پنل اس ام اس در  بابل
4 سال پیش
پنل اس ام اس در بابل

پنل اس ام اس در بابل

پنل اس ام اس ( پنل اس ام اس در بابل ) در واقع یک نرم‌افزار در فضای اینترنت  می باشد که به شما اجازه می‌دهد مشتریان خود را مدیریت نمایید و برای آنها پیامک‌های انبوه بفرستید.حالا مشتریان شما می‌تواند یک نفر باشد، یا کل شاگردان یک مدرسه، یا در مقیاسی دیگر کل شهر یا کشور. به عبارت دیگر شما بدون نیاز به سخت افزار یا برنامه جانبی مشتریان خود را می‌توانید دسته‌بندی نمایید و پیامک‌های متناسب هر دسته را ارسال کنید.

 

پنل اس ام اس در بابل (1)

 

شرکت لحظه وب بهترین سامانه ارسال اس ام اس انبوه را در اختیار شما قرار می دهد. اگر می خواهید پنل اس ام اس در بابل ( استان مازندران )را بخرید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در بابل و شهرهای استان مازندران است لحظه وب تحت برند wesender به بهترین طریقه این خدمت را به شما عرضه می کند.

چرا باید پنل اس ام اس (  ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در بابل ) داشته باشید؟

همانگونه که قطعا خودتان هم می‌دانید زندگی امروزی بدون موبایل غیر ممکن می باشد. تقریبا می‌توانیم بگوییم 95% از افراد از موبایل استفاده می‌کنند. پس بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد به یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی در سراسر دنیا تبدیل شده است. برای کلیه کسب‌ و کارهایی که‌ می خواهند در دنیای رقابت حرفی برای گفتن داشته باشند و برندشان را به همه مشتریان ارائه کنند ، بازاریابی پیامکی از بهترین روش‌های بازاریابی می باشد.

از طرفی دیگر کسب‌وکار شما هم از جهت خدمات و هم تبلیغات به یک راه ارتباطی سریع و بی‌واسطه با مشتریان نیاز دارد. یک سامانه پیامکی  شما را قادر می سازد که در مقیاس‌های گوناگون (مثلا محله، شهر و …) کسب‌وکار خود را تبلیغ نمایید.

 

پنل اس ام اس در بابل (2)

پنل اس ام اس  بطور کلی چه قابلیت‌هایی در اختیار شما می‌گذارد؟

یک سامانۀ پیامکی درست همانند موبایل قابلیت‌های زیر را دارد:

قابلیت ارسال پیامک
قابلیت دریافت پیامک
قابلیت گزارش‌گیری

 

پنل اس ام اس در بابل (2)

امکانات پنل های کاربری عبارتند از:

  • بانک موبایل اصناف،مناطق،تفکیک جنسیت
  • ارسال پیامک تکی ؛ گروهی ؛ تصادفی
  • دفترچه تلفن با قابلیت گروه بندی و جستجو
  • پیگیری وضعیت ارسال پیامک (دلیوری)
  • ثبت شماره مخاطبین به صورت تکی یا از فابل اکسل
  • امکان نظرسنجی و قرعه کشی از مخاطبین
  • امکان پاسخ خودکار (منشی اس ام اس )
  • امکان ارسال SMS بین المللی
  • تبریک خودکار مناسبت های همچون تولد
  • خرید شارژ آنلاین با کارتهای عضو شتاب

 

پنل اس ام اس در بابل (4)

 

لحظه وب یکی از بزرگترین ارائه کنندگان پنل اس ام اس در بابل می باشد و با تجربه زیاد خود در این عرصه یکی از موفق ترین شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس و پیشتاز در امور تبلیغاتی می باشد که نه فقط در زمینه پنل اس ام اس بلکه در زمینه طراحی سایت نیز فعالیت های زیادی دارد و یکی از بزرگترین شرکت های موفق در زمینه طراحی سایت در بابل است و مشتریان بسیاری از تمام نقاط کشور دارد .

شما هم اکنون می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت ،عکاسی صنعتی و تبلیغاتی  و … را دارند قرار گرفته باشد .پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

شما می توانید برای سفارش طراحی انواع سایت ،  عکس برداری صنعتی و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم 4 نبش نیمای 6