روش های بهبود رتبه طراحی سایت
4 سال پیش
روش های بهبود رتبه طراحی سایت

روش های بهبود رتبه طراحی سایت

روش های بهبود رتبه طراحی سایت همه مدیران سایت ها به دنبال بهبود رتبه طراحی سایت در لیست نتایج گوگل می باشند و می توان گفت این امر یکی از دغدغه های اساسی میران وب سایت ها است . در واقع همه کارهای که در راستای بهبود رتبه سایت انجام می گردد سئو نام دارد بعضی سئو سایت را به دست بهترین شرکت طراحی سایت که از تیم حرفه ای سئو بهره می گیرد می سپارند ولی بعضی دیگر خود دست به کار می شوند تا پروژه سئو را به انجام دهند. از آن جایی که همه به دنبال دیده شدن بیشتر صفحه وب خود می باشند عده ای به دنبال میانبر می گردند تا به اصطلاح راه صد ساله را یک شبه طی نمایند ولی باید گفت این امر فقط سبب افزایش ریسک پذیری و احتمال جریمه از طرف گوگل را به دنبال دارد پس همیشه توصیه می گردد تا از راه های اصولی رتبه طراحی وب سایت خود را ارتقا دهید. به طور کلی مهارت، بودجه، سطح پیروی از اصول طراحی سایت و سطح رقابت از المان هایی می باشند که برای بهبود رتبه سایت موثر هستند.

 

راه های بهبود رتبه بندی سایت

چند روش برای سئو سایت اصولی ( بهبود رتبه طراحی سایت )

• انتشار محتوای مرتبط

محتوا مهم ترین عامل برای رتبه بندی طراحی سایت( بهبود رتبه طراحی سایت ) در موتور های جستجوگر می باشد و بی شک می توان گفت هیچ جایگزینی برای محتوا وجود ندارد. در حقیقت محتوای خاص که منحصرا برای کاربران نوشته شده باشد سبب افزایش ترافیک وب سایت می گردد که در نهایت اعتبار سایت را افزایش می دهد. تولید محتوا نیز مهارت خاصی نیاز دارد مثلا شناسایی کلمات کلیدی. شما باید بدانید بازدید کنندگانتان با چه کلماتی شما را جستجو می نمایند که محتوای مرتبط با آن تولید نمایید و به این ترتیب کلمات کلیدی را در قسمتی از عنوان و زیرنویس صفحه و همچنین در محتوا استفاده نمایید به این معنا که چندین بار کلیدواژه را در طول محتوا تکرار کنید علاوه بر این برجسته نمودن کلید واژه ها نیز موثر می باشد ولی هرگز نباید در این کار زیاده روی کنید زیرا نباید زبان و سبک نوشتن خراب شود و بهترین محتوا آن هایی می باشند که برای کاربر تولید شده اند نه برای موتور های جستجو و نکته دیگر این که حتما محتوا خود را با برنامه ریزی و به طور مرتب به روز رسانی نمایید.

 

راه های بهبود رتبه بندی سایت

 

 

• بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت کمی پیچیده تر می باشد چون چندین مرحله دارد. یکی از آن بهینه سازی سایت( بهبود رتبه طراحی سایت ) برای تلفن همراه می باشد ولی این فرآیند نیز باید با دقت بسیار انجام شود تا سبب افت رتبه در گوگل نشود. بعلاوه سرعت سایت نیز اهمیت بالایی دارد خصوصا که کاربران موبایلی سرعت اینترنت پایین تری دارند. در نتیجه دومین فاکتور در بهینه سازی را می توان بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحات معرفی نمود به طوری که در موبایل و دسکتاپ یکسان باشد و باید همراه آن را بررسی نمایید و بهبود ببخشید.

• لینک ها

بک لینک ها با کیفیت و با ارزش سبب افزایش اعتبار طراحی سایت شما می گردد بنابراین بک لینک های خود را از سایت ها با اعتبار بگیرید تا نتیجه مثبتی ببینید. بعلاوه برای بک لینک گرفتن از استفاده “اینجا کلیک نمایید” بپرهیزید زیرا این عبارت ارزشی برای موتور های جستجو ندارد در مقابل از کلمات کلیدی سایت استفاده نمایید. همچنین بررسی لینک ها اهمیت فراوانی دارد زیرا لینک های داخلی و لینک های خارجی هر دو در رتبه بندی سایت موثر هستند. علاوه بر این لینک های شکسته که اغلب مدیران سایت ها آن را نادیده می گیرند تاثیر فراوانی در تجربه کاربری بازدید کنندگان دارند و باید رفع شوند.

• بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری طراحی وب سایت را بهبود دهید . مطابق با مطالعاتی که انجام شده 4فاکتور اساسی در رتبه بندی شامل تعداد بازدید های سایت، مدت زمان ماندگاری در سایت، تعداد صفحاتی که هر کاربر بازدید می نماید و همچنین نرخ پرش می شوند که هر چهار مورد مستقیما با تجربه ای که طراحی وب سایت شما در اختیار کاربران قرار می دهد موثر است و این امر بدیهی است اگر استفاده از وب سایت آسان و لذت بخش باشد علاوه بر این اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار دهد بازدید کننده بیشتری جذب خواهید نمود و مدت زمان بیشتری را در سایت سپری می نمایند و تعداد صفحات بیشتری بازدید می کنند و در نهایت موجب می شود رتبه بندی سایت( بهبود رتبه طراحی سایت ) در نتایج گوگل ارتقا یابد.

امیدوارم مقاله روش های بهبود رتبه طراحی سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع  لوگو  و انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .