کسب درآمد از اینترنت
5 سال پیش
کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

امروزه با پیدا شدن اینترنت و گسترش آن بسیاری از فرصت های شغلی بوجود آمده است و کسب درآمد از اینترنت را ممکن ساخته است. راه هایی که برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد خیلی زیاد است و اگر بخواهیم همه ی آنها را ذکر کنیم نمی توانیم به انتهای آن برسیم.

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

مزایای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت و تجارت آنلاین نسبت به تجارت سنتی دارای امتیازات فراوانی می باشد که در زیر به صورت فهرست وار به چند مورد از مهمترین آن ها می پردازیم:

امکان راه اندازی کسب و کار با سرمایه بسیار اندک و حتی بدون سرمایه
عدم محدودیت به مکان و زمان خاص
برخورداری از مشتریان فرا منطقه ای و نامحدود و پتانسیل ازدیاد درآمد تا هزاران برابر کسب و کار های سنتی
حذف کاغذ بازی ها و افزایش سرعت در خدمت رسانی که سبب رضایت مشتری می گردد
امکان بهره برداری چندین برابری و حتی همیشگی از هر تلاش موفقیت آمیز
امکانات تبلیغاتی گسترده، شرایط جذب مشتریان فراوان با هزینه هایی به مراتب کمتر از هزینه های تبلیغات به شیوه‌ی سنتی را فراهم می سازد
افزایش روزافزون گرایش مردم و جامعه به استفاده از خدمات آنلاین
ارتباط مداوم با مشتری
کاهش هزینه های مدیریتی و پیشبردی کسب و کار
و …

بعضی روش های کسب درآمد از اینترنت :

 

کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی

سایت های خارجی یکی از بهترین منابعی هستند که از طریق آن ها می توانید کسب درآمد کنید. به این دلیل کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی بهتر است که پرداختی آن ها به دلار و ارز های خارجی گران تر است. زمانی که شما مبالغ دریافتی خود را به ریال تبدیل کنید رقم زیادی می شود. کسب درآمد آنلاین از سایت های خارجی را می توانید با انجام کپی رایتینگ، طراحی سایت و کارهای زیاد دیگری انجام دهید.

یکی از این کار ها سایت هایی هستند که به دنبال فریلنسر می گردند. این سایت ها به این صورت هستند که شما می توانید مشخص کنید که به دنبال پروژه می گردید و یا می خواهید پروژه ای را محول کنید. اگر بخواهید پروژه هایی را قبول کنید می توانید مهارت های خود مثل تولید محتوا های مختلف، طراحی وب سایت، ترجمه و یا هر مهارت دیگری را شرح دهید تا پروژه های مرتبط با مهارت های شما مشخص شود. و با بیان کردن مبلغی که برای انجام دادن پروژه در نظر دارید اعلام آمادگی کنید. صاحب پروژه تصمیم می گیرد که کدام یک از پیشنهاد ها را کامل کند.

یکی دیگر از سایت های خارجی که امکان دریافت کسب درآمد میلیاردی را دارد تبادل دادستد ارزهای دیجیتال هست.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی و آنلاین هستند. برای مثال تلگرام که می توانید با داشتن یک کانال با اعضای زیاد از تبلیغات آن کسب درآمد کنید. شما حتی می توانید با قرار دادن فیلم ها و کلیپ هایی در یوتیوب نیز کسب درآمد آنلاین داشته باشید. اگر توجه کرده باشید قبل از اینکه فیلم مورد نظر شما در یوتیوب نشان داده شود شما مجبورید یک تبلیغ را حداقل برای 5 ثانیه ببینید.

کسب درآمد اینترنتی کلیکی

گوگل شرکتی است که می توان گفت فضای جستجوی اینترنتی را با موتور جستجوگر خود در دست دارد. موتور های جستجو گر فراوانی وجود دارند اما گوگل توانسته است بهترین آن ها باشد. گوگل با ارائه ی سرویس تبلیغات خود با عنوان AdSense انقلابی در تبلیغات فضای وب بوجود آورد.

تبلیغات گوگل به این صورت عمل می کند که شما موافقت می کنید تا گوگل تبلیغات خود را روی سایت شما نشان دهد، به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات گوگل روی سایت شما می شود مبلغی را دریافت می کنید. از طرفی شرکت یا سایتی که تبلیغات خود را به گوگل واگذار کرده نیز به ازای هر کلیکی که روی تبلیغاتش می شود باید مبلغی را به گوگل بپردازد. این  کسب درآمد اینترنتی کلیکی هست که خیلی از سایت ها ازاین طریق درآمد زیادی را کسب می کنند.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

بیشتر مردم فکر می کنند که برای کسب درآمد باید در ابتدا مبلغی را هزینه کرد. اما در فضای اینترنتی همه چیز فرق دارد. شما می توانید حتی بدون سرمایه گذاری درآمد داشته باشید. البته زیاد هم نمی توانید امیدوار باشید که بتوانید بدون سرمایه کسب و کار بزرگی داشته باشید، اما می توانید برای رسیدن به سرمایه از بعضی روش ها استفاده کنید.

شما به عنوان فریلنسر برای تولید محتوا یا هرکار دیگری در بعضی سایت های ایرانی می توانید کار کنید تا بتوانید سرمایه ی خود را جمع کنید. البته می توانید برای خودتان یک وبلاگ هم داشته باشید و محصولاتی را از طریق وبلاگتان بفروشید.که این کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه می شود، اما این را بدانید که همیشه پیشرفت کنید و به وضعیت کنونی خودتان راضی نباشید. فضای وب جایی نیست که شما همیشه کار قبلی را انجام دهید و انتظار ترقی داشته باشید. اینجا تغییرات، تحول و نوآوری است که حرف اول را می زند.

کسب درآمد از اینترنت در ایران

به دلیل اینکه ایران کشوری در حال ترقی است و اینترنت به تازگی همگانی شده جا برای پیشرفت زیاد است. کسب و کارهایی مانند دیجی کالا و بامیلو از جمله نمونه هایی هستند که توانسته اند در این فضا رشد کنند و روز به روز نیز میزان پیشرفت خود را افزایش دهند. کسب درآمد اینترنتی در ایران به دلیل اینکه هنوز نیازمندی های فراوانی در جامعه و فضای وب وجود دارد شاید آسان تر از کشور هایی مانند آمریکا و انگلستان باشد.

ارائه ی سرویس های اینترنتی خارجی به افراد در داخل کشور

بعضی از سایت های خارجی مثل آمازون Amazon و ای بی eBay خدماتی را عرضه می کنند که ما نمی توانیم از آن ها استفاده کنیم. مثلا کتاب های کیندل آمازون برای افراد ایرانی قابل دسترسی نیست. شما می توانید با استفاده از روش هایی که وجود دارد این سرویس ها را برای هم وطنان خودمان نیز امکان پذیر کنید.

افراد زیادی هستند که نیاز به کتاب خاصی دارند، ولی نمی توانند آن را تهیه کنند. همین موارد هم کسب درآمد مطمئن در ایران است. برای فروش کتاب تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید معرفی کتاب در سایت یا وبلاگ خودتان می باشد .

داشتن یک وب سایت

بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید داشتن یک وب سایت است. اولین گام برای داشتن یک وب سایت این است که هدف خود را مشخص کنید. تلاش کنید خدمات یا کالاهایی را ارائه دهید که بقیه عرضه نمی کنند. اگر هم می خواهید همان خدمات و کالاها را ارائه کنید که دربعضی سایت های دیگر عرضه می شود به شیوه ی بهتر و متفاوتی ارائه کنید تا مشتری های خود را داشته باشید.

گام بعدی طراحی سایت است. روی این قسمت از کار خود بسیار وقت بگذارید تا صاحب وب سایتی باشید که مخاطب پسند باشد و زمینه ی پیشرفت شما را بدست آورد. شما می توانید در زمینه های متفاوتی وب سایت داشته باشید. از وب سایت دانلود فیلم و آهنگ گرفته تا وب سایت تازه های فیزیک کوانتوم، چیزی که مهم است این است که وب سایت داشته باشید.

و…

امیدوارم مقاله ای که در مورد کسب درآمد اینترنتی ارائه شد مفید بوده باشد. لحظه وب می تواند با بهره گیری از تیم متخصص برنامه نویسی خود بهترین و امن ترین برنامه ها و اپلیکیشن ها را برایتان فراهم کند.تیم دیجیتال مارکتینگ و سئوی لحظه وب بهترین راه کار ها را برای بازاریابی , برندینگ و تبلیغات شما در فضای مجازی دارد.

از همین حالا می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی تیم لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.

در صورت تمایل جهت مشاوره در مورد دیجیتال مارکتینگ ، کسب و کار اینترنتی بصورت رايگان و گرفتن اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.

شماره تلفن تماس ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .