پنالتی گوگل چیست و چطور عمل می کند؟
4 سال پیش
پنالتی گوگل چیست و چطور عمل می کند؟

پنالتی گوگل چیست و چطور عمل می کند؟

پنالتی گوگل با پنالتی فوتبال کاملا متفاوت می باشد زیرا امکان برد و برنده شدن در گوگل وجود ندارد  ولی در فوتبال وجود دارد. پنالتی گوگل وقتی سایت هایی را مورد هدف خود بگیرد به زیان آن طراحی سایت بوده و هیچ سودی برای آن ها ندارد. بنابر این خیلی باید مراقب باشید تا مورد هدف پنالتی گوگل قرار نگیرید.با تحقیق و جستجو در مورد سئو و بهینه سازی و خواندن مقررات به روز گوگل اطلاعات خود را با آن ها به روز نمایید تا مورد هدف پنالتی گوگل قرار نگیرید.

 

پنالتی توسط گوگل

بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل

قوانینی در گوگل هست که اگر سایت ها بر خلاف آن عمل کنند می تواند مشکل زیادی را ایجاد نمایند و همچنین بهانه ای برای بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل ( پنالتی گوگل ) می باشد.

این کارها عبارتند از:

• محتوای کپی
پس از ایجاد سایت باید محتوا و مطالبی را در آن قرار دهید تا بازدید کنندگان با خواندن مطالب سایت شما اطلاعات خود را به روز نمایند و جذب کسب و کار شما شوند شما می توانید با قرار دادن حرف های خودتان از تجربیات شخصی خودتان در کل به زبان شخصی خودتان مقاله را قرار دهید هستند سایت هایی که برای جذب مشتری هیچ تلاشی نمی نمایند و از سایت های دیگر متن ها را کپی می کنند و همان را در صفحه ی خود منتشر می کنند یکی از هدف های خیلی خوبی برای بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل هستند بخشی که مسئول جریمه این محتواهای کپی شده است پاندا می باشد.

• از تگ H1 بیش از حد استفاده نمایید .

استفاده بیش از حد از تگ H1 گوگل نمی تواند به آسانی درکی از عنوان مربوطه داشته باشد در نتیجه گیج شده و بروز مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت.توجه داشته باشید همیشه عنوان اصلی H1 می باشد و به ترتیب عنوان های بعدی H2 ، H3 ، H4 و… می باشد و از آن ها به ترتیب استفاده نمایید.اگر به طور مکرر از H1 استفاده کنید مورد هدف بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل ( پنالتی گوگل )قرار می گیرید.

 

پنالتی توسط گوگل

 

• از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده کنید.

استفاده کردن بیش از حد کلمات کلیدی که بسیار زننده و بی معنی می شوند موجب می شود رتبه صفحه سایت پایین بیاید در عوض می توانید تا به یافتن کلمات کلیدی مرتبط بپردازید. همچنین توجه داشته باشید حتی در لینک دادن داخلی و خارجی هم اقدام به استفاده بیش از اندازه کلمات کلیدی ننمایید.

• داشتن نقشه ی سایت اشتباه
همانگونه که می دانید داشتن نقشه سایت کمک می نماید تا موتورهای جستجو و گوگل آسان تر نقشه شما را بررسی کنند اگر سایت شما نقشه ی اشتباهی داشته باشد و گوگل را از درک از سایت شما گیج کند سبب می شود سایتتان مورد هدف بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل قرار می گیرد.

• عدم رعایت نکات مربوط به دامنه
پیش از انتخاب نام دامنه تحقیقات لازم را به عمل آمورید و  اسمی را که انتخاب می کنید توجه کنید که مناسب سایت و موضوع شما باشد.
• داشتن لینک مخفی در سایت
هر لینکی که در طراحی سایت می گذارید حتما باید با رنگ مشخص و قابل فهم باشد تا بازدید کنندگان متوجه وجود لینک شوند هرگز سعی در اینکه رنگ متن لینک داده شده را با پس زمینه یکی نکنید زیرا  این کار شک برانگیز بوده و سایت مورد بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل( پنالتی گوگل ) قرار می گیرد.

• لینک های 404
توجه کنید که به کدام صفحه ها لینک می دهید اگر به سایتی لینک داده اید و آن صفحه دارای ارورهای گوناگون بود و هیچ مطلبی در آن نبود گوگل از این موضوع خیلی ناراحت می شود و با جریمه هایی روبرو می شوید همیشه سعی کنید زود زود به چک کردن سایت و لینک دهی هایی که انجام داده اید بپردازید.

• قطع سرور
دقت داشته باشید اگر گوگل برای مدت طولانی از اینکه به سایت شما دسترسی نداشته باشد سایت تان را مورد هدف بهانه هایی برای پنالتی شدن توسط گوگل قرار می دهد سایت هایی که سرورشان مشکل داشته و به مدت های هفته ها و ماه ها قطع گردد قطعا نمی خواهد به کار خود ادامه دهد پس در پنالتی گوگل قرار خواهد گرفت.

رفع پنالتی گوگل

اگر چندین کارهایی را انجام داده اید تا در اولویت گوگل قرار بگیرید و رتبه ی بالایی را دریافت نمایید ولی عکس آن را جواب داد احتمال خیلی زیاد دلیل پنالتی سایت شما همین موضوع می باشد که باید به کشف موضوع و برای پنالتی توسط  گوگل دست به کار شوید و به کارهای مربوطه بپردازید.

• بالا بودن سرعت لود سایت
• لینک های فوتر
• ریسپانسیو نبودن
• قرار دادن تبلیغات بیش از حد

امیدوارم مقاله پنالتی گوگل چیست و چطور عمل می کند؟  که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

شما می توانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی و طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید .

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .