رتبه ی SEO

5 روش برای حفظ رتبه ی SEO

5 روش برای حفظ رتبه ی SEO

امروز می خواهیم در مورد چگونگی حفظ رتبه ی SEO بالا برای کلمات کلیدی که سخت روی آنها کار نموده اید صحبت کنیم. این استراتژی همچنین کمک می نماید تا شما را از هر الگوریتم پتانسیل به روز حفاظت کند. برخلاف باور عموم، رتبه بندی سئو برای کلمات کلیدی خاص تنها نیمی از نبرد  است. اصول اصلی دائما در حال تحول می باشد و بازاریابان نیاز دارند با آخرین گرایش به روز بشوند.

 

 رتبه ی SEO

به روز رسانی سایت برای حفظ رتبه ی SEO

گوگل به روز رسانی سایت را برای حساب اش با عنوان کیفیت محتوا و تازگی محتوا بخشی از رتبه بندی الگوریتم در نظر می گیرد ، در نتیجه وب سایت خود را به روز نگه دارید تا موقعیت شما در بالاترین سطح باشد. استراتژی های قدیمی مانند مقالات (فقط متن) می تواند به طور بالقوه مانع جستجوی رتبه بندی محرک گردد.اگر بخواهید کلمات کلیدی خود را حفظ نمایید،باید محتوای خود را از طریق اضافه نمودن مجموعه ای از فیلم و تصاویر در مقالات به روز برسانید.

این تجربه خوانندگان را افزایش می دهد و اشخاص بیشتری را به لینک سایت شما جذب می نماید.برای بهبود درخواست سایت شما رتبه جستجو را کاهش می دهد و احتمالا بازدید کنندگان را در درگیر شدن با مطالب افزایش می دهد.

سرعت سایت شما

سرعت سایت  یک عامل رتبه بندی در محرک جستجوی گوگل بوده است، ولی بسیاری از وب سایت ها هنوز با سرعت لود نمی گردند مخصوصا در موبایل که در آن اکثریت در حال جستجو می باشند.به یاد داشته باشید که بیش از دو میلیون وبلاگ نوشته شده وجود دارد،پس اگر وب سایت شما در حال بار گذاری  می باشد و به اندازه کافی سرعت ندارد،به احتمال زیاد رفت و آمد بازدید کنندگان به یک راه حل جایگزین می شود.

 

 رتبه ی SEO

 

 

خوشبختانه،ایجاد بار گذاری صفحات نباید نیاز به استخدام کارشناس فنی در شبکه داشته باشد.در زیر سه مرحله برای پیاده سازی مراحل وجود دارد که سرعت وب سایت را افزایش می دهد.

  • تبدیل به یک سرویس وب میزبان با سرعت و مطمئن
  • فعال نمودن فشرده سازی تصاویر در وب سایت
  • استفاده از یک شبکه دریافت محتوا (CDN) برای افزایش سرعت دانلود

اگر شما هنوز هم با سرعت بارگذاری خود مشکل دارید، از ابزاری به نام صفحه گوگل می توانید استفاده کنید، که در شناسایی مسائل خاص کمک می نماید . کم نمودن سرعت زمان لود وب سایت راه حلی برای رفع مشکل است .

 

گسترش ساختار لینک جهت حفظ رتبه ی SEO

یکی از رایج ترین اشتباهات که بازاریابان مرتکب می گردند تمرکز بر روی کمیت در اولویت است نسبت به کیفیت.اگر شما برای کلمات کلیدی خاصی رتبه بندی می نمایید ،نیازی نیست برای آن صفحه بک لاین گسترده ای ایجاد کنید.گوگل می تواند اگر سایتی لینک هایی را در صورت نامناسب به وجود بیاورد شناسایی نماید.ایجاد نمودن لینک های با سرعت می تواند به عنوان علامت قرمز ملاحظه گردد که به طور بالقوه وب سایت شما را مسدود می نماید.

هم چنین رتبه ی شما پایین می آید اگر اکثریت لینک های ایجاد شده برای یک مقاله خاص باشد.گوگل از کاربران خود می خواهد تا محتوای مناسب و سودمند برای وب سایت ارائه دهد.اگر شما بخواهید رتبه کلمات کلیدی خود را بالا ببرید،باید لینک های داخلی را به همه ی صفحات سایت خود گسترش بدهید.این استراتژی پروفایل بک لاین را متنوع می سازد و اعتبار وب سایت را از نظر گوگل افزایش می دهد.

 رتبه ی SEO

 لینک های خارجی

لینک با سایت موقعی می تواند مهم باشد که برای سایت بک لاین باشد.فرستادن لینک های خارجی به برندهای پرقدرت شبکه کمک می نماید گوگل وب سایت مناسبی را تشخیص دهد.همیشه مطمئن باشید که صفحات گسترده لینک محتوای با ارزش و مناسبی را به خوانندگان فراهم آورد.مثلا اگر شما در شبکه مهارت پایدار بودن را برای لینک های داخلی داشته باشید ،احتمالا نتوانید به لینک های صفحه های داخلی دانشگاه هارواد متصل گردید.همچنان لینک های edu معمولا توسط SEO ملاحظه می گردد تا با ارزش جلوه دهد،اتصال به یک برند مرکزی نمی تواند متناجس باشد.

وقتی که شما به مقالات مرتبط در وب سایت خود متصل می باشید ارتباط داخلی یکی دیگر از استراتژی موثر به رتبه بندی کلمات کلیدی است که می تواند کمک نماید. وقتی که به درستی انجام شد،ارتباط داخلی به محرک های جستجو کمک می کند تا اهمیت و تمرکز مخصوص بر هر صفحه بهتر درک گردد.به عنوان حق امتیاز اتصالات داخلی هوشمند همچنین می تواند دسترسی کاربران را به محتوای سایت و دیگر سایت ها تسهیل کند.مشابه لینک های خارجی،شما اگر بخواهید از ارتباطات داخلی در حد اعتدال استفاده کنید آن را با اضافه نمودن یک مجموعه از لینک ها به محتوای مقاله های موجود به حد افراط نرسانید.

ساختار رسانه های اجتماعی

بعضی ابهامات هست که آیا تعامل رسانه های اجتماعی یک عامل رتبه بندی( حفظ رتبه ی SEO  )در جستجو مستقیم است یا غیر مستقیم؟با این حال کاملا روشن است که محرک های جستجو هر پلت فرم رسانه اجتماعی اکثریت را به عنوان اعتبار برند مشاهده می نماید.وب سایت ها نظیر فیس بوک توییتر و لینکدین رتبه ی بالایی در گوگل دارند.گرفتن لینک از این شبکه ها به گوگل کمک می نماید تا وب سایت مناسبی را تعیین کند که بیشتر افراد دوست داشته باشند و محتوا را به اشتراک بگذارند تا ویزیتورهای زیادی از این کانال ها دریافت گردند.همانگونه که برای جلب لینک های با کیفیت ادامه می دهید،ممکن است رتبه ی شما را در دراز مدت پایدار و تقویت کند.

امیدوارم مقاله 5 روش برای حفظ رتبه ی SEO در طراحی سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *