چطور یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم ؟
4 سال پیش
چطور یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم ؟

چطور یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم ؟

رپرتاژ آگهی‌ها تبلیغات معمولی نمی باشند، رپرتاژ آگهی‌ها ( رپورتاژ آگهی مؤثر ) داستان‌اند. آنها نباید به سادگی مواردی را تکرار نمایند . بطور کلی باید نکات زیر رعایت شود:

 

رپرتاژ آگهی مؤثر

 

۱. سعی نکنید به همه داستان مشتریان‌تان بپردازید.

تمرکز خود را بر یک جنبه‌ی جالب‌توجه از کسب‌ وکارشان بگذارید؛ بطور مثال: چگونه شروع به کار کردید، جایزه‌ی مهمی که برنده شده‌اید، خدمات جدیدی که ارائه می‌دهید و …

۲. چهره‌ای برای کسب‌وکارها ایجاد نمایید.

داستان‌هایی که در مورد اشخاص باشد، گیرا تر از داستان‌هایی‌ است که درباره‌ی تشکیلات و سازمان‌ها باشند. به داستان‌هایی درمورد صاحبان آن مشاغل بپردازید، درباره‌ی خانوادشان، کارکنان‌شان و مشتریان‌شان. سعی نماییدد تصاویری از کسانی که درباره‌ی آنها می‌نویسید به متن اضافه کنید.

۳. در مورد چیزهایی بنویسید که برای خواننده‌ها جالب باشد.

مقالاتی درمورد اینکه چطور کسب‌وکارها به مشتریان‌شان کمک نموده‌اند تا کارشان را به‌طور خاصی خوب انجام بدهند. این شیوه یکی از بهترین ساختارها برای ارائه‌ی تصدیق مشتریان   می باشد.

۴. ساده، جذاب و روان بنویسید.

از زبان ساده و محاوره‌ای استفاده نمایید و از کاربرد جملات و پاراگراف‌های طولانی پرهیز کنید. از تیترهای قدرتمند استفاده نمایید و مطمئن شوید برای هر عکس توضیحاتی نوشته‌اید. تحقیقات نشان می‌دهند حتی افرادی که مقالات را نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها را مطالعه می نمایند.

نکات مهم در رپورتاژ آگهی ( رپورتاژ آگهی مؤثر )

مهم ترین نکاتی که موقع خرید رپورتاژ آگهی باید به آن ها توجه نمایید، عبارتند از:

  • رپورتاژ خود را در سایت های مرتبط با کسب و کارتان منتشر  نمایید و توجه کنید که تا حد ممکن سایت آگهی دهنده ازنظر موضوعی و محتوایی به سایت شما نزدیک باشد.
  • معمولا سایت های خبرگذاری، سایت های بسیار مناسبی برای انتشار رپورتاژ آگهی  می باشند.
  • بازدید سایت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و بررسی نمایند که در حیطه کاری مورد نظر، این سایت چه میزان بازدید دارد. هر چه میزان بازدید سایت و مخاطب علاقمندی که دارد بیشتر باشد، می تواند اثر گذاری بیشتری برای شما ایجاد نماید.
  • به اعتبار دامنه و عمر دامنه سایت مورد نظر توجه نمایید. سایت هایی که اعتبار دامنه بالاتر از 50 دارند، سایت های مناسبی هستند.
  • به امتیاز اسپم یا spam score سایت آگهی دهنده توجه کنید. سایت هایی که spam score آن ها بین صفر تا سه  می باشد، سایت های مناسبی می باشند.

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی ( رپورتاژ آگهی مؤثر )

در  واقع ، رپورتاژ آگهی نوعی دوپینگ برای سایت بشمار می رود . شما  وقتی دوپینگ می کنید که در رقابت تنگانگ با رقبایتان باشید. به این ترتیب می توان گفت، بهترین موقع برای انتشار رپورتاژ آگهی هنگامی است که سایت شما در کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر، در صفحه اول گوگل قرار دارد.

در این  موقع، با انتشار رپورتاژ آگهی، رتبه سایت شما در کلمات کلیدی موردنظر ارتقا می یابد و بالاتر از رقبا قرار می گیرد. پس نتیجه می گیریم خرید رپورتاژ آگهی موقعی برای شما کارآمد و مفید است که در کلمات کلیدی هدف تان، جایگاه مناسبی داشته باشید و حداقل در صفحه اول یا دوم گوگل جای باشید. در این شرایط شما با خرید بک لینک دائمی از سایت های پربازدید و معتبر، رتبه خود را نزد الگوریتم های گوگل بهبود می بخشید.

رپورتاژ آگهی ( رپورتاژ آگهی مؤثر ) را در کجا منتشر نماییم؟

توجه کنید رپورتاژ خود را در سایت‌های معتبر و مورد تایید گوگل نشر دهید. در  خیلی از مواقع لازم است هزینه‌ای بابت انتشار این رپورتاژ به سایت متشرکننده پرداخت  نمایید. لازم به ذکر است محتوای رپورتاژ آگهی باید به شکلی باشد که هم برای تولیدکننده و هم برای منتشرکننده سودمند واقع شود. از این رو حدود 80% درصد ناشران و سایت‌های پربازدید از نشر رپورتاژ آگهی‌ها استقبال می نمایند و این درصد روز‌‌به‌روز در حال افزایش است. پس می توانید با خیال آسوده سایت مناسب با پرسونای خود را انتخاب نموده و محتوای رپورتاژ آگهی جذابی تولید نمایند.

بسیاری باید‌ها و نباید‌ها در  شیوه نوشتن رپورتاژ آگهی وجود دارد. رعایت این موارد در نوشتن رپورتاژ آگهی بسیاری از کاربران را به مخاطبان سایت شما و بسیاری از بازدیدکننده‌ها را به مشتری تبدیل می نماید.

امیدوارم مقاله چطور یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم ؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .