی با طراحی دو بعدی ندارد زیر تنها در بخشی از سایت این کار انجام می شود و حس بودن در فضا در کاربر ایجاد گردد.

و…

در پایان

امروزه بهترین سبک طراحی قالب سایت معمولا طراحی دو بعدی تک صفحه ریسپانسیو انمیشنی هست که بهترین ارتباط را با کاربر برقرار می کند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو سایت دارد. هزینه طراحی سایت به این روش معمولا نسبت به دیگر روش های طراحی بسیار بالاتر می باشد و البته نتیجه گیری از این نوع سایت بسیار بهتر است. لحظه وب با توجه به تاثیر بسیار بالای سبک های جدید طراحی کارفرمایان محترم خود را تشویق به طراحی این سبک سایت می کند.

از همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه جدید ترین سبک طراحی سایت ۲۰۱۹ با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحی سایت ۲۰۱۹ بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .