چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟
4 سال پیش
چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟

چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟

تبلیغات آنلاین و آفلاین همواره در ذهن رهبران و هدایت گران یک کسب و کار، هست. دائم به طریقی این چرا ها در ذهن ما پدیدار می شود که کدام روش موثر می باشد و کدام روش توجیه اقتصادی در کنار بازدهی و افزایش فروش دارد.

 

 

ذهن همه مدیران در این چالش است زیرا فروش و مشتری و سود برای بقا و حفظ حیات آن کسب و کار موثر می تواند باشد. علت های گوناگونی وجود دارد که یکی در تبلیغات سنتی موفق است و دیگری در تبلیغان آنلاین. که  بر طبق آنالیز کسب و کار برای آن خط و مشی می توان کشید. ما خیلی نمی خواهیم این مطلب را به سوی تبلیغات سنتی ببریم و آن را ارزیابی کنیم برای ما تبلیغات آنلاین و همه چراهایی که در آن وجود دارد مورد اهمیت می باشد چون می خواهیم تاثیرات آن را همراه با فوایدی که در پی می تواند داشته باشد توضیح دهیم. در صنعت تبلیغات مهم ترین تاثیر ماندگاری در ذهن مخاطب می باشد، حال اینکه چه روش هایی را بکار بریم و چطور آن را اجرایی کنیم و از همه مهم تر  به چه دلیل تبلیغات آنلاین را انتخاب کنیم، در مقاله چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟ به آن می پردازیم.

 

 

در یک تعریف کوتاه و مختصر تبلیغات آنلاین، شکلی از بازاریابی و تبلیغ می باشد که از اینترنت برای تحویل دادن پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مشتریان استفاده می‌گردد. یعنی روش هایی برای جذب مخاطب ولی در بستر اینترنت. این روش ها خود دنیایی گسترده دارد که شما بسته به نوع آنالیز و بازار هدف و مخاطبان خود آن را استفاده می نمایید.  ولی امروزه روش هایی مرسوم و پر رنگ تر از باقی روش هاست که به شرح زیر می باشد:

 

برخی از روش های بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین شامل تکنیک ها و روش های گوناگونی می گردد که در این بخش به معرفی بعضی از آنها می پردازیم، کلا روش های بازاریابی آنلاین عبارتند از:

 

 

  • ایمیل مارکتینگ
  • بنر مارکتینگ
  • ویدئو مارکتینگ
  • موبایل مارکتینگ در بستر اینترنتی
  • تبلیغات متنی
  • رسانه های اجتماعی
  • سئو و بهینه سازی
  • تلویزیون های آنلاین
  • ریپورتاژ آگهی
  • بازاریابی محتوایی
  • تبلیغات کلیکی

 

هرکدام از این شیوه ها  فرامین و اصولی ویژه خود را دارد، یعنی برای بازدهی بیشتر در هرکدام از روش های موجود نباید بصورت غیر حرفه ایی عمل نمود و باید اجرای این روش ها را از مجریان متخصص بازاریابی و تبلیغات اینترنتی درخواست نمود.

 

 

اکنون که با ماهیت کلی تبلیغات آنلاین آشنا گشتیم به بررسی این می پردازیم که چرا این شیوه ها می تواند موثر در فروش و بازدهی کالاها و خدمات ما داشته باشد؟
کلی نویسی و کلی گویی های سنتی در عرصه تبلیغات سالهاست بی نتیجه می باشد. به این معنا که مالکان کالاها باید برای آگهی دادن گزینه های دیگری را انتخاب نمایند. اگر چه تا بحال در دوران و شرایط گوناگون، کلی گویی نتیجه داشته ولی این روزها به خاطر گسترش رسانه های جمعی و انتخاب روش های گوناگون خدمت رسانی آنها، دیگر نمی توان با همان شیوه های قدیمی آگهی های تجاری ساخت هم خلاقیت موثر می باشد و هم ذائقه مخاطب و مشتریان تغییر نموده است. ما برای تبلیغات رسانه را انتخاب می نماییم، یکی رسانه تلویزیون را انتخاب می نماید و دیگری رسانه رادیو و یا روزنامه … این انتخاب بستگی به وسعت تعداد مخاطبان آن رسانه دارد. باید ببینیم چه تعدادی از اشخاص تبلیغ ما را می بینند؟ با آمارهای  مختلفی که در معتبر ترین اخبار اطلاع رسانی روبرو  هستیم ، مخاطبان اینترنتی به شدت و بصورت تصاعدی رو به بالا می باشند .
اکنون که به این نتیجه رسیدیم که تعداد کاربران این رسانه را نباید دست کم بگیریم و این شیوه را برای بازاریابی انتخاب نموده ایم حال به تاثیرگذاری و ماندگاری تبلیغات آنلاین می پردازیم.

 

دسترسی آسان در انبوهی از اطلاعات

زمانی که در موتورهای جستجوگر کالا و خدمتی که به دنبال آن می باشیم را جستجو می نماییم اطلاعاتی را برای ما به نمایش می گذارد که مسیر را برای ما هموار می نماید. انسان های دهه جدید یا دهه تکنولوژی به دلیل گرفتاری های مختلفی که در پیش رو دارند تمایل خود را به جهتی نشان می دهند که گزینه منتخب خود را با شیوه ای بیابند که وقت کمتری از آن ها بگیرد و اطلاعات کافی در اختیار آنان بگذارد. خب هنگامی که شخصی به دنبال یک طراح وب سایت می گردد به آسانی می تواند در بستر اینترنت اشخاص زیادی را در زمان کوتاهی بیابد و کیفیت کار آن ها را بسنجد و گزینه معقول را منتخب نماید.

 

ماندگاری در ذهن

کاربران اینترنتی همیشه آدرس وب سایتی که به دنبال آن هستند را بهتر در ذهن بخاطر می سپارند تا شماره تماس آدرس فیزیکی آن را و اگر یک بار از این راه با شما ارتباط برقرار نمایند به آسانی دوباره در انبوهی از اطلاعات شما را گزینش می کنند.

قابلیت تغییر و مدیریت هزینه ها

شما در یک برگه آگهی اگر اطلاعاتی از خود انتشار دادید دیگر آن را نمی توانید تغییر بدهید مگر اینکه هزینه فراوانی برای چاپ دوباره  آن قایل شوید ولی در آدرس اینترنتی یا وب سایت خود این عمل را فقط با یک سیستم مدیریت سایت راحت می توانید انجام دهید و مخاطب شما به راحتی آن را درک خواهد نمود.

 

قابلیت دسترسی مساوی شانس بیشتر

در جواب به اینکه چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟ شما با تبلیغات آنلاین دائما بدون محدودیت به زمان خاص در دید مخاطب می باشید در حقیقت با زبانی راحت تر باید بگوییم در فروشگاه و کسب و کار شما همیشه باز می باشد و ویترین آن برای مشتری و مخاطب روشن می باشد.

 

هزینه های کم

همیشه راه کارهای اینترنتی هزینه های پایین تری نسبت به تبلیغات تلویزیونی و … دارد و انعطاف آن نسبت به دیگر موارد بیشتر است.و بازدهی خوب و کارآمدی دارد.

مشتریان نامحدود

شما محدودیت های جغرافیایی را با انتخاب بازاریابی و تبلیغات آنلاین  شکسته اید و مشتریان بومی خود را در یک حرکت خارق العاده می توانید به مشتریان جهانی تبدیل نمایید. اینترنت حد و مرز ندارد.

مخاطبان هدفمند

در سطح وسیع اینترنت شما مخاطب خود را به نوعی می توانید انتخاب نمایید و تبلیغات را روی همان گروه متمرکز کنید اینطور به بازار هدف مشتری خود نزدیک تر می گردید.

 

شیوه های پرداخت متنوع

در باره اینکه چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟ در تبلیغات آفلاین، پخش کننده تبلیغ بی توجه به میزان بازدید و یا تبدیل تعداد بازدید کنندگان تبلیغ به مشتری، هزینه پخش تبلیغ را می گیرد اما در تبلیغات اینترنتی شما خود تعیین می توانید نمایید که هزینه پخش تبلیغ به ازای نمایش و یا کلیک از حساب شما کم گردد.

جمع بندی

بطور کلی می توانیم بگوییم که در مورد چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟ به روز نمودن کسب و کار ها همگام با تکنولوژی های روز یکی از بهترین شیوه هاست یعنی کسب و کاری موفق تر می باشد که در درجه اول نگرش تبلیغات را درون مجموعه خود ایجاد نماید این نوع نگرش همراه با به روز رسانی تفکر و انجام مراحل آن یکی از پارامتر های موثر رسیدن به هدف می باشد.

 

 

 

امیدوارم مقاله چرا تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی موثرترند؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .