طراحی وب سایت تبلیغاتی
4 سال پیش
طراحی وب سایت تبلیغاتی

طراحی وب سایت تبلیغاتی

در دنیای وب فارسی یکی از رایج ترین انواع وب سایت وب سایت های تبلیغاتی می باشند. اولین وب سایت فارسی که به این شیوه راه اندازی شد وب سایت ایستگاه بود که در امروزه جز پربیننده ترین وب سایت های فارسی می باشد.

 

 

امروزه بیش از 2000 وب سایت تبلیغاتی شبیه این وب سایت هستند که بیشتر آنها از وب سایت ایستگاه کپی برداری شده اند و به خاطر اینکه از نظر ظاهری و امکانات کاملا مشابه هم هستند رونق چندانی ندارند. ولی بعضی دیگر از این وب سایت ها با به کارگیری روش های نوین و ابزارهای جدید ظاهری شکیل دارند و هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده وب سایت جذابیت بیشتری دارند. در سال های اخیر وب سایت هایی مانند سایت دیوار و شیپور با سهولت استفاده از سایت آگهی و گرافیک بسیار ساده ، تحولی دیگر در سایت های تبلیغاتی به وجود آوردند.

 

چگونه یک سایت تبلیغاتی موفق داشته باشید؟

نکته بسیار با اهمیت در طراحی اینطور سایت ها داشتن بیننده است. اگر وب سایت شما بیننده فراوانی داشته باشد مسلما آگهی های بیشتری هم نصیب شما می شود. چون افراد آگهی دهنده به دنبال سایت هایی هستند که آگهی آنها بیننده بیشتری داشته باشد. حتی بسیار اتفاق می افتد که اشخاصی به قراردادن آگهی خود در بسیاری از سایت های تبلیغاتی رایگان تمایلی نشان نمی دهند. با اینکه ملزم به پرداخت هزینه نیستند، می دانند که گذاشتن آگهی بدون بازدید کننده بی نتیجه است و برعکس در سایت هایی مانند دیوار حاضر هستند با پرداخت هزینه، فقط مدتی کوتاهی آگهی آنها بالاتر نسبت به دیگر آگهی ها قرار گیرد تا بازخورد بیشتری بگیرند.

 

در نظر داشته باشید که بینندگانی برای سایت شما مفید واقع می شوند که هدفمند به سایت مراجعه نموده باشند، مثلا اگر شخصی به دنبال خرید خودرو پراید است و در گوگل به دنبال این عبارت جستجو می نماید، اگر سایت نیازمندی شما در گوگل رتبه داشته باشد به آن مراجعه خواهد نمود و به آگهی دهنده سفارش خواهد داد. از طرف دیگر آگهی دهندگان نیز با مشاهده رتبه سایت شما در گوگل ترغیب خواهند شد که به سایت شما آگهی دهند.

 

طراحی وب سایت تبلیغاتی به صورت اختصاصی

یکی از مهمترین مزایای طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی توسط لحظه وب طراحی گرافیک و امکانات سایت به صورت اختصاصی می باشد که دقیقا بر اساس خواسته ها و نیازهای شما صورت می گیرد. در نتیجه می توانید با داشتن یک سایت تبلیغاتی متفاوت و ایده ای نو در بازار اینترنت کسب درآمد نمایید.

 

لطفا دقت کنید که وب سایت های تبلیغاتی و نیازمندی طراحی شده توسط لحظه وب به صورت یک پکیج آماده و بدون پشتیبانی ارائه نمی گردد بلکه ما بر اساس نیازها و خواسته های شما وب سایت را به صورت بهینه سازی شده برای گوگل طراحی می نماییم و به همین خاطر احتمال موفقیت بیشتری نسبت به استفاده از اسکریپت های آماده و بعضا بی کیفیت در این زمینه دارید. وب سایت ابزار شما در راه موفقیت در اینترنت می باشد و اگر از ابزار مناسبی استفاده نکنید قطعا بازدهی لازم را نخواهید داشت پس در انتخاب ابزار خود دقت لازم را مبذول کنید. قطعا در صورتی که سایت نیازمندی شما حرف جدیدی برای گفتن نداشته باشد نمی تواند درآمدزایی کافی و بازدهی لازم را داشته باشد. از طرف دیگر برای موفقیت در بازار اینترنت داشتن یک ابزار خوب به تنهایی کافی نیست و مثل هر کسب و کار دیگری نیاز به تلاش، پشتکار و دانش مرتبط با بازاریابی اینترنتی دارید. البته در این مورد نگران نباشید چون کارشناسان لحظه وب شما را در این راه راهنمایی می نمایند و می توانید از خدمات سئو و مشاوره بازاریابی اینترنتی شرکت ما در این زمینه بهره بگیرید.

مزایای طراحی وب سایت تبلیغاتی توسط طراحی لحظه وب

 

بعضی از مزایای طراحی وب سایت تبلیغاتی (طراحی وب سایت نیازمندی ) توسط طراحی لحظه وب به صورت زیر است :

امنیت بسیار بالا

گرافیک مناسب و طراحی ظاهر اختصاصی سایت

سرعت لود شدن صفحات قابل قبول و سریع

مشاوره بازاریابی اینترنتی و سئو برای مشتریان طراحی سایت

سئو سایت بسیار قوی و قرار گرفتن آگهی ها در نتایج بالای گوگل

پشتیبانی مناسب

پنل مدیریتی بسیار ساده و روان

 

امیدوارم این مقاله که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .