پلاگین نویسی وردپرس در تبریز
5 سال پیش
پلاگین نویسی وردپرس در تبریز

پلاگین نویسی وردپرس در تبریز

لحظه وب با چندین سال تجربه کاری در زمینه پلاگین نویسی وردپرس در تبریز  با برنامه نویسی و اجرای انواع پلاگین های وردپرس به صورت حرفه ای در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

پلاگین نویسی ورد پرس در تبریز

پلاگین نویسی ورد پرس در تبریز

پلاگین یا افزونه چیست؟

پلاگین یا افزونه به معنای نرم افزار کوچکی است که امکانات جانبی و مکمل را به برنامۀ اصلی اضافه می نماید.Plug-in یک ابزار کاربردی ، کوچک و یا بزرگ می باشد که وابسته به یک نرم افزار میزبان می باشد . پلاگین ها به تنهایی کاربردی ندارند بلکه زمانی کاربرد دارند که در کنار برنامه های اصلی اجرا شوند . مثلا یک افزونه فایرفاکس به تنهایی کاربرد ندارد و در کنار مرورگر فایر فاکس کاربرد دارد .

در وردپرس پلاگین ‌ها، امکاناتی را به این نرم افزار تحت وب اضافه و باعث افزایش کارآیی آن می‌شوند. به طور معمول در وردپرس شما فقط از امکاناتی که در هستۀ آن وجود دارد می‌توانید استفاده کنید. البته این امکانات آن قدر کامل هست که شما احتیاج به چیز دیگری نداشته باشید. اما از آنجایی که گنجاندن امکانات بیشتر سبب سنگین‌تر شدن آن می‌شود، و از طرف دیگر همۀ کاربران وردپرس به آن احتیاجی ندارند، این پلاگین ‌های وردپرس هستند که کار توسعۀ امکانات وردپرس را انجام می دهند.

وردپرس در بین اکثر کاربران فضای مجازی به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا به خوبی شناخته شده است و این موضوع موجب شده تا سیستم های مختلفی برای وردپرس تهیه و به بازار ارائه شود.وردپرس خود رایگان است و قابلیت های توسعه آن از جمله قالب ها و پلاگین ها که به کاربران کمک می کند سیستم مورد نظر خود را پیاده سازی کنند، سبب شده است تا رونق بسیار زیادی در بازار فروش قالب ها و پلاگین های آن بوجود آید.

اکثر برنامه های کاربردی تحت ویندوز و وب از پلاگین ها و افزونه ها پشتیبانی میکنند . وقتی سیستمی از پلاگین ها و افزونه ها پشتیابنی میکند ، خیلی سنگین نیست و فقط درون آن نیاز های اصلی قرار داده شده است و نیاز های جانبی کاربر تحت عنوان همین افزونه ها پوشش داده میشود .

زمان پیدایش اولین پلاگین ها و افزونه ها

زمان پیدایش اولین پلاگین ها و افزونه ها به پیدایش اولین نرم افزار های کاربردی تحت وب یا ویندوز برمیگردد که احتمالا توسعه دهنده گان نرم افزار ها ابتدا معمولا همه چیز را روی نرم افزار اصلی سوار میکردند که این طور حجم نرم افزار به صورت خیلی فاجعه باری افزایش پیدا میکرد .

خوب امروزه برنامه ها به سمت سبک تر بودن در حال حرکت هستند و بیشتر برنامه نویسان به این فکر میکنند که فقط نیاز های اولیه کاربر را رفع کنند و حجم نرم افزار به حداقل برسد و در عوض کاربر نیازیش را با استفاده از افزونه ها برطرف کند .

دلایل به وجود آمدن پلاگین ها :

دلایل به وجود آمدن افزونه ها و پلاگین های تحت وب و ویندوز بیشتر بدانید :

به منظور ایجاد فرصت برای برنامه نویسان به عنوان نقش سومی در توسعه نرم افزار
پشتیبانی راحت و آسان از ویژگی های جدید
سبک تر شدن حجم پلاگین ها و افزونه ها (کاهش حجم اپلیکیشن)
به منظور جدا سازی بخش سورس کد از برنامه به دلیل نا متناسب بودن لایسنس های برنامه
به منظور نامحدود کردن یک نرم افزار یا برنامه از نظر امکانات
به منظور گسترش برنامه یا نرم افزار به مرور
و…

ما در مورد علت واقعی بوجود آمدن پلاگین ها تحقیقاتی مختلفی را داشتیم که در نهایت میتوانیم بگویم دلایل فوق بیشترین دلایلی بودند که در این تحقیق ها به آنان رسیدیم .

لحظه وب با داشتن تیم طراحی و برنامه نویسی حرفه ای با تجربه و به روز بر طبق کاربرد, نوع سایت, نظر و خواسته شما توانایی اجرای افزونه و پلاگین های سنگین و پیچیده ،طراحی قالب با گرافیک عالی و جذاب را دارد و قالبی کاملا اختصاصی به همراه امکانات مورد نظر و کاربر پسند برای سایت شما طراحی می کند.از اینکه از سایت ما دیدن کردید متشکرم.

شما هم اکنون می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی تیم سایت لحظه وب تماس حاصل فرمایید یا اینکه می توانید عبارات لحظه وب را در گوگل جستجو کنید.
آدرس تبریز بازار خیابان مطهری راسته کوچه روبروی پارکینگ  مشروطه لحظه وب

شماره های تماس :

۰۴۱۳۵۲۶۶۴۲۹
۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹
۰۹۱۲۰۷۲۱۴۶۹