سئوکار کیست؟ و چه ویژگی های دارد ؟
3 سال پیش
سئوکار کیست؟ و چه ویژگی های دارد ؟

سئوکار کیست؟ و چه ویژگی های دارد ؟

در جواب سوال سئوکار کیست؟ باید بگوییم  سئو کار شخصی است که عملیات سئو را با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه دارد بر روی وب سایت شما انجام می دهد تا رتبه وب سایت شما در موتورهای جست و جو ارتقاء یابد .

شخص سئو کار دارای ویژگی های بسیار فراوانی است که در ادامه مطلب با این ویژگی ها می پردازیم، ولی قبل از این که بخواهیم با ویژگی های یک سئوکار آشنا شویم بهتر است وظیفه اصلی این افراد را بررسی نماییم.

 

سئوکار

 

 

شخص سئوکار باید قوانین مربوط به سئو را به صورت کامل فرا بگیرد و به آنالیز وب سایت و مطالعه در این حوزه بپردازد تا بتواند محبوبیت وب سایت را در موتورهای جست و جو افزایش دهد، در ضمن این شخص موظف است که استراتژی های گوناگونی را برای وب سایت شما در نظر بگیرد و برنامه های مرتبط با سئو وب سایت شما را در طول یک دوره زمانی مشخص تعیین نماید . اکنون که به جواب سوال سئوکار کیست ؟ پاسخ داده شد بهتر است ویژگی های یک سئو کار مناسب را نیز بدانیم.

 

ویژگی های یک شخص سئوکار

پس از پاسخ به این سوال که سئوکار کیست بهتر است ویژگی های یک سئوکار خوب را نیز بدانید. همان گونه که ذکر شد یک سئوکار خوب دارای ویژگی های بسیار زیادی است که سبب تمایز او با سایر سئو کاران می گردد این ویژگی ها را می توان به صورت خلاصه در چند مورد زیر بیان نمود:

 

انجام توصیه های گوگل

یکی از بهترین منابع برای سئو خود موتور جست و جو و شرکت گوگل است، این موتور جست و جو توصیه های بسیار زیادی را به طراحان سایت نموده است که بتوانند رتبه بندی وب سایت خود را در این موتور جست و جو بهبود ببخشند، یک شخص سئو کار باید همه این توصیه ها را مطالعه نموده و آشنایی کاملی با آن ها داشته باشد. اگر وب سایت شما بر طبق توصیه های گوگل سئو شده باشد می توانید مطمئن باشید که خیلی زود می توانید رتبه وب سایت خود را در این موتور جست و جو بالا ببرید.

 

فعالیت مفید و اخلاقی شخص سئوکار

برای سئو شیوه های بسیار فراوانی وجود دارد که از جمله این روش ها می توان به سئو کلاه سیاه و خاکستری اشاره نمود، این روش ها برای سئو مناسب نیستند چرا که روش هایی غیر اخلاقی می باشند که مورد تایید موتورهای جست و جو نمی باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی ممکن است وب سایت شما دچار مشکلاتی نیز گردد . پس شخص سئوکار موظف است که همه فعالیت های خود را در قالب سئو کلاه سفید انجام دهد که یک روش طبیعی و قانونی برای سئو است و مورد تایید موتورهای جست و جو نیز است.

 

آشنایی با کلمات کلیدی مناسب

یکی دیگر از مواردی که شخص سئوکار باید در موقع seo سایت به آن توجه داشته باشد انتخاب کلمات کلیدی مناسب است .گاهی اوقات محتوای تولید شده توسط شخص seo کار محتوایی سئو شده می باشد با این حال کلمات کلیدی که انتخاب شده اند خیلی مورد علاقه کاربران موتورهای جست و جو نیستند و به همین خاطر seo با شکست روبرو می شود . پس شخص سئوکار موظف است که کلمات کلیدی را به دقت و با کمک گرفتن از ابزار هایی که موتور جستجوگر گوگل در اختیار وی قرار میدهد انتخاب نماید، برای این کار می توان از لیست پیشنهاداتی که خود موتور های جست و جو در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمود.

 

سئوکار

 

 

تجربه کاربری مناسب شخص سئوکار

یکی دیگر از مشخصاتی که یک شخص سئو کار باید داشته باشد این است که در کنار اشخاصی که وظیفه طراحی سایت را بر عهده دارند حضور داشته باشد تا طراحان بتوانند با استفاده از راهنمایی های وی تجربه کاربری آسانی را برای کاربران طراحی نمایند، هر جه کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند به طراحی زیباتر و در عین حال رابط کاربری ساده تری روبرو شوند تعداد بازدید وب سایت شما افزایش می یابد و به این ترتیب رتبه وب سایت شما نیز به همان مقدار در موتورهای جست و جو بهبود پیدا می کند. در حقیقت هرچه محتوای شما با ارزش تر باشد اما رابط کاربری مناسبی را برای کاربران طراحی نکنید بازدید از وب سایت شما افزایش نمی یابد و در نتیجه تاثیری در رتبه خود در موتورهای جست و جو مشاهده نمی کنید.

 

تولید محتوای مفید

از جمله اساسی ترین کار های هر سئو کار تولید محتوای مفید برای وب سایت هایی است که بر روی سئو آنها مشغول فعالیت می باشد. تولید محتوا برای وب سایت دارای شرایط بسیار خاص و ویژه ای است و باید برای تولید محتوا وب سایت توصیه های مختلف کوگل را در آن لحاظ کرد. یک سئو کار خبره با تسلط کافی بر روی این ویژگی ها و توصیه ها می تواند بهترین محتوا را برای وب سایت شما نوشته و سبب پیشرفت سایت شما گردد.

 

 

امیدوارم مقاله سئوکار کیست ؟ و چه ویژگی های دارد ؟که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .