ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن
4 سال پیش
 ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن

 ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن

بهترین طراحی سایت با توجه به پیشرفت روز افزون  تکنولوژی های مدرن، از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های کسب و کارهای گوناگون به ‌حساب می آید.در ادامه به بعضی از ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن  می پردازیم:

 

مشخصات طراحی سایت حرفه ای و مدرن

طراحی سایت سازگار با موبایل و تبلت

بیش از ۵۲ درصد از ترافیک وب‌ سایت‌ ها متعلق به گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه است؛که این رقم تا سال آینده به بیش از ۷۰ درصد افزایش می یابد که نشان می‌دهد سازگاری با موبایل برای وب‌ سایت دیگر یک قابلیت نمی باشد؛ بلکه یک ضرورت است و خوشبختانه طراحی ریسپانسیو (واکنش‌گرا) پاسخ مناسبی برای این نیاز می باشد تا وبسایت‌ ها بهترین تجربه‌ کاربری را برای مخاطبان خود رقم بزنند.

  یکی از از ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن سرعت مناسب سایت می باشد .

گوگل از سال ۲۰۱۰  به طور جزئی سرعت بارگذاری سایت ها را در فاکتور های رتبه بندیشان اعمال نموده و هم اکنون اعلام کرده که سرعت بالای بارگذاری سایت شما از راه جستجوی گوگل موبایل، به طور مستقیم رتبه سایت شما را در گوگل افزایش می دهد و از اوایل تابستان سال ۱۳۹۷ این طرح را اجرایی خواهد نمود.

یکی از بهترین سنجه های برای تست و عیب یابی سرعت سایت استفاده از سایت http://gtmetrix.com می باشد.

طراحی نقشه سایت منظم

یک نقشه سایت یا چیدمان منو ها در طراحی و پیاده سازی وب سایت به گونه ای که کاربر بعد از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و نیز متوجه بخش های  گوناگون آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه سایت استاندارد و دقیق در طراحی سایت موجب کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما می شود.

تولید محتوای باکیفیت

برای آگاه  نمودن مخاطبین از برند و گستره‌ی فعالیت‌تان، باید در این خصوص حرف بزنید. و این حرف زدن یعنی تولید محتوا! تولید با برنامه‌ی محتوا، می‌تواند از چند راه برند شما را به دیگران بشناساند:

  • پست‌هایی که مستقیما درمورد حوزه‌ فعالیت برند صحبت می‌نمایند.
  • پست‌هایی که درباره محل کار، سازمان و تیم پشت برند حرف می‌زنند.
  • پست‌هایی که ظاهرا موضوع خاص خودشان را دارند  ولی برند را به عنوان یک مرجع تخصصی مطرح می‌نمایند.

مشخصات طراحی سایت حرفه ای و مدرن

طراحی تجربه کاربری (UX) قوی

طراحی تجربه کاربری فرایندی است برای افزایش رضایت کاربران سایت (یا همان مشتری) از محصول که از طریق ارتقاء کیفی این موارد محقق می شود: بهبود قابلیت استفاده، سهولت در استفاده و تعاملی لذت‌بخش بین کاربر (یا مشتری) و کالا است.

طراحی گرافیکی سایت

طراحی حرفه‌ای سایت از اجرای خلاقانه‌ المان های گرافیکی بر طبق استانداردهای روز طراحی سایت بوجود می‌آید. با توجه به اینکه امروزه طراحی به سوی مینیمال و ساده‌ گرایی رفته، مفهوم تایپوگرافی بیش از گذشته در طراحی سایت جا باز نموده است؛ که علاوه بر استفاده از فونت آیکون های مناسب، به رنگ و برجستگی نوشته‌ها، فاصله‌ی بین متون، هارمونی رنگی برحول محور رنگ های لوگو و دیگر موارد می‌پردازد.

طراحی وب سایت حرفه ای خوب موقعی به وجود می آید که گرافیک و اصول برنامه نویسی در طراحی وب سایت با هم آمیخته شوند و تعامل خوبی با هم داشته باشند. اگر سایت شما گرافیک خوبی نداشته باشد، کاربران بعد از ورود به سایت جذب آن نمی شوند و از سایت خارج می گردند. در نتیجه نرخ خروج کاربران از سایت یا همان نرخ پرش سایت بالا می رود که به رتبه سایت در گوگل آسیب جدید وارد می نماید.

 

امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن می باشد.

امنیت سایت به مجموعه اقداماتی  می گویند که با انجام آنها ضریب امنیت سایت به حداکثر رسیده و امکان نفوذ به آن به حداقل می رسد.دقت کنید که امنیت سایت تابع موارد دیگری نیز می باشد که همه آنها نقش بسیار مهمی در تامین امنیت وبسایت دارند.

امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت اینترنت ، امنیت سیستم عامل ، امنیت نرم افزار  و خیلی از موارد دیگر نقش کلیدی در تامین زیرساخت امنیت سایت دارند.

 

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در موتور جستجو گوگل افزایش رتبه سایت امری ضروری برای هر کسب و کارهای دیجیتال می باشد، چه فایده دارد اگر سایت فوق‌العاده‌ای داشته باشید؛ ولی کسی نتواند آن را پیدا کند؟ یک وب‌ سایت حرفه ای باید زیر ساخت های لازم در سئو داخلی سایت را داشته باشد تا ربات های گوگل بواسطه محتوایی که شما برای مخاطبین خود تولید نموده اید بتوانند ترافیک و بازدید های فراوانی به سوی سایت شما هدایت نمایند.

 

چت آنلاین

چت آنلاین یا همان LIVE CHAT یک ابزار و شیوه بسیار سودمند برای برقراری ارتباط آنلاین و در لحظه ی شما با بازدیدکنندگان وبسایت تان  می باشد. سیستم چت آنلاین به شما کمک می کند تا به  راحتی با بازدیدکنندگان وبسایت خود ارتباط برقرار نمایید، آنها را راهنمایی نموده و به سوالات آنها پاسخ دهید. به جای راهنمایی مشتریان وبسایت خود به واسطه تماس تلفنی و یا پاسخگویی به واسطه ایمیل می توانید از سیستم چت پشتیبانی آنلاین استفاده نمایید.

سهولت در اشتراک گذاری محتویات سایت در شبکه های اجتماعی

در حال حاضر به واسطه رشد شبکه های اجتماعی و فراگیر شدن گوشی های هوشمند، مخاطبین  ترجیح می دهند با عضویت در شبکه های اجتماعی کسب و کار  از آخرین مطالب و محتویات بارگذاری شده در سایت با ما در ارتباط باشند بنابر این سهولت به اشتراک گذاری مطالب و محتویات سایت در سریع ترین و راحت ترین زمان ممکن یکی از این ملزومات طراحی سایت حرفه ای ( ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن  )در دنیای امروز می باشد.

 

امیدوارم مقاله  ویژگی های طراحی سایت حرفه ای و مدرن که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .