بهترین cms از لحاظ seo
4 سال پیش
بهترین cms از لحاظ seo

بهترین cms از لحاظ seo

بهترین cms از لحاظ seo ، دیده شدن در صفحه اول مخصوصا اولین بودن برای همه با ارزش و پسندیده می باشد ، ولی اولین بودن در صفحه اول گوگل تنها انتخاب CMS نمی باشد ، بلکه استفاده صحیح از هر CMS می تواند شما را موفق نماید .

 

 cms از لحاظ seo

طراحی وب سایت بر پایه SEO نیاز به مراحلی بعد از طراحی و انتخاب CMS ( بهترین cms از لحاظ seo  )می باشد که به انجام تست ها و گرفتن گزارش در فواصل زمانی گوناگون بستگی دارد و درک جایگاه کنونی و رسیدن به جایگاه بهتر و بالاتر از مراحل پس از طراحی و تولید محتوا می باشد.

ما در لحظه وب از سال 95 روی پروژه CMS اختصاصی لحظه وب کار می کنیم این CMS ( بهترین cms از لحاظ seo  )با شرایط دقیق از نظر SEO و توسعه همراه است و گزینه مناسبی برای انواع وب سایت ها  است این سیستم مدیریت محتوا با آخرین نسخه لاراول تولید شده و از زیرساخت های بهینه و قابل توسعه نرم افزاری به خوبی بهره برده است.

این حرف بین طراحان و برنامه نویسان زیاد شنیده می شود که وردپرس WordPress از نظر SEO خیلی خوب  می باشد ، ما این حرف را تکذیب نمی نماییم ولی در این مقاله می خواهیم نگاهی که گوگل به سایت شما می اندازد را بررسی نمایم.

گوگل به این کاری ندارد که شما از وردپرس استفاده می نمایید یا از دروپال یا جوملا یا هر CMS اختصاصی بلکه آن تنها یک صفحه Static را می بیند و هیچ توجهی به نوع CMS ندارد حتی به عمکلرد برنامه های سمت کاربر مثل Javascript توجهی ندارد که با چه کتابخانه ها و فریم ورکهایی ساخته شده و فقط HTMl ,CSS و اجازه دسترسی به فایل های قالب را لازم دارد البته در نسخه پیشین گوگل که در سال 2014 وجود داشت اصلا به چیدمان صفحه و فایل های پوسته توجهی نداشت ولی گوگل امروز به فایل های مرتبط که جنبه بصری دارد توجه می نماید ، اشتباه نکنید طراحی ظاهر سایت فعلا برای گوگل مهم نیست. برای او مهم می باشد که طراحی سایت به درستی و بر پایه اصول بنا شده باشد . باید وب سایت سبک باشد و با رعایت قوانین و استفاده بجا و کافی از تگ ها از cms استفاده نمود.

بنابراین اینکه وردپرس یا هر CMS اختصاصی ( بهترین cms از لحاظ seo  )که یک شرکت ایرانی یا خارجی نوشته است اصلا مهم نیست ، بلکه نحوه آشنایی با نگاهی که موتورهای جستجو به سایت شما دارند از همه چیز مهم تر می باشد ، حتی نوع زبان برنامه نویسی هم از هیچ اهمیتی برخوردار نیست که مثلا PHP بهتر است یا ASP یا Python یا جاوا فقط و فقط HTML همانگونه که در ابتدای این مطلب ذکر کردیم گوگل می خواهد خیلی ساده محتوای شما را ایندکس نماید . لازم دارد که به لینک های شکسته برخورد ننماید و بیش از حد از ترفندهای seo در سایت استفاده نشده باشد . البته که cms در داشتن یک سایت خوب بی تاثیر نیست وجود افزونه هایی که مدیر سایت را به سمت تولید محتوای بهتر و رفع نقایص صفحات هدایت کند در اولویت مدیران می باشد .

 

امیدوارم مقاله بهترین cms از لحاظ seo که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش  و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .