طراحی سایت php  در تبریز
5 سال پیش
طراحی سایت php در تبریز

طراحی سایت php در تبریز

تیم طراحی و برنامه نویسی لحظه وب با سابقه طولانی و درخشان در زمینه ی طراحی سایت php در تبریز و برنامه نویسی به زبان های گوناگون و انجام پروژه در زمینه های مختلف این افتخار را دارد تا در خدمت شما کاربران عزیز باشد.

طراحی سایت php در تبریز

طراحی سایت php در تبریز

زبان برنامه نویسی php

php یک نرم افزار یا بستر برنامه نویسی متن باز و رایگان می باشد و مخفف کلمه Hypertext Preprocessor است.  یکی از خصوصیات زبان برنامه نویسی php این است که این زبان وابسته به هیچ Platform خاصی نیست و آن را بر روی هر سیستمی عاملی می توان اجرا و استفاده کرد به همین سبب طراحی سایت بیشتر با زبان php هست تا asp.net یکی دیگر از ویژگی های زبان Php توسعه و همچنین هزینه هاستینگی که نسبت به زبان asp.net پرداخت می کنید کمتر هست .زبان php فریم ورک های بسیاری دارد . می توانید phpرا بر روی هر سروری که بتواند از HTML پشتیبانی کند، استفاده و اجرا کنید. برروی پلتفرم های مختلف مانند Windows , Linux , Unix , MacOS X قابل اجرا است و تقریبا قابل انطباق با بیشتر سرورهای استفاده شده امروزی میباشد. مانند Apache, IIS. این زبان از طیف گسترده ای  از دیتابیس ها پشتیبانی میکند و یادگیری آن آسان و مفید در اجرا برروی سرور می باشد و معمولا پایگاده داده ای که برای نرم افزارهای تحت php استفاده می شود پایگاده داده رایگان MySQL است که متن باز نیز می باشد قدرت و اجرای خیلی مناسب این زبان آن را به هسته بزرگترین سیستم مقاله دهی تحت وب (WordPress) و بزرگترین سایت اجتماعی (Facebook)مبدل کرده است فایل های php دارای پسوند “php.” میباشد. یکی دیگر از مزیت های php  این است که یکی از زبان های بسیار مقیاس پذیر برای توسعه وب سایت است. به عنوان یک زبان متن باز، خانواده توسعه دهندگان آنلاین به طور دائم در حال تلاش برای توسعه به جهت پاسخ به الزامات در حال ظهور کسب و کار هستند. php  این اجازه را می دهد تا توسعه دهندگان و کسب و کارها براحتی توانایی اضافه کردن ویژگی های جدیدتر را در وب سایت خود داشته باشند.php یک کتابخانه استاندارد بزرگ دارد.کتابخانه ها نقش موثری در ساده سازی و سرعت بخشیدن به توانایی پردازش داده های زبان بازی می کنند.php عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد و سرعت توسعه را به اندازه سرعت اجرا گسترش می دهد.

در این مقاله تا کوشش کردیم تا جایی که می شود زبان برنامه نویسی php و فواید آن را نسبت به سایر تکنولوژی ها بررسی کنیم. این زبان در هر حال با توانایی های خود همیشه می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از پروژه های وب باقی بماند.

طراحی سایت php در تبریز یکی از خدمات گروه برنامه نویسی لحظه وب است  و ما همیشه از ابتدا تا انتها در کنار مشتریان محترم هستیم تا بهترین بازدهی را از داشتن یک وب سایت حرفه ای کسب کنند. علاوه بر طراحی سایت ، ما خدماتی مانند پشتیبانی وب سایت ، دیجیتال مارکتینک و سئو ، برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی ، مشاوره تبلیغات آنلاین و برنامه های دسکتاپ (کامپیوتر) و … نیز توسط تیم لحظه وب انجام می شود.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد طراحی سایت php در تبریز بصورت رايگان ، گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن 09122141469