کمپین تبلیغاتی چیست؟
4 سال پیش
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی می باشد که این روزها زیاد به کار برده می‌شود.کمپین تبلیغاتی ، چیزی است که در بیشتر مواقع معیارهای دقیق برای ارزیابی اثربخشی آن وجود ندارد یا کمتر به کار گرفته می‌شود.شرکت ها و سازمان هایی که به صورت دائمی برنامه‌های تبلیغاتی گسترده اجرا می‌نمایند معمولاً به تدریج به اثربخشی نسبی رسانه ها و تکنیک‌ها و ابزارهای گوناگون پی می‌برند.ولی شرکت ها و سازمان هایی که تجربه قبلی ندارند یا به سازمان های طراح کمپین تبلیغاتی به صورت مطلق اعتماد می‌نمایند عموماً در معرض یک خطر جدی می باشند.بیشتر سازمان هایی که در ایران در حوزه‌ی طراحی کمپین های تبلیغاتی فعالیت می نمایند، در حوزه‌ی تهیه و اجاره و عرضه رسانه هم فعالیت دارند.

 

طراحی کمپین تبلیغاتی

 

هر کمپین تبلیغاتی (advertising campaign) یک استراتژی طراحی شده خاص می باشد که در رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی گوناگون انجام می‌شود و اهداف خاصی را دنبال می‌نماید . اهداف هر کمپین تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با یک بازار ویژه باشد. همه اینها از طریق تبلیغات انجام می‌گردد.

 

کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه می باشد که قبل از هر چیز پیام هدف کمپین مشخص شده، مخاطب تعیین شده و با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب برای مخاطب مناسب ارسال شده و تعداد بیشتری از مخاطبان را برای نزدیک تر نمودن ارتباط با مالک کمپین، ترغیب کند . کمپین تبلیغاتی بدون تعریف معیار عددی مشخص برای سنجش کارایی، بی معنی می باشد.

طراحی کمپین تبلیغاتی

 

خیلی از کارآفرینان فکر می‌کنند که انجام یک کمپین تبلیغاتی  به سادگی ایجاد یک تبلیغ است، ولی آنها در اشتباه اند. برای اینکه تبلیغات به بهترین نتایج ختم گردد، بسیار مهم است که از اول به درستی ساماندهی شوند.

اگر به فکر راه‌ا‌ندازی یک کمپین که برای کسب و کار شما طراحی شده است هستید، توصیه می‌کنیم با یک متخصص تبلیغات در این مورد مشورت کنید. به طور خاص آژانس های تبلیغات آنلاین در زمینه طراحی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌نمایند. همکاری با شرکت تبلیغات اینترنتی بهترین شرایط و ابزارها را برای شما فراهم می نمانید و با توجه به تجارت موفقی که این شرکت‌ها دارند به شما کمک می‌کنند تا به نتایج دلخواه خود برسید.

 

چرا از کمپین تبلیغاتی استفاده می نماییم؟

معمولاً به دنبال تحقق سه هدف زیر از کمپین تبلیغاتی استفاده می گردد :

  • آگاه نمودن مردم نسبت به کالا
  • متقاعد نمودن آنها به خرید کالا
  • فراهم ساختن شرایطی که محصولات در دسترس مخاطبان هدف باشد.

 

طراحی کمپین تبلیغاتی

 

کمپین های تبلیغاتی برای هر کالا و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرند. کمپین های تبلیغاتی حالت های گوناگونی به خود می گیرند، ممکن است به صورت آنلاین یا آفلاین اجرا شوند و از رسانه های مختلفی استفاده نموده یا حتی از تبلیغات محیطی بهره ببرند، ولی در هر صورت هدف از راه اندازی کمپین تبلیغاتی رساندن پیام برند به مخاطبان می باشد . البته باید توجه داشت که کمپین باید مطابق با استراتژی بازاریابی شرکت طراحی شده و به اجرا درآید.

 

امیدوارم مقاله کمپین تبلیغاتی چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .