طراحی سایت شهر قدس
4 سال پیش
طراحی سایت شهر قدس

طراحی سایت شهر قدس

طراحی سایت شهر قدس فرصت بسیار مناسبی را ایجاد نموده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه کنید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای دیجیتال، برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، شما نیز باید در این فضا حضور یابید. از طرفی با طراحی سایت اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد.

ایجاد سایت شهر قدس

 

حضور هر یک از کسب و کارها در فضای دیجیتال در حال حاضر ضرورت پیدا کرده است. فناوری اطلاعات توانسته در فرآیند کلی کسب و کارها تغییرات بزرگی ایجاد کند. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌گردد. نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما نمایان می‌شود.

 

 

انواع طراحی سایت شهر قدس چیست؟

طراحی سایت به طور کلی در دسته بندی‌های گوناگون اطلاع رسانی، فروشگاهی و فرآیندی می‌تواند جای گیرد. به طور خلاصه می‌توان گفت :

طراحی سایت ( طراحی سایت شهر قدس ) اطلاع رسانی امکان اطلاع رسانی کالا  و خدمات را هزینه‌ای بسیار پایین به مخاطبان هدف شما ایجاد می نماید.

در طراحی سایت فروشگاهی امکان بررسی و انتخاب کالا در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. همچنین با ایجاد درگاه پرداخت نیز  فروش آنلاین می‌توان داشت.

در طراحی سایت فرآیندی دسته ای ماژول کاربردی جهت یک فرآیند مخصوص برنامه نویسی شده و از آن‌ها در طراحی سایت‌های مشابه مثل دیجی کالا، دیوار و …می‌توان استفاده کرد.

با توجه به فعالیت‌های پر رونق در شهر قدس می‌توان انواع طراحی سایت‌ فروشگاهی، طراحی سایت املاک ، طراحی سایت صنعتی و انواع طراحی سایت فروشگاهی مربوط به محصولات گوناگون شهر قدس و … را ایجاد کرد.

 

مراحل طراحی سایت شهر قدس چیست؟

  1. پیش از راه اندازی سایت، باید به المان‌های گوناگونی که در سایت باید ایجاد گردد فکر کرد. در این زمینه باید به اهداف، نیازها و علایق مخاطبان خود حتما توجه کنید. تحقیق و بررسی و نیازسنجی صحیح در این مرحله اهمیت زیادی دارد. برای نمونه تعیین میزان بودجه، انتخاب ترکیب رنگ‌ها، نوع بازاریابی و …
  2.  خرید هاست و دامنه. این مرحله جزو ملزومات به شمار می رود. با ثبت دامنه نام و آدرس سایت خود را تهیه نموده،بعد با تهیه هاست مناسب قادر به ذخیره اطلاعات خود بر روی آن می باشید.
  3.  در مرحله بعد با بررسی نیاز سنجی های مورد نظر، موارد درخواستی به طور کلی پیاده سازی شده و نمای کلی سایت نمایش داده می‌شود.
  4.  در این مرحله رابط گرافیکی مورد نظر انتخاب می‌گردد. می‌توان از قالب آماده و یا اختصاصی با توجه به نیاز و اهداف کسب و کار استفاده کرد.
  5.  سایت بر روی هاست و دامنه می‌شود.

 

امکانات طراحی سایت سایت شهر قدس توسط لحظه وب

مشاوره تخصصی

پیش از راه اندازی سایت خود از مشاوره تخصصی مجموعه لحظه وب در انواع زمینه‌های طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست ودامنه، مشاوره کسب و کار و بازاریابی دیجیتال می‌توانید بهره مند شوید.

طراحی سایت ارزان

با توجه به امکاناتی که برای سایت خود در نظر می گیرید، هزینه‌های طراحی سایت بسیار متفاوت می‌باشد. ولی با استفاده از قالب آماده که از قبل در لحظه وب انجام شده می‌توان طراحی سایت ارزان را نیز تجربه کرد.

طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی با توجه به خواسته‌های مورد نظر مشتری، صفحات به صورت اختصاصی طراحی می‌شوند. با طراحی جذاب و حرفه‌ای قادر خواهید بود کاربران را جذب سایت خود نموده و برند خود را در ذهن آن‌ها ماندگار کنید.

آموزش

با بهره مندی از کارگاه‌های آموزشی و فیلم‌های آموزشی می‌توانید یاد بگیرید تا محتوای سایت خود را به طور کامل مدیریت نمایید.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به آن که موبایل همیشه در دسترس افراد است، طراحی اپلیکیشن می‌تواند مشتریان زیادی را برای شما فراهم کند.

سئو

برای آن که در صفحه اول گوگل دیده شوید و از رقبا سبقت بگیرید، باید همیشه تلاش کنید تا اصول سئو را رعایت نمایید. پارامترهای زیادی در این راستا اهمیت دارند. برای نمونه طراحی ریسپانسیو، تولید محتوا جذاب و با کیفیت، افزایش سرعت سایت و …

طراحی ریسپانسیو

در طراحی ریسپانسیو قادر می شوید تا صفحات سایت را در موبایل و تبلت نیز به درستی نمایش دهید. با توجه به استفاده روز افزون و دسترسی همیشگی به موبایل، با طراحی ریسپانسیو ترافیک سایت به شدت افزایش خواهد یافت.

بازاریابی دیجیتال

تبلیغات و بازاریابی در فضای دیجیتال با هدف گیری مخاطبان هدف در هزینه های شما بسیار صرفه جویی نموده و کارایی آن نیز نسبت به روش‌های سنتی بسیار بیشتر می‌باشد. برای حفظ جایگاه خود در فضای دیجیتال و سبقت گرفتن از رقبا حتما به اصول بازاریابی دیجیتال توجه کنید.

پشتیبانی و گارانتی

خیلی از شرکت‌ها، بعد از اتمام پروژه، دیگر خدماتی به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. ولی شرکت لحظه وب بعد از پایان پروژه نیز با ارائه خدمات پشتیبانی قوی و گارانتی ویژه همراه مشتریان می‌باشد.

مجموعه لحظه وب آماده است تا دو دهه تجربه خود را در حوزه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

 

شما می توانید سفارش طراحی سایت شهر قدس و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .