طراحی بروشور در مازندران
4 سال پیش
طراحی بروشور در مازندران

طراحی بروشور در مازندران

یکی از رایج ترین تبلیغات در بین دارندگان مشاغل مختلف بروشور( طراحی بروشور در مازندران ) می باشد که در قطعه ها و انواع مختلفی طراحی و چاپ می گردند. هر ساله میلیون ها عدد از این نوع کالای تبلیغاتی، در سراسر دنیا درست می شود و این در حالیست که فقط تعداد کمی از آن ها، مصرف کننده را راغب می نماید آن بروشور را پیش خودش نگه دارد. بقیه آن ها، سرنوشت شان کف خیابان و سطل زباله می باشد.

 

طراحی بروشور در مازندران (1)

برشور ( طراحی بروشور در مازندران ) یک کتاب یا مجله کوچک که معمولا تصاویر و اطلاعات زیادی در مورد محصول یا خدمات دارد که برای آموزش استفاده از محصول و خدمات از طرف تولید کنندگان و یا افرادی که جنسی را به مشتری می خواهند معرفی نمایند تولید و چاپ می گردد. طراحی بروشور غالبا بر روی راهنمایی بهتر مشتری برای استفاده از کالا مانور می دهد .

تفاوت بروشور با کاتالوگ این است که کاتالوگ لیستی از مشخصات محصولات یا خدمات که معمولا دارای اطلاعات توصیفی و کامل از این محصولات یا خدمات می باشد و ۸ صفحه یا بیشتر می باشد .بروشور در حقیقت یک کتابچه یا مجله می باشد که صفحات گوناگون آن حاوی تصاویر و شرحی بر ویژگی‌­های محصولات و خدمات شماست و ۴ تا ۸ صفحه یا لت است. هدف برشور ( طراحی بروشور در مازندران )، توصیفی از شرکت ، مشخصات برجسته محصول یا در مورد یک رویداد می باشد و هدف کاتالوگ، توصیف مختصر، قیمت ها و تصاویری از همه محصولات شرکت می باشد.تعریف گفته شده از برشور، ساده‌­ترین تعریفی می باشد که می­‌توان از بروشورهای تبلیغاتی داشت. ولی نکته مهمی که در تعریف بالا وجود دارد، این است که هدف اصلی از چاپ بروشورهای تبلیغاتی معرفی محصولات و خدمات شماست.

انواع کاتالوگ و بروشور( طراحی بروشور در مازندران )

از نظر مدل چاپ و طراحی، سه نوع بروشور و کاتالوگ موجود است:

  • لت دار
  • منگنه ای
  • سیمی

بیشترین استفاده را در طراحی بروشورها نوع لت دار آن دارد. ولی در طراحی کاتالوگ در سایزهای بزرگ نیز استفاده می گردند. لت دارها یا دو لت یا سه لت یا چهار لت می باشند و در برخی موارد به 5 و 6 و… هم می رسند.

نوع منگنه ای آن نیز بیشتر در بروشورها استفاده می گردند. کاتالوگ ها به ندرت منگنه ای می باشند و بیشتر سیمی و لت دار طراحی و چاپ می شوند.

اصولا نوع سیمی کاتالوگ و بروشور به علت هزینه بالایی که در طراحی و چاپ دارند، کمتر استفاده می گردد. انواع کمی از کاتالوگ ها به صورت سیمی چاپ می شوند.

این سه نوع از بروشور( طراحی بروشور در مازندران ) و کاتالوگ که ذکر کردیم انواع کاغذی آن ها بودند، ولی یک نوع دیگر از کاتالوگ و بروشور هست که کمتر تولید می شود و عمومیت زیادی ندارد و آن هم کاتالوگ و بروشورهای الکترونیکی می باشد. این نوع از کاتالوگ و بروشورها، شما را به یاد نوع الکترونیکی کارت های ویزیت که در ایران چندان مرسوم نیست، خواهد انداخت و به صورت یک فلش یا PDF یا فایلی که توسط رایانه خوانده می گردند درست می شود و یا به صورت یک برنامه نرم افزاری برروی گوشی تلفن همراه یا رایانه شما نصب می شود. تهیه و توزیع آن خیلی بالاست و در موارد خاص از آن استفاده می شود.

طراحی بروشور در مازندران (2)

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت در رابطه با چاپ دیجیتال در مازندران ، پلاگین نویسی وردپرس در مازندران  با ما در تماس باشید.

شما می توانید برای آموزش طراحی سایت در مازندران و کلیه شهر های استان و همچنین سفارش ، طراحی بروشور در مازندران ، طراحی پوستر در مازندران ، طراحی انواع سایت ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید ، تولید محتوا در مازندران  ، طراحی اپلیکیشن ارزان در مازندران و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6