۴ افزونه Cache وردپرس برای افزایش سرعت
5 سال پیش
۴ افزونه Cache وردپرس برای افزایش سرعت

۴ افزونه Cache وردپرس برای افزایش سرعت

استفاده از افزونه Cache برای وب سایت‌ها بسیار اهمیت دارد زیرا موجب کاهش زمان بارگذاری سرور شده و در نتیجه وب سایت شما را با سرعت بالاتری نمایش می‌دهد. بنابر این استفاده از یک افزونه این‌ چنینی ضروری است و نباید آن را فراموش کرد.

 

افزونه Cache

افزونه Cache

چه بخواهید چه نخواهید سرعت حرف اول را می‌زند. اگر سایتی فاقد این فاکتور حیاتی باشد، می‌میرد و نابود می‌گردد. کاربران شما افراد سخت‌گیری هستند و فرقی میان وب سایت شما و فرد دیگر قائل نمی‌شوند. همین که ببینند سایت به درستی بارگذاری نمی‌شود و سرعت پایینی دارد، آن را برای همیشه برای خود بلوکه می‌نمایند.
موضوع در وردپرس نیز فرقی نمی‌کند و برای مقابله با این مسئله مهم باید راه‌کارهایی را ارائه داد. یکی از مهم‌ترین مواردی که به کمک شما می‌آید استفاده از افزونه‌های Cache وردپرس برای افزایش سرعت می باشد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با ۴ افزونه مورد قبول و پرطرفدار در سال ۱۳۹۷ آشنا کنیم.

 

Cache وردپرس برای افزایش سرعت

پیش از اینکه وارد مبحث اصلی گردیم، یک‌بار دیگه می‌خواهیم ببینیم cache چیست؟
مجموعه‌ای از داده‌هایی است که به صورت موقت ذخیره می‌گردند، تا در زمان درخواست به سرعت نشان داده شوند. بنابر این می‌توان به این نتیجه رسید که Cache وردپرس برای افزایش سرعت به شدت مفید است و کمک بزرگی برای سایت تان به حساب می‌آید.

حالا به سراغ معرفی ۴ افزونه حرفه‌ای برای Cache وردپرس برای افزایش سرعت می‌رویم که در سال ۱۳۹۷ کاندید بهترین افزونه را به خود گرفته‌اند.

۱- WP Rocket

 

به جرئت می‌توان گفت بهترین افزونه Cache وردپرس برای افزایش سرعت است که در مارکت‌های خارجی و ایرانی وجود دارد. این افزونه غیر رایگان است ولی به نظرم ارزش امتحان را دارد. همچنین سطوح دسترسی و قسمت تنظیمات ساده‌ای داشته و به کاربران سرعت باورنکردنی از وب سایت را نشان می‌دهد. این افزونه چندین ویژگی را در خود جای داده است:

استفاده از افزونه Lazy load image
پشتیبانی از شبکه توزیع محتوا یا CDN
تنظیم DNSهای دامنه
و…
این افزونه در ژاکت وجود دارد و تا این لحظه ۸۹۶ فروش داشته. چنانچه تمایل به خرید آن را دارید می‌توانید ویژگی‌های کامل آن را مطالعه کنید:

۲- W3 Total Cache

 

 

این افزونه یکی از پرطرفدارترین افزونه‌های رایگان در این حوزه است که بیشتر ما از خدمات آن بهره‌مند شده‌ایم. افزونه w3 total cache دارای تنظیمات آسانی برای همه افراد است و بعد از تنظیم سرعت خوبی را برای وبسایت تان به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های جالبی را در دل خود دارد که عبارت است از:

کش برگه
پشتیبانی از gzip compression
ایجاد محدودیت برای حفظ ایمنی
پشتیبانی از CDN
و…
بنابر این استفاده از Cache وردپرس برای افزایش سرعت با این افزونه نیز برایتان مفید و بسیار ساده است.

۳- WP Super Cache

 

WP Super Cache یکی دیگر از افزونه‌های محبوب برای اضافه کردن امکان Cache وردپرس برای افزایش سرعت می باشد. افزونه کاملا رایگانی است و از بهترین سرورها پشتیبانی می‌نماید. از ویژگی‌های زیادی جهت افزایش سرعت بهره‌مند شده که عبارت است‌ از:

gzip compression
کش برای برگه‌ها
cache pre-loading
پشتیبانی از CDN
advanced cache preload
و…

۴- Sucuri Firewall

 

sucuri یکی از بهترین افزونه‌ها در حوزه امنیت و فایروال می باشد. بخش فایروال آن دارای Cache وردپرس برای افزایش سرعت است. بهترین تنظیمات را برای هر سایتی در نظر می‌گیرد و دارای سیستم توزیع محتوا نیز می باشد.

نتیجه گیری

اینکه بخواهم مقایسه‌ای بین بهترین‌ها انجام دهم، کار مشکلی است. اما تنها به شما پیشنهاد می‌کنم هر افزونه‌ای را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. مثلا اگر نیازمند تامین امنیت نیز هستید می‌توانید sucuri را انتخاب نمایید که همه جانبه به وبسایت شما کمک کند. ولی اگر می‌خواهید Cache وردپرس برای افزایش سرعت را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید، پیشنهاد می‌کنم از افزونه wp rocket استفاده نمایید. دو افزونه دیگر نیز افزونه‌های حرفه‌ای رایگانی هستند که امکانات خوبی در خود دارند.

 

امیدوارم مقاله ۴ افزونه Cache وردپرس برای افزایش سرعت که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .