طراحی پوستر در مازندران
4 سال پیش
طراحی پوستر در مازندران

طراحی پوستر در مازندران

پوستر ( POSTER) یک ابزار تبلیغاتی می باشد که از دو عنصر اصلی درست شده است، یکی گرافیک و دیگری متن. جایگاه اصلی پوستر ( طراحی پوستر در مازندران ) در تبلیغات این می باشد که به واسطه ی گرافیک زیبا، مخاطب از دور جذب می گردد و موقعی که نزدیک تر می شود، متن پوستر را که عموما حاوی یک درخواست یا اطلاع رسانی می باشد را مورد مطالعه قرار می دهد.

طراحی پوستر در مازندران (1)

 

پوستر‌ها صفحات کاغذی می باشند که معمولاً در ابعادی بزرگ‌تر از A4 طراحی و چاپ می‌گردند ، پوستر ها بیشتر برای تبلیغات و اطلاع رسانی در محیط‌هایی که در مسیر رفت و آمد عموم مردم هستتند، مثل فروشگاه ها ، رستوران‌ها ، سالن‌های سینما و تئاتر و… ، نصب و استفاده می‌گردند.

موقعی که شما می‌خواهید محصولی را تبلیغ نمایید و یا واقعه ای را اطلاع رسانی کنید و هدف شما عموم مردم می باشند ، باید راه های پر ترددی را انتخاب نمایید که جمعیت فراوانی از آنجا عبور می‌کنند در چنین جایی شما دیگر یک بنر بزرگ نمی‌توانید به جایی متصل کنید تا توجه مردم را به خود جلب نماید ، در این موارد بهترین روش تبلیغ و اطلاع رسانی استفاده از پوستر( طراحی پوستر در مازندران ) می باشد

یکی از نکات مهم و کلیدی در طراحی پوستر این است که طراحی به صورتی باشد که مخاطب را در نگاه اول به خود جذب کند ، که این امر باعث دیده شدن محصول و یا اطلاعیه شما به صورت کامل می‌شود .

تاریخچه پوستر( طراحی پوستر در مازندران )

تاریخچه پوستر باز می گردد به اواسط دهه 1800  زمانی که لیتوگرافی به یک فرایند چاپ مقرون به صرفه تبدیل گشته بود. افزایش محبوبیت آن‌ها تا زمان تولید انبوه که تکمیل هنر تجدید چاپ را امکان‌پذیر نمود، مشاهده نشد. در آن موقع بود که ساخت پوستر به ویژه برای فروش محصولات گسترش پیدا کرد.

پوستر یکی از نخستین فرم‌های تبلیغات بوده و در ابتدای قرن 19 به عنوان ابزاری برای ارتباط تصویری توسعه یافته است.

 

نقش طراحی پوستر در روابط عمومی و تبلیغات

پوستر آگاه کننده ، اطلاع رسانی ، فروشنده کالا و خدمات ، ترقیب کننده و تشویق کننده و …. می باشد . این واقعیت دارد که با ظهور ابزار جدید تبلیغاتی ، محدوده فعالیت طراحی پوستر کاهش یافت ولی اگر به صورت حرفه ای به موضوع بیاندیشیم ، می بینیم که جایگاه طراحی پوستر ها بسیار تخصصی و علمی شده و به عنوان یک رابط بین رسانه ها معروف شده است.

زمانی که صحبت از فروش محصولات و خدمات می گردد، مطمئنأ عناصری که در ساخت و طراحی پوستر چه فونت ها و نوشته ها و چه تصاویر همه مشارکت دارند و ابزاری هستند برای انتقال پیام . لازم به ذکر است طراحی پوستر برای یک فعالیت تجاری ، یک فعالیت فرهنگی متفاوت می باشد. قانون طراحی پوستر یکسان است ولی تفاوت هایی نیز دارد.پس با مشخص شدن موضوع ، رنگ ، متن ، عکس ها و ….  پوستر را می توان دسته بندی کرد.

پوسترهای تبلیغاتی می تواند شانس هر طراح باشد زیرا مخاطبان و بازار هدف گسترده ای را پیش روی خود دارد. این به معنای آن است که یک پوستر تبلیغاتی با تعداد فراوانی مخاطب سر و کار دارد و این خود یک شانس برای طراحان حرفه ای است که بتوانند فرهنگ جامعه را ارتقاء دهند. این به معنای ارتقاء دانش بصری جامعه برای طراحی گرافیکی از قبیل طراحی کاتالوگ و پوستر است . امیدواریم مدیران بازاریابی ، مدیران برند و مدیران تبلیغات و روابط عمومی با گسترش دانش خود در حوزه ی طراحی و تبلیغات بتوانند از این ابزار ارزشمند بهره برداری کنند.

طراحی پوستر ( طراحی پوستر در مازندران ) و کسب و کار

طراحی پوستر برای نمایش محصولات در سال های اخیر بهترین جایگزین در مورد بعضی محصولات به مخاطبین است. طراحی پوستر شرکتی که تولید کننده قطعات یدکی خودرو باشد و یا طراحی پوستر شرکت دوربین مدار بسته و قطعات الکترونیکی که تعداد آن ها فراوان است، خیلی مفید خواهد بود. طراحی پوستر جایگاه منحصر به فردی دارد و آن را نمی توان جایگزین همه رسانه های تبلیغاتی نمود. مثلا هرگز  طراحی پوستر را نمی توان جایگزین کاتالوگ نمود.

طراحی پوستر در مازندران (4)

انواع پوستر( طراحی پوستر در مازندران )

 

  • پوسترهای تبلیغاتی
  • پوسترهای سیاسی
  • پوسترهای فیلم
  • پوسترهای تلقینی و انگیزشی
  • پوسترهای رویدادها
  • پوسترهای مسافرتی
  • پوسترهای آموزشی
  • پوسترهای نورسیاه

طراحی پوستر در مازندران (3)

طراحی پوستر در مازندران و چاپ آن  با بهره گیری از دستگاه پیشرفته چاپ دیجیتال رنگی در سریعترین زمان و بهترین کیفیت توسط تیم فنی لحظه وب  انجام می گردد.

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت در رابطه با چاپ دیجیتال در مازندران ، پلاگین نویسی وردپرس در مازندران  با ما در تماس باشید.شما می توانید برای آموزش طراحی سایت در مازندران و کلیه شهر های استان و همچنین سفارش طراحی پوستر در مازندران ، طراحی انواع سایت ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید ، تولید محتوا در مازندران  ، طراحی اپلیکیشن ارزان در مازندران و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6