آموزش وردپرس در تبریز
5 سال پیش
آموزش وردپرس در تبریز

آموزش وردپرس در تبریز

لحظه وب با آموزش وردپرس در تبریز در خدمت شما عزیزان هست. ما با آموزش وردپرس در تبریز شما را در دوره آموزش wordpress با مقدمات طراحی سایت با وردپرس آشنا می کنیم طوری که سایتی که توسط شما طراحی شده است قابل به روزشدن و تکمیل شدن است و کمک میکنیم بدون دانش برنامه نویسی و بدون کار با دستورات بانک اطلاعاتی سایتی زیبا و کاربرپسند را بسازید و خود را در حوزه اینترنت معرفی کنید.اگر قصد دارید وارد حوزه وب و طراحی سایت شوید کلاس آموزشی وردپرس یکی از بهترین کلاس ها در حوزه طراحی سایت است که شما را بسیار سریع و کاربردی وارد بازار کار میکند و به شما اعتماد به نفس می دهد.

آموزش وردپرس در تبریز

آموزش وردپرس در تبریز

وردپرس wordpress چیست؟

وردپرس برنامه ای است که کاربران خود را تا حد زیادی بی نیاز از دانش برنامه نویسی و کدنویسی خواهد کرد و سرعت طراحی سایت را بسیار زیاد میکند و اگر بخواهیم دقیقا وردپرس را تعریف کنیم وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که برای ساخت وب سایت ها، وبلاگ ها بر بستر وب و اینترنت بنیان شده است و همین طور کاربران به راحتی می توانند مطالب و دانش خود را در محیط وب منتشر کنند.

معرفی دوره آموزش وردپرس در تبریز

در دوره آموزش وردپرس شما با طرز استفاده ازسیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ایجاد وب سایت ها و وبلاگ ها و انتشار مطالب خود بر روی وب آشنا خواهید شد. حتی اگر شما برای اولین بار باشد که از وردپرس استفاده میکنید و میخواهید بر روی سیستم مدیریت محتوای مورد علاقتان کار کنید، در دوره آموزشی وردپرس همه چیزهای که شما لازم دارید و حتی بیشتر از آن را می آموزید.

وردپرس به میلیون ها وبلاگ و وبسایت نیرو می بخشد. با این پلت فرم قدرتمند یاد میگیرید وب سایت تان راه اندازی کنید.

تیم ورپرس لحظه وب این امکان را برای شما فراهم می کند تا بیشتر نسخه های وردپرس به میزبانی خودتان را گرفته و وبلاگ ها و وبسایت هایی با ویژگی های غنی ایجاد کنید.

برای ساده سازی فرایند یادگیری، تیم طراحی سایت لحظه وب فصول را بر اساس نیازها ساختاربندی کرده است. ما با راه اندازی وردپرس شروع میکنیم و با رابط ادمین آشنا میشویم. بعد پست ها و صفحات را ایجاد و عناصر مدیا مثل تصاویر و ویدیو ها را به آن ها اضافه میکنیم.

ما بدنبال سفارشی کردن ظاهر سایت خود با استفاده از تم ها و چگونگی گسترش قابلیت های وردپرس و پلاگین ها ، مدیریت کاربران ، تنظیمات پیشرفته، امنیت در وردپرس و ترغیب خوانندگان در سایت خود سخن خواهیم گفت.

بیش از هرچیزی، این دوره طراحی شده تا شما را در مسیر خودتان و با سایت وردپرس راه اندازی شده توسط خودتان بالا ببرد. شما یاد میگیرید که چطور بر کارهای معمول مسلط شوید و ما در کنار شما خواهیم بود تا در اولین مرتبه آنرا درست انجام دهید.

آیا نیازی به داشتن دانش قبلی از وردپرس می باشد؟

ما در دوره آموزش طراحی سایت وردپرس, دوره آموزش وردپرس به طور کامل شما را راهنمایی کرده و نکته های به دست آمده از تجربیات سال ها کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما آموزش می دهیم.

شما احتیاجی به دانش قبلی از وردپرس برای آغاز این دوره ندارید، ما همه مباحث را از مقدماتی شروع کرده و آن چیزی که وردپرس واقعا هست و اینکه چگونه کار میکند را به شما آموزش می دهیم، بعد ما به شما کمک میکنیم شروع کنید، و به شما نشان می دهیم چگونه میزبانی کرده و یک صفحه ی وردپرس نصب و قسمت ادمین خود را بسازید.

مرحله ی بعدی این دوره همه چیز درباره ی انتخاب و استفاده از تم خودتان و بعد شروع تغییر آن متناسب با نیازهای شما است.

ما به شما می آموزیم که چطور پلاگین ها و ویجت هایی که سایت شما را شکل می دهند بهمراه محتوا و صفحات مورد نیاز خود اضافه نمایید و خیلی سریع سایت خود را برای راه اندازی آماده کنید.

چرا این دوره را انتخاب کنیم

اگر می خواهید یک سایت را از ابتدا راه اندازی کنید، یا هم اکنون یک سایت وردپرس دارید و مایل به ارتقاء آن هستید، این دوره بدون شک برای شما سودمند خواهد بود. ما می توانیم به شما نشان دهیم که چگونه از قالب ها برای انجام کار خود استفاده و همچنین چطور یک سایت را با استفاده از اسکرچ وردپرس بعنوان یک پلت فرم و سیستم ادمین مدیریت آسان توسعه دهید.

ایجاد یک وب سایت از ابتدا

این دوره تمام دانشی که شما برای استفاده از ورد پرس برای ساخت یک وبسایت با اسکرچ نیاز دارید را به شما می دهد.

ما به شما نشان میدهیم که چگونه بین هزاران قالب وب سایت در حالی که خیلی از آنها رایگان هستند با فیلتر کردن جستجو نمایید و تم مورد نظر خود را پیدا و آنرا سفارشی و در وب سایت خود از آن استفاده کنید.

سایت وردپرس خود را منتشر و رتبه بندی کنید

با استفاده از وردپرس نه تنها می توانید وب سایت خود را به راحتی راه اندازی کنید بلکه می توانید آنرا در موتورهای جستجوی معروف منتشر کنید. همچنین ما به شما نشان می دهیم که چطور پست ها و محتواهای تولید شده در وب سایت خود را برای اهداف بالاتر در موتور جستجوی گوگل جهت کسب رتبه گسترش دهید.

مخاطبین:

شرکت در دوره فقط مختص دانشجویان رشته کامپیوتر نیست.
آن دسته ازاشخاصی اکه مي خواهند در مدت زمانی کوتاه بدون نياز به دانش برنامه نويسي وب ، وب سايت دايناميک خود را طراح نمایند.
تمام دانشجویان در هر رشته ای که به طراحی سایت علاقه دارند، می توانند در این دوره شرکت نمایند.
همه افرادی که می خواهند سایت شخصی و شرکتی و انواع سایت های ممکن را خودشان طراحی نمایند.
همه افرادی که به دنبال شغل دوم برای کسب درآمد هستند.
بانوان خانه داری که به دنبال کاری بی دردسر، جذاب و پردرآمد می گردنند.
دانشجویانی که می خواهند طراحی سایت را به شکل عملی و پروژه ای یاد بگیرند.

اهداف دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس در تبریز

استفاده سریع از وردپرس برای ساخت وب سایتی بسیار خوب
انتخاب از میان هزاران تم و سفارشی کردن آنها برای ساخت یک سایت منحصر به فرد و شخصی
کنترل و مدیریت سئو سایت

 

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد آموزش وردپرس در تبریز  ، طراحی سایت در تبریز ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش ، عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید و یا با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹