سوالی دارید ؟

9 گام برای تأثیرگذاری محتوای شما

9 گام برای تأثیرگذاری محتوای شما

در حال حاضر تاثیرگذاری و یا تعامل مخاطبان با وبسایت شما نشان‌دهنده‌ی موفقیت شما و کسب و کار شماست. معیارهای تاثیرگذاری محتوا از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار هستند و نشان می‌دهند که استراتژی محتوایی شما تا  اندازه با علایق کاربران و مخاطبان شما همخوانی دارد. بعلاوه درگیر شدن مشتریان با وبسایت شما خیلی سودمند است چون موجب می‌گردد از شما خرید کنند، تبدیل به مشتریان دائم شما شوند و یا کالاها و خدمات شما را به افراد دیگر معرفی کنند.

 

 تاثیر محتوا

 

تولید محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال می باشد . هر بخش از محتوایی که تولید می‌نمایید شامل خبرنامه‌ها، پست‌های بلاگ و مطالعات موردی باید در راستای ارزش‌های برند شما باشند و جامعه مخاطبین و نرخ تبدیل به مشتری را افزایش دهند.

9 گام وجود دارد که کمک می‌نماید کیفیت و تأثیرگذاری فرایند تولید محتوا ( تأثیرگذاری محتوا ) را بهبود دهید که در زیر به آن‌ها اشاره می‌نماییم :

 

1. اهداف محتوای خود را تعریف نمایید .

با در نظر گرفتن یک هدف، می توانید برای دستیابی به آن، محتوای خود را متناسب نمایید . محتوا بدون هدف پیچیده و ناهماهنگ می شود، چون سعی می کند کارهای خیلی زیادی را به طور همزمان انجام دهد.

2. مخاطب هدف خود را مشخص نمایید .

پیام شما با تک تک اشخاص مرتبط نمی گردد، شما می خواهید یک مخاطب (یا یک شخصیت) را انتخاب و روی آن هدف گذاری نمایید و به طور خاص با آن ها صحبت کنید.

بعد از مشخص نمودن اشخاصی که می خواهید با آنها صحبت کنید، نوشتن بسیار ساده تر می شود چون انگیزه ها، مشکلات، نیازها و علاقه های آن ها را می دانید.

3.  برای تأثیرگذاری محتوا از صدای برند خود استفاده نمایید .

نوشتن سازگار با صدای اسم تجاری، سبب ایجاد آشنایی و اطمینان خوانندگان می گردد – اگر احساس کنند شما را می شناسند، شما یک گام به کسب وکارشان نزدیک می گردید.

4. محتوای اصلی را ایجاد نمایید .

تولید محتوای اصلی و متفکر مهم می باشذ. موقع تولید محتوا میانبرها را استفاده نکنید. به خاطر داشته باشید، محتوای عالی زمان می برد.

5.  برای تاثیر محتوا سؤالات مخاطبان خود را پیش بینی نمایید .

پیش بینی سؤالات مخاطب شما نشان می دهد که اجتیاجات و مشکلات آن ها را درک می نمایید .

 

 تاثیر محتوا

6.  برای تأثیرگذاری محتوا با SEOدر ذهن مخاطبان خود بمانید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شما کمک می نماید تا محتوای خود را به اشخاصی که در موتورهای جستجو، سرچ می نمایند معرفی کنید. مثلا،شخصی که به دنبال “علائمی است که شما نیاز به برقراری برق دارید” در جستجوی چندین مقاله درباره این موضوع است که توسط شرکت های خدمات برق نوشته شده است.

7. نوشتن تا موقعی که به هدف خود برسید.

تحقیقات نشان می دهند که میانگین زمان خواندن برای پست های وبلاگ 7 دقیقه می باشد. (تخمین متوسط زمان خواندن با استفاده از میانگین سرعت خواندن 275 کلمه در دقیقه، به این معنی که یک پست وبلاگ 7 دقیقه ای حدود 1925 کلمه دارد.) آیا این بدان معناست که هر پست وبلاگی که می نویسید باید تنها7 دقیقه زمان مطالعه داشته باشد؟ نه!

8. محتوای خود را خوب جلوه دهید.

می توانید یک مقدار وقت و تلاش را به مطالب عالی بسپارید، ولی اگر خواندن مخاطبانتان راحت نیست، وقت خود را هدر داده اید.

9. تأثیرگذاری محتوا با استفاده از فراخوانی برای اقدام (CTA)

بیشتر مطالبی که ایجاد می نمایید قابل استفاده است، پس حتماً یک CTA درج کنید. مخاطبان خود را در جهت درست هدایت نمایید.

 

 

امیدوارم مقاله 9 گام برای تأثیرگذاری محتوای شما که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی سایت خود و تولید محتوا  از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.