طراحی سایت با فریم ورک لاراول در تبریز
5 سال پیش
طراحی سایت با فریم ورک لاراول در تبریز

طراحی سایت با فریم ورک لاراول در تبریز

لحظه وب با ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه طراحی وب سایت در تبریز همچنین طراحی سایت با فریم ورک لاراول در تبریز در خدمت شما عزیزان می باشد طراحی سایت طبق نظر کارفرما یکی از شاخصه های است که تیم لحظه وب را از دیگر طراحان سایت متمایز می کنند

 

طراحی سایت با لاراول در تبریز

طراحی سایت با لاراول در تبریز

لاراول( Laravel ) یکی از پرطرفدار ترین فریم ورک یا بسترهای تولید نرم افزارهای تحت وب است. لاراول در زمان کوتاهی توانست گوی سبقت را از سایر رقبا بگیرد و امروز به عنوان پرکاربردترین فریم ورک برنامه نویسی PHP  محسوب می شود.

فریم ورک چیست؟

یکی از جدیدترین فریم ها برای توسعه وب سایت لاراول Laravel می باشد اما خود فریم ورک چیست. فریم ورک بستری است که به شما امکان استفاده از کدهای از پیش ساخته شده را می دهد و هدف اصلی فریم ورک ها آسان نمودن برنامه نویسی و دوری از کد نویسی های تکراری می باشد.

در طراحی سایت چرا از لاراول استفاده می کنیم؟

توسعه پذیری

آپدیت های منظم،امکانات بروز، استفاده از آخرین روش ها و ابزارهای توسعه و پیش بینی احتیاجات برنامه نویسان ، لاراول را به عنوان یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین فریم ورک های طراحی سایت و نرم افزارهای تحت وب با php معرفی کرده است.

امنیت بالا

بهره گیری از کدهای با کیفیت و تست شده ی دیگر فریم ورک ها از جمله سیمفونی (Symfony) سبب شده که لاراول در زمینه امنیت یکی از بهترین ها باشد. نکته مهمی که در این زمینه هست آگاهی تیم توسعه از چگونگی بکارگیری این امکانات در جهت افزایش امنیت است.

سرعت

سرعت را هم در جهت سرعت بارگذاری سایت و هم سرعت توسعه وب سایت می توان در نظر گرفت. لاراول با توجه به امکاناتی که به برنامه نویسان عرضه می کند سرعت کدنویسی را افزایش داده و در نتیجه سبب می شود محصول نهایی در زمان کمتری تولید شود همینطور فریم ورک لاراول با استفاده از فناوری بارگذاری دیرهنگام( Lazy Loading ) و کش ( Cache ) اطلاعات، سرعت دسترسی به محتوا را به حداقل ممکن کاهش داده و سبب می شود سرعت اجرا و نمایش اطلاعات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند.

به روز رسانی سایت های طراحی شده با لاراول

حجم بسیار زیادی از کدهای استفاده شده در انواع روش های طراحی سایت توسط برنامه نویسان نوشته نمی شود و برای افزایش کارایی و کاهش هزینه و زمان از کتابخانه های آماده استفاده می شود. این کتابخانه ها بیشتر به طور پیوسته با امکانات جدید و رفع اشکال های متعدد به روزرسانی می شوند. استفاده از یک فریم ورک پیشرفته مانند لاراول این مزیت را دارد که به روزرسانی این کتابخانه ها در آن به آسانی و در زمانی کوتاه قابل اجرا است.

سیاست لاراول Laravel

لاراول قصد دارد این امکان را به برنامه نویسان بدهد تا در محیطی متمایز و ساده و بدون نیاز به درگیر شدن در کدهای پیش پا افتاده و ساده به توسعه بخش های مهم وب سایت خود بیندیشند و بدین سبب سرعت و بازده پیاده سازی یک برنامه تحت وب را بالا می برد.

ویژگی های لاراول Laravel

سیستم روتینگ ساده: می توانید با استفاده از سیستم روتینگ بسیار ساده همه درخواست را در برنامه به سادگی پاسخ دهید.

مدیریت داده ها: انتقال و مدیریت داده ها در این سیستم بسیار راحت می باشد و با دیتابیس های MySQL, Postgres, SQL Serverو SQLit هماهنگی کامل دارد.

قالب زیبا:از کدهای پایه PHP می توانید استفاده کنید و یا از قالب های کد فریم ورک بهره ببرید که کار را بسیار ساده تر می نماید.

آماده برای آینده: این فریم ورک برای پیشرفت در آینده بهینه سازی شده و با JSON و سایر ابزارها هماهنگی کامل دارد.

پایه مستحکم: لاراول توسط کامپوننت های متفاوت Symfony پیاده سازی شده است که به برنامه شما پایداری و ثبات بالایی می دهد.

ایجاد شده توسط :Composer Composer یکی از ابزارهای بسیار جالب برای توسعه برنامه ها می باشد که  از ابزارهای قدرتمند آن می توانید بهره بگیرید.

اجتماع بزرگ: امروزه جامعه کاربری بسیار بزرگی از لاراول استفاده می نمایند و پشتیبانی و فایل های آموزشی زیادی برای آن وجود دارد.

نگارش های جدید لاراول

تغییراتی مهم و مفیدی را لاراول در نگارش ۵ معرفی کرده است. در این نگارش تغییراتی بنیادین در سیستم کدنویسی برای بهبود سرعت و امنیت و نظم به انجام رسیده است. بعلاوه نگارش جدید لاراول با php نگارش ۵.۵ به بالا هماهنگی دارد که ممکن است در برخی سرورهای قدیمی تر قابل راه اندازی نباشد. با این حال سرورهای زیادی سیستم های خود را به روزرسانی کرده اند و در حال به روزرسانی هستند.

قابلیت های لاراول در گرو نحوه پیاده سازی

یکی از عوامل قابل توجه در هنگام طراحی سایت یا برنامه نویسی به صورت اختصاصی با لاراول چگونگی استفاده از قابلیت هایی است که لاراول در اختیار ما قرار می دهد، به دلایل گوناگون ممکن است در آینده تغییراتی کوچک یا بزرگ در سیستم طراحی شده مورد نیاز باشد و یا بخواهیم امکانات بیشتری به آن اضافه کنیم همه اینها به شرطی امکان پذیر خواهد بود که سیستم از ابتدا توسط برنامه نویسان و توسعه دهندگانی با تجربه و با رعایت اصول لاراول تولید شده باشد عدم رعایت استانداردها و همینطور شناخت و تجربه کم باعث تولید وب سایت هایی با کیفیت پایین و عدم توسعه هنگام نیازهای آتی خواهد بود.

شما هم اکنون می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت با فریم ورک لاراول در تبریز با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.
آدرس تبریز بازار خیابان مطهری راسته کوچه روبروی پارکینگ مشروطه لحظه وب

شماره های تماس :

۰۴۱۳۵۲۶۶۴۲۹
۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹
۰۹۱۲۰۷۲۱۴۶۹