وردپرس یا لاراول
4 سال پیش
وردپرس یا لاراول

وردپرس یا لاراول

موضوعی که اخیرا در میان افرادی که تصمیم دارند آینده توسعه وب را به صورتی انتخاب کنند که توانایی و تسلط بالایی در حرفه تخصصی خود کسب نمایند سوالی است که ممکن است به ذهن شما خطور نموده باشد وردپرس یا لاراول ؟

 

وردپرس یا لاراول

 

کلا باید بگوییم که وردپرس یا لاراول هر دو جایگاه ویژه خود را دارند و به نسبت پروژه های گوناگون از آنها می توان استفاده نمود . ولی آیا هر آنچه که در ذهن باشد را می توان با لاراول پیاده سازی و اجرا کرد !! با نگاهی دقیق به بازار می توان مشاهده نمود که طراحی وب سایت مثل گذشته محدود به یکسری قالب و طرح آماده نمی باشد و کارفرمایان با داشتن ایده های گوناگون تصمیم دارند وب سایتی را داشته باشند که خدماتی را در قالب تحت وب ارائه نماید یا اپلیکیشنی ایجاد شود که کسب و کارآنلاینی را مدیریت نماید. به هر حال باید در نظر داشت که طراحی سایت با لاراول در سمت سرور تفاوت بسیار فراوانی با طراحی سایت با وردپرس دارد ! وردپرس را از سایت رسمی دانلود می نمایید و در کمتر از 5 دقیقه CMS آماده استفاده است  ولی در لاراول این اتفاق نمی افتد ! شما باید CMS را ایجاد کنید !

 

وردپرس یا لاراول

 

یعنی باید دانش ساخت CMS را طی فرایند پیچیده تحقیق و توسعه بدست آورید و آن را نیز بر طبق معماری استانداری توسعه دهید ، خوب به نظر میرسد کار آسانی نیست ! ولی لحظه وب این کار را انجام داده و چند سالی هم از عمر CMS لاراولی او می گذرد و درحال حاضر هر نوع وب سایتی را با آن ساخت . اگر بخواهید یک کسب و کار فینتک (حوزه مالی) ایجاد کنید فقط به پوسته و گرافیک ختم نمی شود وب اپ باید در کنار CMS که ساخته اید راه اندازی گردد و در یک پنل مدیریتی قابل استفاده باشد همه موارد و الزامات امنیتی در نظر گرفته شود و دیتابیس را به صورت بهینه و حرفه ای طراحی نمود و در آینده باید بتوان دیتابس را مدیریت و توسعه داد.

 

مواردی که باید در هر CMS لاراولی موجود باشد شامل (مدیریت صفحات – مدیریت فایل ها – مدیریت کاربران – مدیریت ورود وخروج – مدیریت منوها و… ) که باید اصول کاربرپسندی در آنها در نظر گرفته شود تا مدیر ساخت در بدون دردسر بتواند از آن استفاده تنایند . این موارد به صورت پیش فرض در وردپرس هست ولی هیچ یک از آنها در لاراول نیست ، علت آن هم این است که لاراول یک فریم ورک است نه یک سیستم مدیریت محتوا ، قالبا فریم ورک ها ابزاری همه کاره اند و بر طبق مستنداتی که انتشار می دهند توسعه دهندگانی را می طلبد که با کسب آموزش ها در سطح بالا به طراحی و توسعه روی لاراول را اقدام نمایند.

وردپرس یا لاراول

از دیگر نکاتی که در هر وب سایتی باید به آن اشاره نمود بحث SEO سایت می باشد که باید اصول و قوانین SEO به خوبی پیاده سازی گردد ، خوب این موضوع به صورت پایه بر طیق starter kit که در مراحل ابتدایی طراحی وب سایت رخ میدهد. توسط لحظه وب انجام می گردد و همه وب سایت ها حتی چند زبانه ها همه اصول SEO را دارند .( طراحی سایت وردپرس یا لاراول )

 

امیدوارم مقاله وردپرس یا لاراول که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.شما می توانید برای سفارش طراحی انواع سایت ، عکس برداری صنعتی و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .