طراحی وب سایت در ارومیه
5 سال پیش
طراحی وب سایت در ارومیه

طراحی وب سایت در ارومیه

شرکت طراحی وب سایت لحظه وب با 10سال سابقه در زمینه خدمات مهندسی وب سایت، طراحی سایت ،طراحی سایت در ارومیه ، طراحی وب سایت های سازمانی، دولتی، شخصی و شرکتی همراه با تلفیق هنر گرافیک دیجیتال و تکنیک های برنامه نویسی وب بهمراه تیم کار آزموده، پشتیبانی 24 ساعته و نمونه های کارهای متنوع در طراحی وب سایت و مسلط به بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک سایت و رتبه سایت و راه اندازی کلوب مصرف کنندگان و باشگاه مشتریان و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

طراحی وب سایت در ارومیه

طراحی وب سایت در ارومیه

اگر می خواهید متفاوت و متمایز از رقبای خود باشید ما نیازهای وب سایت و اینترنتی شما را با ایده های خود تلفیق کرده تا فاصله ای چشمگیر بین شما و رقیبانتان بوجود می آوریم.
بهینه سازی سایت یا سئو همان نوعی بازاریابی اینترنتی است که محوریت آن بر آنالیز کلمات کلیدی و قوانین سئو قرار گرفته است. شما با بهینه سازی سایت در ارومیه می‌توانید علاوه بر قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو مخاطبان زیادی را جذب سایت تان کنید.

طراحی وب سایت چیست ؟

می توان گفت که با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی ،اینترنت یکی از اعضای خانواده برای کاربران آن شده است . پس برای استفاده از فواید این جامعه مجازی نیاز به تولید وب سایت و طراحی وب سایت است .

طراحی وب سایت

به پروسه برنامه ریزی برای خلق یک سایت در فضای مجازی اینترنت که با ساختار کلی و جزئی ارائه می شود طراحی وب سایت گویند.
برای اینکه این صفحات قابل دیدن در بیشتر مرورگرها باشد طراحی سایت را افراد طراح و برنامه نویسان از زبان های نشانه ای برای ایجاد یک ساختار اکثرا از زبان html (که امروزه html5 قدرت بالایی را به این زبان برنامه نویسی ارائه کرده است) و هم چنین برای نمایش بهتر بعد از طراحی وب سایت از زبان css (که زبان css3 در حال حاضر قدرت آن را افزایش داده است به طوری که می توان بدون نرم افزارهای گرافیکی نیز به طراحی وب سایت پرداخت ) بهره می برند .

پروسه طراحی وب سایت

مفهوم سازی
طرح ریزی
تحقیق پیش از ایجاد وب سایت
تحقیق کلی
تبلیغات

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت و مخصوصا صفحه اول آن باید دارای جذابیت باشد تا کاربرانی را که به صورت اتفاقی از وب سایت بازدید میکنند را به خود جلب کند. وضوح تصویر (رزلوشن) صفحات وب سایت طوری انتخاب شود که متناسب با تنظیمات اغلب کاربران باشد و ترجیحا بهترین وضوح برای نمایش صفحات در آخر صفحه اول قید گردد. رنگ و قالب صفحه، رنگ نوشته ها، تصاویر و سایر اجزاء صفحه با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و با زمینه فعالیت، اهداف کلی وب سایت و طیف مخاطبان آن متناسب باشند.وب سایت باید طوری طراحی شود که در مرورگرهای مطرح دنیا به صورت کامل و صحیح نمایش داده شود. برای مثال اگر وب سایت برای کاربران فارسی زبان ساخته شده است، متون فارسی در همه سیستم عامل ها با هر نوع تنظیم زبان قابل خواندن باشند. در صورت چندزبانه بودن وب سایت، روش واضح و سریعی برای انتقال به صفحات دارای زبان موردنظر در نظر گرفته شود. طراحی گرافیکی صفحات و رنگ بندی آنها، منطبق بر اصول و قواعد دانش گرافیک باشد. برای افزایش جذابیت وب سایت از تصاویر، صداها و انیمیشن های گیرا استفاده شود. تصاویر و شکل های استفاده شده در صفحات از رزلوشن و ترکیب رنگ مناسب برخوردار باشند. امکان صرفنظر کردن از نمایش فایل های چندرسانه ای وجود داشته باشد. به عنوان مثال چنانچه در صفحه اول سایت یک انیمیشن ورود (Intro) قرار داده شود، دکمه صرفنظر (Skip) در آندر نظر گرفته شود.

ما با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی کلیه پروژه های خود در زمینه های طراحی وب سایت شرکتی و طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی استارت آپ در جهت توسعه طراحی وب در ایران همواره سعی کرده ایم تا در هر کسب و کاری وب سایت هایی منحصر به فرد که از همه جهات شامل گرافیک زیبا در کنار عملکرد و کدنویسی بهینه مطابق با آخرین استانداردها و متدهای گوگل با رعایت همه نکات امنیتی و ایجاد محتوای اصولی و رعایت کلیه ضوابط و قوانین بازاریابی محتوا باشد را اجرا کنیم. لحظه وب همواره تلاش کرده است تا با بهره گیری از تیم های تخصصی و انجام بیش از 100 پروژه وب منحصر به فرد و از همه مهم تر ارائه خدمات پشتیبانی مشاوره ای و اجرایی همواره بصورت دائمی در کنار کارفرمایان خود بوده و بهترین راه حل ها را در کسب بیشترین سهم بازار آنلاین در اختیار آنها قرار دهد.

شرکت لحظه وب یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی سایت در ارومیه و استان آذربایجان غربی است که با یک دهه سابقه درخشان و ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه طراحی وب سایت در ارومیه همچنین اپلیکیشن های موبایل در خدمت شما عزیزان می باشد.با توجه به زمینه های تجاری ، فرهنگی ، پزشکی ، آموزشی که با سابقه ای طولانی در  شهر ارومیه فعال هستند طراحی سایت در ارومیه نیاز به تجربه ی بالا دارد.

از همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحي سايت در ارومیه بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹