مدیریت مشتریان و مزیت CRM
4 سال پیش
مدیریت مشتریان و مزیت CRM

مدیریت مشتریان و مزیت CRM

مدیریت مشتریان در CRM ( مدیریت مشتریان و مزیت CRM )یک قابلیت می باشد که در دنیایی امروز خیلی پر اهمیت و ضروری شده است ، روزانه از طرف وب سایت شما چندین پیام و سفارش ثبت می گردد اگر شما همه این اطلاعات را داشته باشید در آینده می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید و محصولات و خدمات جدید را به طیف گسترده ای از فرصت ها و افرادی که در جامعه هدف شما قرار دارند ارائه نمایید .
همگی شاهد این می باشیم که بقای یک سازمان فقط به وجود مشتریان و روز به روز اضافه شدن آنها وابسته می باشد . بنابر این یک نرم افرار هوشمند می تواند خیلی از این مشکلات را حل نماید  و موقعیت های جدید را برای فروش فراهم آورد.

 مزیت CRM

بانک جامع اطلاعاتی تشکیل میدهد

چیزی که با داشتن آنها می توانید به صورت هدفمند تبلیغات وسیع داشته باشید این اطلاعات توسط نرم افزار CRM ( مدیریت مشتریان و مزیت CRM )به خوبی قابل تهیه شدن می باشد به طور کلی تجمیع اطلاعات میان سرنخ ها همان بانک اطلاعاتی جامعی می باشد که ماه ها یا شاید سال ها برای تهیه آن وارد داده انجام شده است .

روش های ارتباط را ساده تر می نماید

شاید این امر توسط کانال های شبکه های اجتماعی به خوبی انجام گردد ولی کانال ها صرفا رسانه ای از نوع Broadcast  می باشند که به صورت فراگیر برای همه پیام را ارسال می نماید ولی نرم افزارهای CRM ( مدیریت مشتریان و مزیت CRM )این پیام ها را مطابق رویه و هدف سازمان برای افراد و گروه های مشخصی ارسال می نماید ، گروه بندی مشتریان و یا تگ گذاری آنها کمک شایانی برای تفکیک آنها خواهد نمود.

 مزیت CRM

چشم انداز و وضعیت فعلی نمایش میدهد

در قسمت فروش وجود پیش فاکتورها و نرخ تبدیل فاکتور به پیش فاکتور مهم می باشد نمایش گزارش آماری در قالب قیف فروش این کار را در یک نگاه به شما انتقال می دهد قیف روش یک نوع نمودار آماری می باشد که از بالا پهن و در پایین باریک می گردد، قیف فروش معیاری برای نمایش وجود سرنخ هایی بالقوه می باشد که با سعی و تکرار بازاریابی احتمال تبدیل شدن آنها به فروش بسیار فراوان می باشد . چیزی که همه شرکت ها و کسب و کارها با آن دست و پنجه نرم می نمایند ولی نمی توانند تفاوتی بین سرنخ های قوی و سرنخ های ضعیف ایجاد نمایند و یا مدیر فروش توانایی برقراری ارتباط با آنها را بدون نرم افزار CRM ندارد.

 مزیت CRM

اعلان های گزارشی برای تلاش بیشتر

با مکانیزم های هوشمندی که یک نرم افزار CRM ( مدیریت مشتریان و مزیت CRM )خوب دارد به راحتی می تواند تیم فروش شما را فعال تر از قبل نماید، کاری که در ابتدای هر روز کاری ممکن می باشد برای پرسنل فروش شما کمی دشوار باشد ، این دسیار هوشمند کاری می کند که خیلی آسان تر از گذشته پیگیری ها را انجام دهد و برای سرنخ ها برنامه ریزی کنید.

 

امیدوارم مقاله مدیریت مشتریان و مزیت CRM که توسط تیم کارشناسی لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت را دارند قرار گرفته باشد.

 

 

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا پیشنهادی، از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .