طراحی کارت ویزیت در مازندران
4 سال پیش
طراحی کارت ویزیت در مازندران

طراحی کارت ویزیت در مازندران

تخصص ما طراحی کارت ویزیت ( طراحی کارت ویزیت در مازندران ) برای مشاغل شما است و مشاوره برای اینکه چه کارت ویزیتی برای شما مناسب می باشد . لحظه وب یک موقعیت خوب برای افرادی می باشد که می خواهند متفاوت و خاص باشند. لحظه وب با ارائۀ طراحی کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، تراکت و… توسط بهترین دستگاه های چاپ افست و چاپ دیجیتال به شمـا کمک می نماید تا در مسـیر پیشرفت و موفقیت خـود، سریعتر گام بردارید.در این مقاله اجمالا به بررسی کارت ویزیت و انواع  آن می پردازیم .

طراحی کارت ویزیت در مازندران

کارت ویزیت چیست ؟ ( طراحی کارت ویزیت در مازندران )

کارت ویزیت یکی از شیوه های  بازاریابی و معرفی کسب و کار شما به دیگران می باشد. داشتن کارت ویزیتی زیبا که با ایده های خلاقانه و جدید به همراه متونی جذاب طراحی شده است یکی از برتری های شما نسبت به رقبا خواهد بود.

حال فرض نمایید کارت ویزیت شما علاوه بر داشتن یک طراحی زیبا و منحصر به فرد، جنس خاص و یا شکل خاص نیز داشته باشد. این گونه می توانید مطمئن باشید که یک گام از رقبایتان جلوتر می باشید چون  با داشتن یک کارت ویزیت زیبا می توانید نظر خیلی از مشتریانتان را جلب کنید.

طراحی کارت ویزیت در مازندران (4)

انواع مختلف کارت های ویزیت: ( طراحی کارت ویزیت در مازندران )

شناخت انواع گوناگون کارت های ویزیت از سوی شما موجب می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید که مطابق سلایق مشتریان تان چه نوع کارت ویزیتی را باید انتخاب کنید. به مثلا اگر صاحب یک کافی شاپ می باشید باید تلاش کنید جنسی را برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید که با دوام باشد و علاوه بر دوام بالا شیک بودن کافه شما را به مشتری نشان دهد. علت اینکه باید کارت ویزیتی مستحکم انتخاب کنید این است که معمولا در جیب هرکسی یک کارت از یک کافه یافت می شود، پس باید با خم و راست های جیب مشتریان تان مقابله نمایید.

کارت های ویزیت معمولا ازجنس لمینت، شیشه ای، PVC، بافت دار، سلفون و معمولی هستند. جنس های دیگری مانند چوبی یا حتی فلزی هم در بعضی از نقاط جهان استفاده می شوند اما معمولا از این جنس ها استفاده می‌شود.

کارت ویزیت لمینت:

ممکن است این اسم را در دندان پزشکی شنیده باشید. لمینت دندان روکشی می باشد هم رنگ دندان که یکی از مزایای آن حفاظت از دندان هاست. پوشش لمینت در کارت ویزیت نیز به همین شکل است که یک پوشش پلاستیکی بر روی کارت کشیده می شود تا رنگ و شکل کارت حفظ گردد. این روکش ممکن است مات و یا شفاف ، برجسته باشد و یا معمولی باشد .

کارت ویزیت شیشه ای:

کارت ویزیت شیشه ای هم همانطور که از نامش پیداست شفاف می باشد که درصد این شفافیت ممکن است تفاوت داشته باشد. جنس این نوع کارت نیز PVC می باشد.

کارت ویزیت PVC:

اگر دوست دار محیط زیست می باشید و کارت ویزیتی محکم و ضد آب می خواهید این نوع کارت ویزیت را به شما پیشنهاد می‌نماییم. پی.وی.سی درحقیقت نوعی پلاستیک به حساب می‌آید که صد در صد مورد بازیافت می باشد و همه شما حداقل یکبار به آن دست زده اید چون جنس خیلی از کارت های هوشمند از همین جنس می باشد.

معمولا کارت ویزیت پی.وی.سی  یا به صورت براق، یا مات و یا به شکل متالیک تولید می‌گردد.

کارت ویزیت بافت دار:

همه شما احتمالا به چسب زخم دست زده اید و بافت پارچه ای روی آن را لمس نموده اید. فرض نمایید همان بافت در اندازه بزرگتر و قطر بیشتر به عنوان کارت ویزیت استفاده گردد. استفاده از این نوع کارت ها اخیرا درحال افزایش می باشد مخصوصا اگر صاحب یک فروشگاه و یا تولیدی لباس می باشید. کارت ویزیت بافت دار را معمولا به کتان نیز می شناسند که ممکن است چنس کتان آن متفاوت باشد.

کارت ویزیت سلفون:

سلفون نیز مانند لمینت یک نوع روکشمی باشد که انواع گوناگونی از جمله سلفون مات، سلفون براق و همچنین مخملی دارد. سلفون مات مخملی از جمله کارت هایی می باشد که با دست کشیدن روی آن حس نرمی خاصی به شما منتقل می‌گردد و حس خوشایندی دارد.

کارت ویزیت معمولی(بدون روکش):

از کارت ویزیت های بدون روکش برای کارهایی استفاده می‌گردد که نیاز به نوشتن روی کارت به صورت دستی باشد. بطور مثال اگر لازم است کد بازاریابی یا چیزی شبیه به این را روی کارت ویزیت خود بنویسید، استفاده از این نوع توصیه می‌گردد.

 

همه گزینه های بالا تنها جنس کارت ها بودند. کارت های ویزیت ( طراحی کارت ویزیت در مازندران ) در ابعاد گوناگونی نیز چاپ می گردند که متداول ترین آن 9×6 و 4.8×8.5 می باشند.ولی سایزهای 5×5، گرد و حتی هرشکلی که شما می خواهید نیز می توانید سفارش دهید. (البته بسته به چاپخانه ای که با آن همکاری می‌نمایید)

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت در رابطه با طراحی کارت ویزیت در مازندران ، چاپ دیجیتال در مازندران ، پلاگین نویسی وردپرس در مازندران  با ما در تماس باشید.شما می توانید برای آموزش طراحی سایت در مازندران و کلیه شهر های استان و همچنین سفارش طراحی انواع سایت ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید ، تولید محتوا در مازندران  ، طراحی اپلیکیشن ارزان در مازندران و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6