قابلیت های وردپرس در طراحی سایت
4 سال پیش
قابلیت های وردپرس در طراحی سایت

قابلیت های وردپرس در طراحی سایت

یکی از اولین گزینه ها برای داشتن یک وب سایت طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد زیرا علاوه بر قابلیت های ( قابلیت های وردپرس در طراحی سایت )زیادی که در اختیار می گذارد کار کردن با وردپرس بسیار آسان است. در حال حاضر وردپرس به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا تبدیل گشته و گواه آن غالبا طراحی سایت هایی می باشد که با این سیستم طراحی گشته اند از جمله آن ها طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت آگهی زیادی که وردپرسی می باشند.

 

قابلیت های وردپرس در طراحی سایت

لبته در گذشته سیستم وردپرس بیشتر برای ایجاد وبلاگ بکار برده می شد ولی امروزه با افزایش کارایی به یکی از سیستم های مدیریت محتوای قدرتمند تبدیل گشته که با قیمت ارزان و افزونه های فراوانی که دارد نیاز های مدیر سایت و کاربر را رفع می کند بعلاوه سهولت استفاده از پنل کاربری سبب شده تا اشخاص مبتدی نیز به آسانی طراحی سایت خود را مدیریت نمایند.

 

در ادامه مقاله به بررسی بعضی از مشخصه های سیستم مدیریت محتوای ( قابلیت های وردپرس در طراحی سایت ) می پردازیم.

 

قابلیت های وردپرس در طراحی سایت

امکانات سیستم مدیریت محتوای وردپرس

• مناسب برای مبتدیان

پنل کاربری وردپرس فارسی می باشد و برای اشخاص تازه کار بسیار مناسب می باشد و قابلیت های پیشرفته ای نیز در اختیار کاربران می گذارد . اشخاصی که دانش تخصصی در این زمینه را ندارند نیز می توانند با شرکت در یک جلسه آموزشی دانش لازم برای مدیریت سایت خود را بیابند.

• پلتفرم اوپن سورس

اوپن سورس بودن یا همان پلتفرم متن باز یعنی که طراح سایت می تواند کدهایی را بیافزاید و در اختیار کارفرما بگذارد. امکان ایجاد تغییر یک مشخصه مثبت به حساب می آید تا جایی که به دلیل وجود کد های اشتباه کارایی طراحی سایت با اختلال مواجه نشود و این که امنیت سایت دچار مشکل نگردد.

 

قابلیت های وردپرس در طراحی سایت

• پلاگین ها

پلاگین ها یا همان افزونه ها امکانات و قابلیت های ( قابلیت های وردپرس در طراحی سایت )متعددی را به سایت می افزایند که سایت های وردپرسی افزونه های بیشماری را به صورت رایگان و پولی در اختیار طراح  می گذارد.

• سرعت بارگزاری

یکی از مهم ترین فاکتور ها سرعت لود طراحی وب سایت است. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما امکان استفاده از افزونه های فراوانی را دارید ولی نباید از یاد ببرید که هر چه تعداد افزونه ها بیشتر باشد سرعت سایت کاهش می یابد پس وردپرس دو مشخصه مثبت دارد یکی افزونه های بیشمار و دیگری سرعت لود مناسب می باشد که اگر به درستی مدیریت نگردند تبدیل به نقطه ضعف می شوند.

• سئو مناسب

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به خاطر سازگاری با موتور های جستجوگر و پیروی از استاندارد های گوگل سئو سایت مناسبی دارد و کسب رتبه آسان تر خواهد بود. همان طور که ذکر شد کار با رابط کاربری وردپرس بسیار راحت است پس با کسب دانش لازم در خصوص سئو به آسانی می توانید سئو سایت خود را به دست بگیرید.

• وابسته نبودن به طراح سایت

یکی از خوبی های طراحی سایت با وردپرس این می باشد که به هر علتی اگر طراح سایت با شما قطع همکاری نماید کارهایتان لنگ نمی ماند و از یک طراح سایت دیگر می توانید کمک بخواهید تا ادامه پروژه را به دست بگیرد.

 

وردپرس انتخابی مناسب برای طراحی سایت به واسطه داشتن قابلیت های وردپرس در طراحی سایت 

درست است که وردپرس به عنوان سیستمی برای وبلاگ نویسی معروف است ولی بسیار کارآمد تر ظاهر شده است. البته با وجود این که کار کردن با وردپرس بسیار آسان است و رابط کاربری راحتی دارد ولی هر چه حرفه ای تر باشید و از اشخاص حرفه ای تر کمک بگیرید نتیجه ی بهتری دریافت می نمایید. بعضی مشکلات و اختلالاتی که در طراحی سایت های وردپرسی به وجود می آید ناشی از تجربه پایین طراح سایت می باشد.

امیدوارم مقاله قابلیت های وردپرس در طراحی سایت که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.شما می توانید برای سفارش ،طراحی انواع سایت  ، عکس برداری صنعتی ،طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن آندروید و … خود از طریق شماره تلفن های زیر با ما در تماس باشید:

 

شماره تلفن همراه 09122141469

شماره تلفن دفتر :01132365968

آدرس دفتر بابل :خیابان شریعتی معلم4 نبش نیمای 6

 

 

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .