طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران
4 سال پیش
طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران

طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران

امروزه تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت می باشد و دستگاه های موبایل روز به روز در بین مردم محبوب تر می گردند و طراحی اپلیکیشن ( طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران )در کنار طراحی سایت  بسیار اهمیت یافته است.طراحی اپلیکیشن موبایل( طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران ) در حقیقت فرآیند تولید و طراحی برنامه های موبایل است که قابل اجرا بر روی پلت فرم های گوناگون موبایل باشند. منظور از پلت فرم موبایل، سیستم عامل موبایل است .مثلا سیستم عامل موبایل اپل IOS می باشد و پلت فرم موبایل گوگل، اندروید می باشد . هر پلت فرم قوانین و نیازمندی های ویژه خودش را برای ایجاد اپلیکیشن بر روی آن دارد مثلاً اپلیکیشن های موبایل در IOS از زبان C استفاده می نماید در صورتی که در اپلیکیشن های اندروید از جاوا استفاده می گردد.

 

طراحی اپ موبایل در تهران

تیم لحظه وب با تکیه بر دانش فنی و عملی خود اقدام به ایجاد اپلیکیشن حرفه ای در پلتفرم های اندروید و ios نموده است. شما با اطمینان خاطر پروژه طراحی اپلیکیشن موبایل( طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران ) خود را می توانید به تیم طراحی لحظه وب بسپارید.

توجه به فرق های بین پلت فرم های گوناگون موبایل خیلی مهم است چون این امکان وجود ندارد که یک اپلیکیشن موبایل طراحی نموده و آن را به همه پلت فرم های موبایل انطباق دهید بلکه برای هر کدام باید مجزایی طراحی گردد.

 

امروزه با توجه به بازار رقابتی فعلی ، هر کسب و کاری که به فکر پویایی و به روز بودن باشد ،به طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن موبایل( طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران ) برای حرفه و کسب و کار خود نیازمند است تا بتواند در بازار دیجیتال از سایر رقبای خود سبقت بگیرد.

از آنجا که این روزها موبایل ها نقش کلیدی در زندگی افراد بازی می نمایند و حتی تبدیل به یک عضو جدا نشدنی هر فردی شده اند،لذا نمی توان از فضای ایجاد شده برای بهره برداری از این فرصت و طراحی اپلیکیشن موبایل غافل ماند. زیرا اپلیکیشن های موبایل به منظور تسهیل کلیه اموری که انسان ها به طور روزمره با آن ها درگیر می باشند شتافته اند.

 

طراحی اپ موبایل در تهران

انواع اپلیکیشن های موبایل

اپلیکیشن ها بیشتر شبیه نرم افزارهای کامپیوتری می باشند چون در طراحی آن ها ( طراحی اپ موبایل در تهران ) از انواع گوناگون زبان های برنامه نویسی و فریم ورک ها استفاده گشته است. اپلیکیشن ها به طور کلی به انواع زیر می توانند تقسیم گردند:

• اپلیکیشن های محلی:

این نوع اپلیکیشن ها برای یک پلت فرم ویژه (IOS یا اندروید) با استفاده از ابزارهای توسعه نرم افزار و زبان های برنامه نویسی مورد قبول هر یک از پلت فرم ها طراحی می گردند. همانگونه که ذکر شد IOS از Xcode و Objective-C و اندروید از جاوا و Eclipse استفاده می نماید.

• اپلیکیشن های HTML5 :

این نوع اپلیکیشن ها بر پایه فناوری های شناخته شده وب از جمله HYML5، جاوا اسکریپت و CSS هستند و در صورت ایجاد تغییرات کوچک قابل انتقال به پلت فرم های دیگر می باشند.

طراحی اپ موبایل در تهران

• اپلیکیشن های ترکیبی:

این نوع اپلیکیشن ها به حالت یک کانتینر محلی می باشند که امکان اضافه نمودن اپلیکیشن HTML5 به آن ها وجود دارد یعنی درحقیقت ترکیبی از دو مدل بالاست.

برای اینکه تشخیص دهید چه نوع اپلیکیشنی برای شما مناسب می باشد اول هدف کلی خود را مشخص نمایید. آیا می خواهید یک بازی درست نمایید یا برنامه آموزشی یا یک ابزار؟ پس از مشخص شدن هدفتان حالا می توانید بهترین نوع اپلیکیشن را برای خودتان انتخاب نمایید .

 

 

 

در صورت تمایل جهت مشاوره رایگان در مورد طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران ،  طراحی سایت در تهران و برنامه نویسی وردپرس  و …  گرفتن اطلاعات بيشتر و سفارش با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹