طراحی لوگو در تبریز
5 سال پیش
طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو در تبریز

شرکت تبلیغاتی لحظه وب از برترین شرکت های طراحی لوگو در تبریز است. لحظه وب دارای ده سال سابقه درخشان در زمینه طراحی لوگو و طراحی آرم در تبریز می باشد.با توجه به زمینه های تجاری ، فرهنگی ، پزشکی ، آموزشی که با سابقه ای طولانی در شهر تبریز فعال هستند طراحی لوگو در تبریز نیاز به تجربه ی بالا دارد .

 

طراحی لوگو در تبریز

طراحی لوگو در تبریز

با تکیه بر خلاقیت طراحان هنرمند خود و بر مبنای دانش آکادمیک روز دنیا لحظه وب طراحی لوگو و طراحی آرم را به شکل اصولی انجام میدهد.لحظه وب با شناخت نوع حرفه و کسب و کارتان به ساخت لوگو و آرم و شعار تبلیغاتی متناسب برای کسب کارها می پردازد.

 اهمیت طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از مهم ترین ارکان در برندینگ و معرفی کسب و کار می باشد که از قرن 13 میلادی تا امروز شاهد تغییر و تحول زیادی در آن هستیم. طراحی لوگو حرفه ای مثل هر یک از عناصر تبلیغاتی دیگر،دارای ویژگی های مخصوص می باشد و بدون شک اولین و مهم ترین نکته در آن، خلاقانه بودن طراحی می باشد.

یکی از مهمترین بخش های تبلیغاتی یک شرکت، نشانه، آرم یا لوگو (Logo) آن است.
نشانه سازمانی نشان دهنده کارکرد، جایگاه، نام، اهداف، امکانات و موارد بسیار دیگر است که در نهایت، سازنده هویت آن مجموعه هستند. هویت سازمانی یک شرکت بر اساس نشانه ، آرم یا لوگو و رنگ های آن فرم می گیرد و استفاده از یک نشانه ، آرم یا لوگو خوب سبب تسهیل اجرای مواد تبلیغاتی یک شرکت می شود.
همه برندها، کارخانجات بزرگ دنیا و شرکت ها بیشتر از آن که با محصولات، پوسترها ،بروشورها و دیگر مواد تبلیغاتی شناخته شوند با نشانه ، آرم یا لوگوی خود در ذهن مخاطب جا باز می کنند. از جمله موارد و عواملی مهمی که باید در طراحی نشانه ،آرم یا لوگوی یک سازمان ، شرکت یا برند در نظر باید گرفت، زیبایی ، سادگی و در عین حال برقراری ارتباط سریع با مخاطبین است.

نشانه ها را معمولا می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

نشانه های تصویری

که بیشتر این نوع از آرم ها یا لوگوها و نشانه ها به صورت نمادها و تصاویر و اشکال ساده شده طراحی می شود که می توانند این تصاویر ارتباط مستقیم با نوع فعالیت سازمان ، شرکت یا برند مورد نظر را داشته باشد.

نشانه های نوشتاری

این نوع از آرم ها یا لوگوها و نشانه ها، بر اساس نوشتار طراحی می شوند و اغلب نام سازمان ، شرکت یا برند می باشد که با استفاده از فونت ها و ابزار های نوشتاری طراحی می شوند.

نشانه های ترکیبی و تلفیقی

این نوع از آرم ها یا لوگوها و نشانه ها ترکیب و تلفیقی از نشانه های نوشتاری و نشانه های تصویری است که به سبب توان بالای برقراری ارتباط با مخاطبین می توان این نوع از نشانه ها را در ردیف پر مخاطب ترین نوع نشانه ها ، آرم ها یا لوگوها دانست.

مراحل طراحی آرم و طراحی لوگو در تبریز در شرکت لحظه وب

 

برای انجام طراحی لوگو و طراحی آرم در شرکت لحظه وب شما مراحل کاری زیر را طی خواهید کرد :

 

کسب و کار و همچنین آرمان ها و اهداف مورد نظر خود را به مشاوران ما بیان می کنید. در صورتی که شعاری را انتخاب کرده اید حتما با مشاوران در میان بگذارید.

با مشاوره هنرمندان شرکت لحظه وب اقدام به انتخاب رنگ سازمانی خود می کنید. رنگ سازمانی تان کاملا به سلیقه شما بر می گردد.

پروسه طراحی لوگو و طراحی آرم شما در شرکت لحظه وب آغاز می گردد. طراحان ما چندین طرح گوناگون ابتدایی را خلق می کنند.

از میان طرح های خلق شده چند طرح برتر به انتخاب هنرمندان ما برای شما ارسال می شود.

شما از بین طرح های اولیه یک یا دو تا را انتخاب می نمایید.

طراحان هنرمند ما به طرح لوگو یا طرح آرم شما جان و روح هنرمندانه می بخشند.

طراحان ما طرح لوگو و آرم مخصوص شما را برای موقعیت های گوناگون تغییر می دهند. به عنوان مثال از طرح لوگو کلی شما طرح هایی مخصوص وب سایت، کارت ویزیت، سربرگ، مهر و … تولید می شود.

می توانید با خدمات طراحی لوگو در تبریز شرکت لحظه وب  یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کارتان داشته باشید.

از همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر برای داشتن آرم سازمان تان و طراحی لوگو در تبریز با کارشناسان طراح لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحی لوگو در تبریز  بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹

لحظه وب بزرگترین شرکت طراحی لوگو در تبریز