چطور در اینترنت بازاریابی کنیم؟
4 سال پیش
چطور در اینترنت بازاریابی کنیم؟

چطور در اینترنت بازاریابی کنیم؟

راه های متفاوتی برای اینکه بتوانیم در اینترنت بازاریابی کنیم وجود دارد. تقریبا همه ی ما با تبلیغات سایت های گوناگون که در سایت های مورد بازدید ما قرار دارد، روبرو شده ایم. این روش یکی از روش های متداول تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که مثل نصب تبلیغات بر روی دیوار های شهر است. به این شکل که ما تبلیغات خود را به صورت یک تصویر یا متن یا فایل چند رسانه ای بر روی سایت های پر بازدید قرار می دهیم.

 

 

ما قصد داریم  روش های دیگری را که از طریق آنها می توانید بازاریابی اینترنتی انجام دهید را به شما معرفی کنیم.

همه این موارد با طراحی مناسب سایت و بهینه سازی سایت می تواند به مرحله عمل برسد.بنابراین توجه داشته باشید ابتدا در طراحی سایت خود دقت کنیم و یا طراحی سایت را به شرکت های معتبر طراحی سایت واگذار کنیم تا در بهینه سازی سایت به ما کمک کنند. پس از این بهینه سازی سایت ما  بازاریابی اینترنتی وسیعی می توانیم داشته باشیم.

 

چطور در اینترنت بازاریابی نماییم ؟

 

 

ده روش متداول بازاریابی اینترنتی را به شما معرفی می کنیم:

 

بازاریابی از راه ارسال ایمیل های تجاری: در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت ها از این روش استفاده می کنند اما ممکن است بسیاری از نامه های تبلیغاتی ما از طریق این روش دیده نشود).

ایجاد اجتماعات آنلاین: ما از طریق ساختن گروه های اینترنتی که در آن بحث و گفت و گوی آزاد انجام می شود، تعداد زیادی کاربر و مخاطب می توانیم جذب کنیم و پس از گسترش این جامعه می توانیم از این مکان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بزرگ استفاده کنیم؛ مثلا وب سایت فیسبوک و نرم افزار های چت که امروزه خیلی از کاربران از آنها استفاده می کنند، از این دسته هستند، که حاصل نبوغ اشخاصی بودند که حتی در ابتدا قصد داشتن همچین جامعه بزرگی برای تبلیغات را نداشتند.

نصب بنر و عکس های تبلیغات اینترنتی: روشی مرسوم که از دنیای واقعی کپی برداری شده و ما تبلیغات خود را به صورت متن و تصویر در وب سایت های پر بازدید می گذاریم.

ارائه خدمات در زمینه تخصصی خود از راه وب سایت: ما به جز فروش محصولات خود در زمینه های تعمیر و توضیحات نصب کالا های رقیب خود نیز می توانیم شرکت نماییم و به مشتریان آنها نیز خدمات دهیم و آنها را با محصولات خود آشنا کنیم. این نوع خدمات که بیشتر از راه تماس های تلفنی و ارتباط های آنها با کارشناسان می تواند حل گردد، می تواند به گسترش دامنه ی مشتریان ما کمک کند.

 

 

راه اندازی بخش مقالات آموزش تخصصی، اخبار و اطلاعات: ما می توانیم با قرار دادن مقالات تخصصی و آموزشی در زمینه تخصصی خود و ارائه آگاهی در مقالات وب سایت، به جز آشنایی مخاطبان و بازدیدکنندگان، آنها را به محصولات خود جذب و حتی اعتمادشان را جلب نماییم.

ارائه نرم افزار های آموزشی همراه محصولات: ما با ایجاد نرم افزار آموزشی حتی پیش از فروش محصول، توسط نرم افزار آن را می توانیم تبلیغ کنیم، حتی  با قرار دادن دانلود رایگان این نرم افزار آن را در اختیار کاربران زیادی می توانیم بگذاریم.

ارائه تبلیغات ویدئویی: تولید یک فیلم تبلیغاتی و کلیپ تبلیغاتی نیز کمک فراوانی به بازاریابی اینترنتی ما می تواند بکند.

اعلام زمان ها ویژه ای  برای حراج و sale در سال: از زمان های مناسبتی مانند عید و گذاشتن تخفیف ویژه و یا جایزه های خاص برای خریداران در این زمان ها، آنها را به خرید از خودمان مجاب کنیم.

 

همکاری با شرکت های همکار و هم صنف: در زمینه هایی که شباهت به فعالیت ما دارند با شرکت های هم صنف تفاهم نامه ای می توانیم ایجاد کنیم و بسیاری از مراجعه کنندگان خود که در زمینه کاری ما نمی باشند اما به ما مراجعه می کنند، را با یکی از شرکت های هم صنف ما که در آن زمینه فعالیت دارد، معرفی کنیم و با انجام این تفاهم نامه دو طرفه تعداد مشتریان خود بیشتر کنیم.

استفاده از شرکت های واسطه در زمینه تخصصی خود: خیلی از شرکت های واسطه امروزه ایجاد گشته اند که در تجارت های پر سود وارد شده و به عنوان واسطه مشتریان را جذب می کنند و به شرکت های بزرگ متصل می کنند.

در آخر باز نسبت به بهینه سازی سایت تاکید می کنیم. لطفا برای استفاده از وب سایت های خود، در طراحی سایت خود  به سئو سایت از طریق آموزش و یا شرکت های معتبر اقدام نمایید.

 

امیدوارم مقاله  چطور در اینترنت بازاریابی کنیم؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .