پنل اس ام اس در تبریز
5 سال پیش
پنل اس ام اس در تبریز

پنل اس ام اس در تبریز

لحظه وب بهترین سامانه ارسال اس ام اس انبوه را در اختیار شما می گذارد. اگر می خواهید پنل اس ام اس در تبریز (استان آذربایجان شرقی)را بخرید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در تبریز و شهرهای استان آذربایجان شرقی است لحظه وب تحت برند wesender به بهترین نحو این خدمت را به شما ارائه می دهد.

پنل اس ام اس در تبریز

پنل اس ام اس در تبریز

امروزه استفاده از تبلیغات پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب مثل جیمیل، دراپ باکس و… است. با داشتن سامانه پیامکی شما می توانید به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یا ارسال پیامک از طریق وب سرویس بپردازید. توسط آن شما میتوانید به ارسال و دریافت پیامک بپردازید. شما از طریق این نرم افزار میتوانید به صورت تکی یا گروهی یا با تعداد بالا به صورت انبوه ، پیامک ارسال کنید.در این نوع سامانه شما نیازمند هیچ گونه مودم GSM یا ابزار دیگری نبوده و مدیریت پیامک های ارسال و دریافتی به صورت کامل تحت وب سایت می باشد.

نرم افزار پنل اس ام اس از راه مرورگر قابل دسترسی است، به این ترتیب شما به آسانی از طریق موبایل، تبلت و لپ تاپ می‌توانید از پنل اس ام اس استفاده کنید.

امکانات سامانه پیام کوتاه تبریز

از قابلیت‌های پنل پیامکی تبریز دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان اذربایجان شرقی می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود.

همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال پیامک بر اساس کد پستی در تبریز و ارسال پیامک از روی نقشه برای استان اذربایجان شرقی (تبریز) به محدوده مورد نظر خود در تبریز پیامک ارسال نمایید تا بازخورد بهتری گرفته و هزینه کمتری را پرداخت نمایید .

بعلاوه سامانه پیامکی تبریز پیامک قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند.

 

امکانات پنل کاربری اس ام اس

امکانات پنل های کاربری عبارتند از:

بانک موبایل اصناف،مناطق،تفکیک جنسیت
ارسال پیامک تکی ؛ گروهی ؛ تصادفی
دفترچه تلفن با قابلیت گروه بندی و جستجو
پیگیری وضعیت ارسال پیامک (دلیوری)
ثبت شماره مخاطبین به صورت تکی یا از فابل اکسل
امکان نظرسنجی و قرعه کشی از مخاطبین
امکان پاسخ خودکار (منشی اس ام اس )
امکان ارسال SMS بین المللی
تبریک خودکار مناسبتهای همچون تولد
خرید شارژ آنلاین با کارتهای عضو شتاب

کاربرد پنل اس ام اس چیست؟

مهمترین کاربرد پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد. اگر شما بخواهید تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان انجام دهید ، تنها راه برای شما استفاده از سامانه پیامک است تا بتوانید اس ام اس تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.

همچنین با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌توانید با مشتری خود یک ارتباط دو طرفه برقرار کنید و وفاداری مشتری را افزایش د‌هید.

با استفاده از قابلیت‌هایی همانند ارسال پیامک خودکار در روز تولد، قرعه کشی و نظرسنجی پیامکی، کارت ویزیت دیجیتالی و … می‌توان از روش‌های نوین ارتباط با مشتری استفاده کرد.

آیا کاربرد پنل اس ام اس فقط تبلیغات است؟

همیشه از پنل اس ام اس قرار نیست برای تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه استفاده شود بلکه ممکن است قصد شما از تهیه سامانه پیامک، اتصال پنل اس ام اس به نرم افزار (مانند حسابداری، وب‌سایت، اپ ios یا اپ اندروید) برای ارسال پیامک اعتبار سنجی و ارسال پیامک‌ از بوسیله نرم افزار باشد.

به چه نکاتی قبل از خرید سامانه پیامک باید توجه کرد؟

  • نسخه آزمایشی سامانه پیامک را مشاهده کنید.

یک پنل پیامک معتبر باید امکان مشاهده دمو و بازدید امکانات سامانه پیامکی را قبل از خرید پنل اس ام اس ارائه دهد،

  • فایل آموزش کار با سامانه پیامک را دریافت کنید.

بیشتر محصولات فیزیکی با خود دفترچه راهنما دارند تا کاربر قبل از استفاده از محصول دفترچه راهنما را مطالعه نماید و از ویژگی ها و امکانات محصول آگاهی یابد.

  • پشتیبانی و گارانتی

همانقدر که گارانتی در محصولات فیزیکی حائز اهمیت است پشتیبانی نیز در ارائه خدمات پیامکی مهم است، البته بخاطر بیاورید که شما همیشه دنبال گارانتی اصلی محصول هستید پس باید حواستان به پشتیبانی واقعی باشد.

 

لحظه وب یکی از بزرگترین ارائه کنندگان پنل اس ام اس در تبریز می باشد و با تجربه زیاد خود در این زمینه یکی از موفق ترین شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس و پیشتاز در امور تبلیغاتی می باشد که نه تنها در زمینه پنل اس ام اس بلکه در زمینه طراحی سایت نیز فعالیت های زیادی دارد و یکی از بزرگترین شرکت های موفق در زمینه طراحی سایت در تبریز می باشد و مشتریان بسیاری از تمام نقاط کشور دارد .

شما هم اکنون می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.
آدرس تبریز بازار خیابان مطهری راسته کوچه روبروی پارکینگ مشروطه لحظه وب

شماره های تماس :

۰۴۱۳۵۲۶۶۴۲۹
۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹
۰۹۱۲۰۷۲۱۴۶۹