طراحی فاکتور در تبریز
6 سال پیش
طراحی فاکتور در تبریز

طراحی فاکتور در تبریز

طراحی فاکتور در تبریز یکی از اقدامات سایت لحظه وب است. امروزه فاکتور فروش یکی از مهم‌ترین عناصر برای  کارهای اداری،حسابداری موسسه ، شرکت یا سازمان و هر بنگاه تجاری محسوب می شود که کمتر از حد انتظار به آن توجه شده است.فاکتورهای فروش یکی از اجزای حیاتی برای فعالیت هر شرکتی هستند. کیفیت ،طراحی و چاپ فاکتور فروش نقش بسزای در ارائه خدمات و هویت شرکت شما دارد و مزایای فراوانی را برای تجارت شما به همراه خواهند داشت. به این منظور به بررسی بعضی نکات مهم در طراحی آن می پردازیم.

 

طراحی فاکتور در تبریز

طراحی فاکتور در تبریز

 برای اینکه در چاپ فاکتور دچار مشکل نشویم چه نکاتی را در طراحی آن باید رعایت کنیم ؟

برای این که فاکتور شما در چاپ، کیفیتی پایین و مشکلی نداشته باشد، حتماً نکات مهم را در طرح خود بکار بندید. در اینجا نیز به اجمال به چند نکته می پردازیم:

به دلیل حساسیت کاغذ NCR پیشنهاد می شود، روی این کاغذ از چاپ چهار رنگ استفاده نشود.

Resolution فایل شما باید 300 پیکسل بر اینچ و مُد آن CMYK باشد.

به دلیل گراماژ کم کاغذ فاکتور، از هر گونه طرح تمپلات، جداً امتناع نمایید.

برای طراحی فاکتور از درج کلمه «شماره» جداً خوداری نمایید.چون در حین شماره زنی کلمه «شماره» توسط خود ماشین، چاپ می شود. همچنین برای درج آن فضایی حداقل به ابعاد 1×3 سانتیمتر باید در نظر گرفته شود.

ابعاد فاکتور خود را منطبق بر ابعاد تعرفه تنظیم کنید. توجه کنید که در چاپ فاکتور برای صحافی منگنه فضایی به پهنای 2 سانتیمتر، مورد نیاز است که از ابعاد کاغذ کسر خواهد شد.

در زمینه فاکتور NCR از هیچ طرحی استفاده نکنید و فقط به خطوط جدول فاکتور اکتفا شود، چون موجب کاهش اثر انتقالی برگه های فاکتور به یکدیگر خواهد شد.

و…

استاندارد های فاکتور فروش

یک فاکتور فروش باید شامل محتوای زیر باشد تا از نظر ساختاری به سطح استاندارد برسد:

نام فاکتور فروش به‌اندازه کافی در برگه شما بزرگ باشد که بتوان بدون دردسر آن را دید و این برگه را با برگه های تجاری دیگری اشتباه نگرفت.

فاکتور فروش نه‌تنها برای مشتری شما، بلکه برای شما نیز اطلاعاتی ارزشمند را در خود جای خواهد داد .بنابر این باید اطلاعات شرکت خود و شناسه‌های مالی مربوط به مالیات را در برگه جای بدهید.

یک فاکتور فروش مناسب در سطح بالای تجاری بایدنه‌ تنها شامل نام و آدرس فروشنده باشد بلکه نام و آدرس شرکت شخصیت حقوقی طرف دیگر معامله نیز باید در آن درج گردد.

تاریخ مربوط به زمان مورد انتظار برای تسویه‌ حساب در این صفحه باید جای داده شود تا بتوان از آن به‌عنوان ابزاری قانونی برای پیگیری عدم وصول مطالبات نیز بهره برد. این مورد از المان‌های بسیار مهم در زمینه فاکتور فروش است.

کالاهای ارائه شده  و خدمات در فاکتور فروش باید کاملا واضح باشند.

مجموع هزینه پرداخت شده باید در بخشی جدا در پایین صفحه درج شوند.

شماره هر برگه فاکتور باید کاملا منحصربه‌فرد باشد و این امر سبب می‌شود تا در آینده دو فاکتور فروش با هم تداخلی نداشته باشند.

مجموع هزینه پرداخت شده باید در بخشی جدا در پایین صفحه درج شوند.

و…

 

امیدوارم از خواندن این مقاله رضایت کافی را داشته باشید .شما عزیزان می‌توانید جهت سفارش هدایای تبلیغاتی ، طراحی لوگو ،طراحی ست اداری ،طراحی سربرگ اداری،کارت ویزیت ، طراحی و چاپ کاتالوگ و پوستر و طراحی فاکتور در تبریز از سایت لحظه وب دیدن کنید و از نحوه انجام کار و قیمت‌ها به‌ طور کامل اطلاع یابید و تمامی سوالات خود را مطرح سازید .ممنون از اینکه از سایت لحظه وب دیدن کردید منتظر مطالب بیشتر روزهای آینده در این سایت باشید.