طراحی مجدد سایت چیست و چه مزایایی دارد؟
4 سال پیش
طراحی مجدد سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

طراحی مجدد سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

طراحی مجدد سایت چیست .در گذشته فقط داشتن یک وب سایت برای یک کسب و کار اعتبار تلقی می‌گشت ،ولی چند سالی است که به علت رشد تعداد وب سایت‌ها در فضای مبتنی بر وب، این اعتبار و مزیت از بین رفته است. امروزه باید روی یک وب سایت حرفه ای و شکیل ولی در عین حال ساده، متنوع و به روز تمرکز  نمود. متاسفانه وب سایت‌ های قدیمی که تحت سیستم‌های مدیریت محتوای قدیمی طراحی گشته ‌اند انعطاف‌پذیری پایینی دارند، به همین علت دلیل نیاز به طراحی مجدد وب سایت دارند.

طراحی مجدد وب سایت

برای طراحی مجدد سایت، اول باید فهرستی از نیازها و تغییراتی که قرار است انجام شود، تهیه گردد.

بطور معمول در طراحی مجدد یک سایت، موارد زیر دچار تغییر و تحول می گردند:

طراحی مجدد ظاهر سایت

اگر قصد تغییر ظاهر سایت را داشته باشید باید بدانید که آیا سایت شما واقعا قدیمی به نظر می رسد یا نه و برای بهبود آن چه ایده هایی دارید؟ همچنین باید سایت های دیگر را بررسی کنید و امکانات و قابلیت های آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. از تجربیات و نظرات کاربران سایت خود می توانید استفاده کنید و خدمات و امکانات بهتری به سایت بیافزایید . بخش های مخرب سایت خود را شناسایی نمایید و آن را بهبود ببخشید.

 

تغییر محتوای سایت

اگر می خواهید محتوای سایت را تغییر دهید ، باید بدانید که چه اندازه از محتوای شما نیاز به تغییر دارد. در عصری هستیم که هر لحظه اطلاعات در حال تغییر و تحول می باشند و پیوسته دانش ها و فناوری های جدید در حال ظهور هستند، پس ممکن است محتوای سایت شما کارایی سابق را نداشته باشد. ممکن است قسمتی از محتوای سایت شما دیگر، توسط شرکت ارائه نگردد و یا شما امکانات و خدمات جدیدتری را اضافه نموده باشید. چالشی که همواره در طراحی مجدد وب سایت هست این است که لینک های ثبت شده در گوگل، موقع طراحی مجدد از بین نروند. عدم توجه کافی و عدم انتقال یا ویرایش صحیح محتوا ها موجب می شود که همه محتواهایی که در چند سال تولید نموده اید، از بین بروند. پس مهم است که کار تغییر محتوا را به چه کسی می سپارید.

 

طراحی مجدد وب سایت

تغییر کارایی و عملکرد سایت

برنامه و اپلیکیشن های مبتنی بر وب فراوانی هستند که  آن ها را روی سایت می توان پیاده نمود و کارایی و عملکرد وب سایت را بهبود بخشید. اگر حقیقتا قصد طراحی مجدد سایت تان را دارید، حتما باید از این برنامه ها استفاده نمایید. به طور مثال از تقویم رویدادی، وبلاگ، آلبوم عکس می توانید استفاده نمایید تا سایت تان بیشتر به چشم بیاید. از سیستم های جانبی که  با سایت می توان ادغام شوند، می توان به خبرنامه های الکترونیکی یا اطلاع رسانی محتوای جدید اشاره نمود. با توجه به نوع کسب و کار تان هم می توانید امکان خرید و پرداخت آنلاین را برای کاربران سایت فراهم نمایید.

 

همگام سازی وب سایت با برنامه های بازاریابی

باید به وب سایت عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش توجه کرد. پس باید صفحات فرود (لندینگ پیج) را به درستی تهیه و تنظیم نمود و از URL های مناسب استفاده نمود. همچنین باید ردیابی گوگل و دیگر موتورهای جستجو و سیستم ها را بررسی نمود. برای وب سایت خود باید از محتوای اختصاصی مثل اینفوگرافی ها، ویدئو و بلاگ استفاده نمایید.

 

طراحی مجدد وب سایت

مزایای طراحی مجدد وب سایت چیست؟

1- طراحی مجدد سایت نشان دهنده این می باشد که شما یک وب سایت پویا، به روز و فعال دارید.

2- طراحی مجدد سایت موجب می شود کاربرانی که از طریق موبایل به سایت شما مراجعه می نمایند ، رضایت بیشتری داشته باشند.

3- طراحی مجدد سایت سبب می شود تا کاربران بتوانند هر آنچه که به دنبالش می باشند را به راحتی بیابند.

4- طراحی مجدد سایت باعث هماهنگی بیشتر موتورهای جستجو با سایت شما  می شود.

5- طراحی مجدد سایت سبب  ایجاد یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما می گردد و از رقبای تان سبقت خواهید گرفت.

 

 

امیدوارم مقاله طراحی مجدد سایت چیست و چه مزایایی دارد؟ که توسط تیم کارشناسی شرکت لحظه وب ارائه شده، مورد استفاده دوستان و عزیزانی که قصد برنامه نویسی و طراحی سایت و … را دارند قرار گرفته باشد.

 

شما می توانید سفارش طراحی انواع سایت خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۲۱۴۱۴۶۹ با ما در میان بگذارید. پیاده سازی طرح و ایده شما به بهترین شکل ممکن، مهم ترین هدف ما در شرکت لحظه وب است. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین شرکت با ما در تماس باشید.

نظرات ( بدون دیدگاه )
author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 4 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

author image
رضا جوادی
شنبه، 12 مهر 1397 ، در ساعت 8 بعد ظهر پاسخ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .