مزایای داشتن وب سایت
4 سال پیش
مزایای داشتن وب سایت

مزایای داشتن وب سایت

مزایای داشتن وب سایت بسیار فراوان است زیرا در جامعه امروز داشتن وب سایت برای سازمان ها، شرکت ها آموزشگاه ها و حتی اشخاص با تخصص های گوناگون امری مهمی تلقی می شود و خیلی از آنها ضرورت و مزایای داشتن وب سایت را به خوبی درک نموده اند. امروزه اولین جستجوی هر شخص برای رفع نیاز خود، بر روی اینترنت می باشد و این جایست که شما هم می توانید حضور داشته باشید .

مزایای داشتن سایت

فواید و مزایای داشتن سایت

افزایش اعتبار کسب و کار:

وب سایت به کسب و کار شما اعتبار می دهد و تجارت شما را از دید مشتری بزرگ جلوه می دهد و بدین وسیله تبدیل به یک برند شناخته شده خواهید شد.

 

استفاده از قابلیت های جدید تبلیغاتی :

این را بدانید که برای فروش و ارائه همیشگی محصولات و خدمات خود به مردم باید حضور خود در عرصه تجارت را بطور دائم به آنها یاد آوری کنید . یک سایت حرفه ای ویترین همیشگی محصولات و خدمات شما می شود . هزینه طراحی سایت خیلی کمتر از هزینه تبلیغات در دیگر رسانه ها مثل تلویزیون بیلبورد و … است.

مزایای داشتن سایت

اطلاع رسانی سریع و راحت به مشتریان :

یک سایت مانند یک کاتالوگ عمل می نماید ولی با مزیت های بسیار، بروز رسانی اطلاعات در وبسایت ها خیلی راحتر از تغییر اطلاعات در کاتالوگ ها و بروشور ها است در حقیقت بدون اتلاف وقت و هزینه به آسانی می توان تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت ها را به اطلاع مشتریان رساند. برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ هزینه زیادی نیاز می باشد ولی برای یک وبسایت کافیست هزینه ی کمی برای طراحی و نگهداری آن پرداخت گردد و پس از آن میلیون ها کاربر  از کاتالوگ های آنلاین شما در سایت تان می توانند بازدید نمایند.

در دسترس بودن:

کسب و کار شما را در 24 ساعت شبانه روز و حتی روز های تعطیل وب سایت ،باز نگه می دارد. در واقع در ساعاتی که هیچ کارمندی نمی تواند پاسخگوی مشتری، سایت این رسالت را به خوبی انجام می دهد و موجب می شود حتی هنگامی که شما حضور ندارید، جذب مشتری انجام گردد.

تعامل بهتر با مشتری:

وب سایت بستر ارتباط بیشتر با مشتری را برای شما فراهم می نماید شما با گذاشتن بخش نظرسنجی یا پرسش و پاسخ در وب سایت خود از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود می توانید گردید.

جهانی شدن کسب و کار:

سایت کسب و کار شما را جهانی می نماید به شکل که دیگر محدود به یک شهر یا کشور خاص نخواهید بود درحقیقت شما امکان معرفی خدمات و یا فروش محصولات خود را در بازار های جهانی دارید. این امر سبب افزایش مشتری و به تبع آن موجب افزایش درآمد شما می شود.

درآمد زایی:

شما علاوه بر کسب در آمد از طریق معرفی و فروش محصولات خود از طریق فروشگاه سایت تان ، می توانید با ایجاد فضای تبلیغاتی و معرفی سایت های دیگر در سایت خود از این طریق نیز درآمد زایی کنید.

 

امیدوارم  مقاله مزایای داشتن وب سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی سایت خود و تولید محتوا  از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .