افزونه بک آپ بادی وردپرس BackupBuddy
5 سال پیش
افزونه بک آپ بادی وردپرس BackupBuddy

افزونه بک آپ بادی وردپرس BackupBuddy

افزونه بک آپ بادی وردپرس BackupBuddy یکی از الزامی ترین افزونه هاست.گرفتن بک آپ از هر چیزی با اهمیت تر است. زیرا چندین روز  وقت صرف می کنید سایت وردپرسی دلخواه خودتان را سفارش سازی می کنید، بعد وقتی کار تمام شد حمله هکرها و بدافزارها شروع میشود و همه اطلاعات سایت تان از دست میرود و نامرتب نمایش داده می شود.اینجاست که به عمق فاجعه می رسید.

برای اینکه از همچین جیزی جلوگیری کنید یک راه وجود دارد و این است که یک افزونه بک آپ محبوب و پیشرفته در سایت وردپرسی خودتان اضافه کنید و دیگر خیال تان بابت حذف اطلاعات و دیتابیس تان راحت باشد.فقط با تهیه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت خودتان دیگر نیازی نیست نگران از بین رفتن اطلاعات سایت وردپرسی خود باشید.

از میان افزونه های بک آپ گیری، افزونه بک آپ بادی یکی از بهترین هاست. backupbuddy به شما این امکان را می دهد تا همیشه نسخه بک آپ از سایت تان داشته باشید و با خیالی راحت به مدیریت سایت حرفه ای خود بپردازید.

 

افزونه بک آپ بادی

افزونه بک آپ بادی

 

در زیربعضی از ویژگی های این افزونه حرفه ای را بررسی می کنیم:

بک آپ گیری از دیتابیس و فایل ها

یک بک آپ خوب باید نه فقط شامل دیتابیس بلکه باید شامل همه فایل ها و رسانه ها نیز باشد. افزونه backupbuddy از همه اطلاعات سایت وردپرسی شما اعم از نوشته ها، برگه ها، دسته بندی، برچسب ها، نظرات، تنظیمات و بقیه موارد بک آپ گیری می کند و خیلی آسان می توانید سایت وردپرسی خود را با همه اطلاعات پس از حملات مخرب به شکل قبل باز گردانید.

نصب راحت و زمانبندی حرفه ای

این افزونه دارای نصبی آسان و تنظیماتی کامل برای زمان بندی پشتیبان است. می توانید زمان بندی مخصوصی را تعیین کنید که به صورت خودکار روزانه، هفتگی و ماهانه از سایت وردپرسی شما بک آپ گرفته شود.

ذخیره پشتیبان خارج از سایت

از سایت وردپرسی خود باخیال راحت پشتیبان تهیه کرده و در خارج از سایت استفاده کنید. این افزونه قابلیت ذخیره فایل بک آپ در سرویس های گوگل درایو، آمازون و دراپ باکس را دارد.

نکته:

قابلیت ذخیره سازی فایل بک آپ در گوگل درایو به سبب تحریم ها در هاستینگ های ایرانی وجود ندارد.

بازگردانی سریع و راحت

بازگردانی فوری و راحت فایل های پشتیبان یکی از با اهمیت ترین ویژگی های این افزونه است. شما پس از بین رفتن اطلاعات سایت تان می توانید به صورت کامل سایت وردپرسی خود را دوباره به حالت قبل باز گردانید.

بک آپ گیری اتوماتیک

این افزونه به طورخودکار از سایت شما پشتیبان تهیه می نماید.

 

با افزونه بک آپ وردپرس شما می توانید به راحتی بک آپ ها را روی هاست خود یا اکانت های گوناگون ذخیره سازی ابری ذخیره کنید.

بک آپ بادی از سیستم های زیر برای ذخیره بک آپ استفاده می کند:

فضای موجود روی هاست شما

فضای گوگل درایو

فضای ذخیره سازی ابری آمازون

فضای ابری دراپ باکس

ارسال بک اپ ها به ایمیل شما

ارسال به اکانت های اف تی پی گوناگون

با قابلیت ذخیره سازی بک آپ در هاست های دیگر یا هاست دانلود شما

انتقال سایت وردپرسی

افزونه بک آپ وردپرس بک آپ بادی به شما اجازه می دهد که از فایل های پشتیبان تان در سایر سایت های وردپرسی نیز استفاده کنید، با این افزونه همه ویژگی های وب سایت های وردپرسی قابل ذخیره سازی و انتقال می باشد. پس علاوه بر بک آپ گیری٬ می توانید برای انتقال سایت وردپرسی خود نیز از بک آپ بادی استفاده نمایید و دیگر نیازی به نصب افزونه اضافی برای انتقال سایت وردپرسی در پیشخوان وردپرس خود نیست.

امیدوارم مقاله افزونه بک آپ بادی وردپرس BackupBuddy که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی را دارند قرار گرفته باشد.در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

ا

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .