کوتاه کننده لینک چیست؟
4 سال پیش
کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک ابزاری برای کوتاه کردن لینک های بلند و تبدیل آن به لینک های کوتاه است .در مواردی که با کمبود فضا روبرو هستیم یا لینک خیلی طولانی است،از این ابزار استفاده می گردد. لینک یا URL همان آدرس اینترنتی سایت ­ها می باشد که طول­ های متفاوتی می تواند داشته باشد.

 

لینک کوتاه

 

استفاده از لینک برای هر سایت نیازمند پیروی از قوانین مخصوصی است، مثلا طول لینک و کاراکترهای آن نباید از یک مقدار مشخص شده کم تر یا بیشتر شود . لینک های طولانی سایت  تاثیر منفی بر سئو می تواند بگذارد. کوتاه کننده لینک سرویسی می باشد که به شما این امکان را می­ دهد که در موارد ویژه ی طول لینک خود را کوتاه نموده و کاربران با کلیک بر یک لینک کوتاه تر نیز به سایت شما هدایت گردند.

مزایای استفاده از سرویس­‌های کوتاه کننده لینک

استفاده از لینک­‌های کوتاه تر می­‌تواند به شکل قابل توجهی به شما کمک نماید. بخشی از مزایای استفاده از لینک‌­های کوتاه شامل موارد زیر است:

 

لینک کوتاه

استفاده راحت تر در صفحات اجتماعی

خیلی از سایت‌­ها فعالیت خود را فقط به گوگل و موتورهای جست و جو محدود ننموده و در دیگر نرم افزارهای مجازی مثل یوتیوب یا اینستاگرام نیز دارای پیج یا صفحه می باشند. برای ارتقای سئو و افزایش بازدید شما لینک هرکدام از صفحات خود را در آن­ها می­‌توانید قرار دهید.

استفاده از لینک‌های کوتاه شده اختصاصی با سلیقه شما

از دیگر مزایای استفاده از سرویس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کوتاه کننده لینک این است که شما  آدرس کوتاه شده و URL را با سلیقه خود می‌­توانید انتخاب نمایید. این آدرس می­‌تواند با آدرس واقعی سایت شما نیز فرق داشته باشد.

استفاده راحت تر از لینک­‌های کوتاه در ایمیل مارکتینگ و پیامک‌­های تبلیغاتی

ایمیل مارکتینگ و ارسال پیامک‌­های تبلیغاتی یکی از بهترین و جدیدترین روش­‌های بازاریابی می باشد که می‌­تواند مخاطبان شما را چندین برابر نماید. سرویس­‌های گوناگونی با دریافت هزینه‌­هایی مناسب، تبلیغات شما را برای گروه‌­های هدف و مورد نظر شما ایمیل نموده یا از طریق پیامک می­‌فرستد، به این ترتیب تبلیغات شما در معرض دید افراد زیادی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه

تاثیر بیشتر برای بازاریابی آفلاین

یکی از اصول مهم برای انتخاب اسم هر برند، کوتاه بودن و ساده بودن آن می باشد به طوری که افراد بتوانند به راحتی آن را به ذهن بسپارند. همین موضوع درمورد URL و لینک سایت‌­ها نیز قابل استفاده می باشد. هرچه آدرس سایت شما کوتاه تر باشد، به خاطر سپردن آن نیز زاحت تر شده و بازاریابی آفلاین آن نیز با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد گرفت.

استفاده دائمی از سرویس­‌ها

بط.ر معمول برای استفاده از هر سرویس چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی شما لازم است که پس از هر دوره زمانی، سرویس خود را شارژ نمایید. انجام این شارژ معمولا همراه با هزینه خواهد بود. همان گونه که در بالا نیز ذکر شد، استفاده از سرویس‌­های کوتاه کننده لینک بدون هزینه و رایگان می باشد.

کسب درآمد جداگانه

بعلاوه استفاده از سرویس‌­های کوتاه کننده لینک نه تنها رایگان می باشد، بلکه شرایطی را برای شما ایجاد خواهد نمود که می­‌توانید از طریق آن­ها درآمدزایی نمایید. برای انجام این کار پس از ورود به سایت کوتاه کننده آدرس و عضویت در آن­ها، لینک کوتاه شده سایت خود را در شبکه­‌های اجتماعی و سایت­‌های دیگر قرار می‌­دهید. به ازای هر کلیک روی آدرس کوتاه شده، مبلغی به پنل کاربری شما واریز می شود.

 

بطور کلی استفاده از لینک‌­های کوتاه مزایای قابل توجهی برای سایت شما در پی خواهد داشت. این موضوع هم از نظر سئو، هم از لحاظ هزینه و هم از نظر تبلیغات برای شما مفید خواهد بود. برای انجام این کار باید از سرویس­‌های کوتاه کننده لینک استفاده  نمایید که در این مقاله ما بهترین آن­ها را به شما معرفی نموده‌‌‌ایم.

 

امیدوارم مقاله کوتاه کننده لینک چیست؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .