طراحی اپلیکیشن ios در مازندران
4 سال پیش
طراحی اپلیکیشن ios در مازندران

طراحی اپلیکیشن ios در مازندران

امروزه همگام بودن با تکنولوژی یکی از ضرورت های موفقیت در هر کسب و کار می باشد. طراحی اپلیکیشن ios ( طراحی اپلیکیشن ios در مازندران ) متناسب با کسب و کارتان در ایجاد برندینگ و سبقت گرفتن از رقبای تجاری تان بسیار پر اهمیت است. بوسیله آن  تعامل می توانید بهتری با مشتریان خود داشته باشید. در ادامه در مورد طراحی اپلیکیشن ios ( طراحی اپلیکیشن ios در مازندران )و مزایای آن بیشتر صحبت خواهیم نمود. شرکت لحظه وب در زمینه طراحی و ساخت App اندروید و ios  متخصص  می باشد و پروژه های خود را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب انجام می دهد.

 

 

سیستم عامل آی او اس برای نخستین بار در سال 2007 توسط شرکت اپل رونمایی گشت . این سیستم عامل بر روی دستگاه های آی پاد ، آیفون ، تبلت آیپد هست و کمپانی اپل اجازه استفاده از این سیستم عامل را به هیچ ارگان دیگری نداده است .

همچنین تا پایان سال 2010 نزدیک به 59 درصد صفحات وب مربوط به این سیستم عامل بود . دلیل محبوبیت این سیستم عامل تقسیم زمان پردازنده به اندازه مورد نیاز برای هر برنامه می باشد تا از اتلاف انرژی کاسته و سرعت افزایش یابد .

 

طراحی اپلیکیشن ios در مازندران

مشخصات یک اپلیکیشن آی او اس مناسب و کارآمد

در طراحی ( طراحی اپلیکیشن ios در مازندران ) مواردی بسیار فراوانی است که بایدرعایت شوند ولی به طور کلی ما چند مورد از مهم ترین های آنها را برای شما شرح خواهیم داد :

 

دارای نسخه اندروید و ای او اس باشد.

پر استفاده ترین سیستم عامل های تلفن همراه در ایران سیستم عامل های اندروید و آی او اس  می باشند و اینکه اپلیکیشن شما در هر دو نسخه وجود داشته باشد موجب افزایش رضایت کاربران و افزایش استفاده از اپلیکیشن شما می شود به طور کلی اگر اپلیکیشن تان از هرکدام از این دو سیستم عامل پشتیبانی ننماید شما طیفی بسیار گسترده ای از کاربران را از دست می دهید.

 

طراحی اپلیکیشن ios در مازندران

سرعت بالا

نباید زیاد وقت کاربران در نزم افزار شما به خاطر کند بودن تلف شود چون شک نکنید که در دنیا تکنولوژی همیشه اشخاص به دنبال پر سرعت ترین ها  می باشند تا در کمترین زمان بیشترین پاسخگویی را به آنها داشته باشد .

امنیت

مهم ترین مشخصه برای کاربران شما حفظ اطلاعات و داده های آنهاست اینکه بتوانید حریم شخصی آنها را حفظ نمایید و اعتماد آنها را جلب نمایید تاثیر بسزایی در محبوبیت تان دارد .

 

بروز رسانی هدفمند و منظم

برطبق  نیاز های کاربران تان مطالب موجود و یا امکانات موجود در اپلیکیشن آی او اس ( طراحی اپ ios در مازندران ) یا اندروید خود را بروز رسانی نمایید تا به یک برنامه هدفمند برسید و رشد کنید .

 

نظرات را بپرسید

روشی برای ارتباط با کاربرانتان داشته باشید تا از ضعف ها مشکلات و یا نقاط قوت برنامه تان با خبر گردید .

 

طراحی اپلیکیشن ios در مازندران

آنالیز و بررسی

مهم است که از کاربران تان آنالیزی دقیق داشته باشید یعنی بدانید چه چیزهایی را بیشتر پسند کرده اید و یا با کدام قسمت ها ارتباط بهتری پیدا نموده اند تا بتوانید به بهترین نحو نیازهایشان را پاسخ دهید .

اشتراک گذاری

وجود امکان اشتراک گذاری در فضای مجازی می تواند موجب معرفی شما به دیگر کاربران نیز گردد و این به محبوبیت برند شما کمک شایانی خواهد کرد .

 

 

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت در رابطه با طراحی سایت املاک در مازندران ،  بازاریابی اینترنتی در مازندران  ،طراحی سایت با لاراول در مازندران ، چاپ دیجیتال در مازندران ، پلاگین نویسی وردپرس در مازندران  با ما در تماس باشید.

شما می توانید برای آموزش طراحی سایت در مازندران و کلیه شهر های استان و همچنین سفارش طراحی پوستر در مازندران ، طراحی انواع سایت ، سئو وب سایت ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید ، تولید محتوا در مازندران  ، طراحی اپلیکیشن ارزان در مازندران و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6