9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی
4 سال پیش
9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی

9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی

اعمال نفوذ قدرت از راه محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک فراوانی به بالا بردن مخاطبان و مشتریان شما می تواند کند. ولی شروع این کار بدون هیچ تجربه و یا بینش قبلی چالش برانگیز می تواند باشد. درک اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شروع این کار امری حیاتی می باشد. در این مقاله از طراحی سایت قصد داریم به ،بیان 9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی را برای بپردازییم.

9 اصل بازاریابی در شبکه های اجتماعی عبارتند از :

 

1. قانون گوش نمودن

موفقیت در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا مستلزم گوش دادن بیشتر و صحبت کردن کمتر می باشد. مطالب آنلاین مخاطبان هدف خود را فرا خوانید و به منظور اطلاع از اهداف آنها، وارد بحث و گفتگو گردید. فقط در این صورت می توانید مطالب مفید و ارزشمند برای آنها تهیه نمایید.

2. قانون تمرکز

بهتر است که حیطه هدف خود را مشخص نمایید. یک استراتژی متمرکز رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا برای ایجاد یک برند قدرتمند نسبت به یک استرتژی غیر متمرکز شانس بهتری برای رسیدن موفقیت می باشد.

3. اصل کیفیت

کیفیت از کمیت پیشی گرفته است. داشتن 1000 ارتباط آنلاین فعال بهتر از به اشتراک گذاری مطالب و بحث با 10000 مخاطب می باشد که پس از یکبار ارتباط با شما ناپدید می گردند.

4. قانون صبر

موفقیت در رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا یک شبه رخ نمی دهد. برای رسیدن به موفقیت در بیشتر مواقع باید راهی طولانی طی نمایید. پس صبور باشید.

 

5. قانون ترکیب

اگر شما محتوای با کیفیت و شگفت انگیز انتشار دهید و سعی نمایید که مخاطبان آنلاین خود را به پیروان با کیفیت تبدیل نمایید، آنان مطالب شما را با مخاطبان خود در فیس بوک، توییتر، لینکدین و وبلاگ های خود به اشتراک می گذارند. این اشتراک گذاری ها و بحث بر روی مطالب شما، نقطه ورود جدیدی برای موتورهای جستجو چون گوگل برای پیدا کردن کلمات کلیدی ایجاد می نماید. این نقاط ورود صدها و هزاران نفر بیشتری را برای پیدا کردن شما می تواند راهنمایی نماید.

6. اصل نفوذ

وقت خود را صرف پیدا نمودن تاثیرگذاران آنلاین در بازار خود که دارای مخاطبان با کیفیت و به احتمال زیاد علاقه مند به محصولات، خدمات و کسب و کار شما هستند، نمایید. با این اشخاص ارتباط برقرار کنید و با آنها کار نمایید.

اگر شما در حیطه فعالیت آنها به عنوان یک منبع دارای اطلاعات سودمند، جالب و معتبر شناخته شوید، آنها ممکن است محتوای شما را با مخاطبان شان به اشتراک بگذارند، که می تواند شما و کسب و کار شما را در مقابل مخاطبان زیادی بگذارد.

 

7. قانون تشکر و قدردانی

ایجاد ارتباط یکی از مهم ترین قسمت های موفقیت بازاریابی رسانه های اجتماعی می باشد. پس همواره از مخاطبان خود قدردانی و تشکر نمایید.

8. قانون دسترسی

به محض انتشار مطالب خود ناپدید نگردید. در دسترس مخاطبان خود باشید. این بدان معناست که شما باید به طور دائم به انتشار محتوا بپردازید و در گفتگوها شرکت نمایید.

9. قانون عمل متقابل

شما از دیگران نمی توانید انتظار داشته باشید مطالب شما را به اشتراک بگذارند و در مورد شما صحبت نمایند در صورتی که شما این کار را برای آنها نمی کنید. پس باید زمانی را در رسانه های اجتماعی به تمرکز بر اشتراک گذاری و صحبت در مورد محتوای منتشر شده توسط دیگران بپردازید.

 

 

امیدوارم  مقاله بازاریابی در شبکه های اجتماعی که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .