افزونه ویژوال کامپوزر چیست؟
3 سال پیش
افزونه ویژوال کامپوزر چیست؟

افزونه ویژوال کامپوزر چیست؟

یکی از معروف‌ترین صفحه‌سازها ویژوال کامپوزر ( visual composer )در وردپرس است . وردپرس با معرفی افزونه‌ها (Plugins)‌های مختلف امکانات زیادی را در اختیار شما می گذارد و موجب می گردد  بدون نیاز به کدنویسی، تغییرات زیادی را در سایت خود ایجاد نمایید. ویژوال کامپوزر یکی از بهترین افزونه‌های کاربردی است.

 

پلاگین ویژوال کامپوزر

 

افزونه visual composer قدرتی دارد که واقعا غیرقابل توصیف است. تنها کافیست کار با آن را بلد باشید تا بتوانید بهترین صفحات گرافیکی را با آن ایجاد نمایید. البته این صفحه‌ساز را بصورت تنها نیز می‌توانید دریافت نموده و برای قالب‌هایی که به شکل پیش‌فرض آن را ندارند، نصب کرده و استفاده نماببد.

ویژگی‌های پلاگین ویژوال کامپوزر چیست؟

ویرایشگر Drag & Drop : براحتی آیکون‌های مورد نظرتان را از مخزن این افزونه می‌توانید انتخاب نموده و به صفحه مورد نظر بکشید.

عدم نیاز به کدنویسی : ویژوال کامپوزر از شما یک توسعه دهنده وب می‌سازد. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی سایت خود را ساخته و متناسب با کاربری که دارد می‌توانید به روزرسانی کنید.

آزادی در انتخاب تم : امکان انتخاب تم‌های گوناگونی برای سایت وردپرس شما از طریق نصب این افزونه وجود دارد. کافی است تم مورد نظر خود را از طریق ویژوال کامپوزر دانلود نموده و اجرا کنید.

ارائه المان‌های طراحی : یکی از ویژگی‌های جذاب ویژوال کامپوزر این می باشد که المان‌های طراحی را به طور مجزا به شما ارائه می‌دهد.

پیش نمایش سریع : ویژوال کامپوزر این امکان را دارد که تغییرات اعمال شده را به صورت آنی به شما نمایش دهد. این عمل دست طراحان را در تست آیکون‌های گوناگون باز می‌گذارد تا به نتیجه دلخواه برسند.

متناسب با تم‌های وردپرس : ویژوال کامپوزر با خیلی از تم‌های وردپرس انطباق دارد. در نتیجه اگر قصد تغییر تم سایت خود را دارید نگران طراحی محتوای جدید خود نباشید.

کنترل فضای آزاد : تغییر اندازه سطرها و ستون‌ها و تنظیم فضای آزاد موجود در سایت به آسانی با این افزونه انجام پذیر است و به شما اجازه می‌دهد چیدمان دلخواه خود را انجام دهید.

طراحی ریسپانسیو : ریسپانسیو (Responsive ) بودن به این معنی است که طراحی سایت یا اپلیکیشن شما، بر روی دستگاه‌های گوناگون مثل تلفن همراه یا لپتاپ به درستی و کامل نشان داده شود.

متناسب با طراحی کاربری : ویژوال کامپوزر هماهنگی بسیار بالایی با طراحی کاربری دارد و خیال شما را بابت بهم نریختن نوع نمایش راحت می‌نماید.

طراحی پس زمینه : ایجاد یک پس زمینه تاثیرگذار و چشم نواز برای جذب کاربر خیلی اهمیت دارد. با این افزونه به آسانی می‌توانید طراحی دلخواه خود را برای پس زمینه با کمک تصویر، اسلاید و غیره انجام دهید.

امکاناتی برای برنامه نویسان : یکی از اهداف افزونه ویژوال کامپوزر این می باشد که افراد بدون دانش برنامه نویسی نیز بتوانند به خوبی کار طراحی سایت انجام دهند.

 

امیدوارم  مقاله افزونه ویژوال کامپوزر چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی سایت خود و تولید محتوا  از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .